Kanuni Kanuni Racer Kullanıcıları

Katılım
21 Nis 2008
Mesajlar
17
kayra kerdeşim çok iyi düşünmüssün bende unutuyorum yan ayaklığı habire,bir keresinde yan ayaklık açık bir şekilde kalkış yaptım geriye dönmek için sol taraftan caddenin ortasına gelince ayaklığa temas etti düşüyodum ve cadde işlek tam arabada geliyodu hemen ayaklığı indirip geri geri başladığım pozisyona geri döndüm (istiyosan dönme arabalar üzerime son sürat geliyo) sakinleştikten sonra ayaklığı indirip normal insanlar gibi kalktım gittim

ya kardeş dedim ya çok tehlikeli ayaklığın açık durumda gitmek.allah korusun ölüme bile sebep ..Ama resim nasıl koyuluyor buraya harbiden bulamadım yaa.biriniz anlatsa benim motorun resimlerini koyacam,hem sanada gösteririm ayaklık meselesini.çok basit ve çok ucuz.kendin rahatlıkla yaparsın.bidahada ayak açıkken motor çalışmaz.
 
Katılım
9 Eyl 2008
Mesajlar
182
Arkadaşlar bir sorum var: Debriyajın oradan hafif yağ sızıntısı var. Bu normal mi acaba? Yoksa yağı fazla mı koydum?(gerçi 1litre koymuştum) Debriyaj dediğim yer debriyaj maneti değil, debriyaj telinin motorla birleştiği yer. Selamlar.
 
Katılım
21 Nis 2008
Mesajlar
17
Arkadaşlar bir sorum var: Debriyajın oradan hafif yağ sızıntısı var. Bu normal mi acaba? Yoksa yağı fazla mı koydum?(gerçi 1litre koymuştum) Debriyaj dediğim yer debriyaj maneti değil, debriyaj telinin motorla birleştiği yer. Selamlar.

kardeş bildiğim kadarıyla olduğu yeri karaladıysa sorun yok.ama devamlı sızıntı ise evet sorun var.hortum kaçırıyo olabilir.hem yağ olduğuna eminmisin benzin hortumlarını kontrol etsen derim.genelde onlar kaçırır.Birde 1 lt. yağ epey az geliyo bilesin.zaten mtordan şakır şakır ses gelir yağ az demektir bence.1,5 lt ye yakıkın koy sorun çıkarmaz .ben öle yapıyom.

hemde gözünü sevem resim nasıl ekleniyo buraya söle bana motorun fotolarınnı koymak istiyom

bendede gösterge panelindeki benzin gösterge çubuğu kafasına göre sallanmaya başladı boşta duruyo.kontağı açınca ibre en sonuna kadar fırlıyo yolda gideerken baştan sona geziniyo ne olduki bilen varmı?
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Haz 2008
Mesajlar
170
http://img16.imageshack.us bu linke tıkla sonra ekranın sağ tarafında resize image yazan yerden resmin çözünürlüğünü 640 480 yap yada istediğini ama bu normal,sonrada browse sekmesinden resmini bul seç sonra kırmızı çizgi içerisindeki start upload yazan yere tıkla ve resmini yüklemeye başlasın,yükleme bitince sayfa değişecek ve gelen sayfanın en altında Hotlink for forums (1) olan kutunun içindeki linki kopyala sonra mesajı yazdığın yere yapıştır yap bukadar kayra kardeşim


işte benim bebeğim garajda.az kaldı çok maceralar yaşayacaz çooooookk:queen:
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Tem 2008
Mesajlar
192
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
eagle_19 senin motor 2009 model mi?
 
Katılım
29 Haz 2008
Mesajlar
170
reimler cok canlı ozellikle en alttaki cok hoşuma kaçtı sankı şehri terk etmeye hazır tehlikeli bir maceraya atılmadan hemen önce çekilmiş bir resim gibi çok karizma duruyo repsol racerde =)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Tem 2008
Mesajlar
192
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bence hafiften çakma honda gibi duruyo o yüzden almadım repsol ü:)

Bir de dikkat ettim tam dikkat çeken yerlerde kanuni yazıları var sticker lar da değişik bizimkisinden. Halbuki kendi sitesinden bakınca aynı kasa..

ankara da olan arkadaşlara buradan duyurayım bu arada hafta sonu beypazarı gezimiz var gelmek isteyen arkadaşlar buradan mesaj yazabilirler


(özel mesajlara bakmıyorum)
 
Son düzenleme:
Katılım
9 Ocak 2009
Mesajlar
22
sedark kardes motor 2008 model agustosta almıstım daha km 2200 de fazla yol yapmadım.ama bu yaz km cıldıracak gıbı gorunuyor:)Aslında ben siyah alacaktım ama sıyah rengı hosuma gıtmedığı için repsol aldım bızım burada cok dıkkat cektığını soyleyebılırım.resmı cekındığım yer ıse obruk barajı. iskilip corum arasındakı kopru ...arkadslar hayırlı surusler dılerım.....
 
Katılım
16 Mar 2006
Mesajlar
376
arkadaşlar size cok önemli bir sorum olacak bizim motosiklete yani kanuni racere yurt dışında bulunan kuzenim rengli zincirlerden getirmeyi düşünüyor.racerin zincir boyutları nedir.yani o zinciri alırken hangi ölçüleri verecek tam olarak bir bilgisi olan varmı aceba?
 
