- Katılım
- 21 Nis 2008
- Mesajlar
- 17
kayra kerdeşim çok iyi düşünmüssün bende unutuyorum yan ayaklığı habire,bir keresinde yan ayaklık açık bir şekilde kalkış yaptım geriye dönmek için sol taraftan caddenin ortasına gelince ayaklığa temas etti düşüyodum ve cadde işlek tam arabada geliyodu hemen ayaklığı indirip geri geri başladığım pozisyona geri döndüm (istiyosan dönme arabalar üzerime son sürat geliyo) sakinleştikten sonra ayaklığı indirip normal insanlar gibi kalktım gittim
ya kardeş dedim ya çok tehlikeli ayaklığın açık durumda gitmek.allah korusun ölüme bile sebep ..Ama resim nasıl koyuluyor buraya harbiden bulamadım yaa.biriniz anlatsa benim motorun resimlerini koyacam,hem sanada gösteririm ayaklık meselesini.çok basit ve çok ucuz.kendin rahatlıkla yaparsın.bidahada ayak açıkken motor çalışmaz.