Katılım
21 Nis 2008
Mesajlar
17
bakımlarında eksıklıkler olabılır,
yoksa en kötü ihtimal 120 vurur,
en azından benım gördüğüm 10 motorda 8'i 120 vuruyordu çünki...

motoru kılıtlıyorum,fakat o gece yagmur vardı eve ıslak gırdım,
içerisinde sıcak oldugundan uyuyup kalmışım unuttum yani..

bu arada bende motordan fazla aradım it'i ama göremedim,
bizim buralar bır tarafta yeşil pınar tepesi (yani etrafı ayaclık yer)
bır tarafı dere boyu,
dıer tarafı mezarlık,
yani ne kadar ararsan ara nafile,

dieri yakalandıya sonucta pirince giderken bulgurdan oldu ipneler....

hepınıze tesekkurler...



dostum sanki servisinde bakımı yapılırken ne yapıyolarki.hiçbişeş,dandik bi buji değişiyo en oldduğu belli olmayan yağ ve şöle bi tur tamam,yatır ganileri.gittim litresine 35 tl verdim özel yağ aldım,en iyi bujiyi aldım taktırdım.komple motoru heryerine varıncaya kadar söktürüp çin vidalarını pirinç orjinal vidalarla değiştirttim ve tek tek gözden geçirerek toplattım tekrar.yoksaa kanuni nin yaptığı motora güvenle binilmez ben size söleyem.bikere kendi gözümle gördüm ana şase çok zayıf,incecik içi boş bi profil.Ben sizi anlamıyom bazı valla,doğruları konuşalım arkadaşlar arasıra.tamam görüntü güzel ama oda son çıkan s modellerinde.bi öncekilerde biraz kafa yüksek ve arka alçak.motor keendide alçak azıcık estetik yapı yok.neyseki s modellereirni birazda olsa estetik yapmışlar. kaatılanada katılmayanada saygılar.bbye

ha bide serkan ustanın dediği lafa bakın bi en azından 10 motorda 8 i 120 vuruyordu diyo cevabında bana.aklıma ilk gelen Kanuni fabrikasında mühendismi bu adam dedim kendimce.sen seninki ve birkaç arkadaşınınki dışında kaç kanuniye bindinki dostum.Paramparça yapmışsın motorunu bi acayip görüntü şekil yapmışsın ama senin zevkin tabi ben ordan anladım bi sorun olduğunu zatenki.orjinaaaaali hepsinden iyiydi bence : )
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Tem 2008
Mesajlar
192
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
sedark kardes motor 2008 model agustosta almıstım daha km 2200 de fazla yol yapmadım.ama bu yaz km cıldıracak gıbı gorunuyor:)Aslında ben siyah alacaktım ama sıyah rengı hosuma gıtmedığı için repsol aldım bızım burada cok dıkkat cektığını soyleyebılırım.resmı cekındığım yer ıse obruk barajı. iskilip corum arasındakı kopru ...arkadslar hayırlı surusler dılerım.....

benim racers de 2008 ağustos.
valla helal olsun o zamandan bu zamana 2200 km cik yapmışsın:cherry:
ben son iki haftada 460 km yaptım:queen:

ankara ya yolun düşerse beklerizzzzzz :cat:
 
Son düzenleme:
Katılım
9 Eyl 2008
Mesajlar
182
kardeş bildiğim kadarıyla olduğu yeri karaladıysa sorun yok.ama devamlı sızıntı ise evet sorun var.hortum kaçırıyo olabilir.hem yağ olduğuna eminmisin benzin hortumlarını kontrol etsen derim.genelde onlar kaçırır.Birde 1 lt. yağ epey az geliyo bilesin.zaten mtordan şakır şakır ses gelir yağ az demektir bence.1,5 lt ye yakıkın koy sorun çıkarmaz .ben öle yapıyom.

Kardeş benzin sızıntısı değil. Hani debriyajın motordan debriyaj teline bağlantığı tırnak mı desem metal bir parça varya oradan dediğin gibi karalamış. Yağ sızıntısı yani. Ama çok çok az, belli belirsiz diyelim.
Dediğin şey dikkatimi çekti. Evet motorda bir şıkırtı sesi var. 1litre yağ koyuyorum, ama yağ çubuğunda tam gözüküyor. Hatta bu ses için supap ayarı yaptırdığım halde gitmemişti. Yalnız 1.5 litre yağ fazla gelmez mi? Sorusu da aklımı karıştırdı açıkçası...:silent:
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
6,290
serkan hazır seni bulmmuşken sorayım racerların karbüratör ayar vidası neredee.

ayar vıdası olarak tek vıda var görünürde zaten,
oda rolantı cıvatası,
yanlış hatırlamıyorsam,
sağ kısımda olması gerekıyordu,
sarı renklı oluyor ve ufak bır delıgın ıcınde olması lazımdı,

onun dışında karbüratörün memesi var birde o değişebilir...
ince delikli veya kalın delikli olarak..
 
Katılım
16 Mar 2006
Mesajlar
376
arkadaşlar size cok önemli bir sorum olacak bizim motosiklete yani kanuni racere yurt dışında bulunan kuzenim rengli zincirlerden getirmeyi düşünüyor.racerin zincir boyutları nedir.yani o zinciri alırken hangi ölçüleri verecek tam olarak bir bilgisi olan varmı aceba?

benim zincir sorum ortada kaynadı ya
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst