Kanuni Kanuni Racer Kullanıcıları

Katılım
9 Eyl 2008
Mesajlar
182
ya arkadaşlar benim motorun 2500 bakımı geldi yakında götürürüm.hangi parcalar değişir acaba birde bu parcaları en uygun nerden temin ederim. servis biraz pahalı gibi.

Kardeş bence bakımını kendin yap. Astarı yüzünden pahalıya çıkar. Garantiyi filan boşver bence. Servise gitsen yağa 20lira, bujiye 10lira bir de 35lira bakım parası alıyorlar(Ona da zam gelmediyse tabii). Hiç yoksa sana 70-80 liraya patlıyor. İlk başlarda ben de senin gibi servise gidiyordum, şimdi hiç gitmiyorum. (Bu arada motorum 10355 km de) Rutin bakımını yap, yağını her 1000km de değiştir motora hiç birşey olmaz. 9-10.000 civarı da supapları kontrol ettirmek için gidersin, orijinal zincirin ömrü 7-8000 civarıdır(Ben 7000 de değiştirdim) Bir de motoru orta sehpaya kaldırıp, arka tekerleği yerden kes. Tekeri sımsıkı tutarak sağa sola zorlayıp boşluk var mı diye bak. Ben motor daha 6000 deyken arka teker bilyalarının ikisini de dağıttım.(Malum İstanbul'un yolları aşırı bozuk!!) Eğer bilya dağıtırsan da bilya numaralarının bir tanesi:(motora arkadan bakıldığında sağdaki) 6202. Diğeri de (dişli tarafında olan bilya):Ya 6004 ya da 6400 Önceki sayfalar da bu numarayı vermiştim. Bilyayı da kendin al daha sağlamı olur çünkü.
Biraz uzun oldu ama... Benim tecrübelerim bunlar. Az da olsa yardımcı olabilirsem ne mutlu bana...
Sağlıcakla:)
 
Katılım
16 Ağu 2008
Mesajlar
524
kortkut aleykum selam kardeş ... Serkan abi nerelerdesin sen hadi biz boşladık topici sen nerelerdesin ya valllaha yeni arkadaşlar gelmiş aramıza bu arada
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Tem 2008
Mesajlar
192
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
selam arkadaşlar racer e 200 waltlık anfi 2 adet phılısp hopörler takdıgımı dun akşam soylemıstım sızlerde resım ve vıdeo ıstedenız buyrun :)

aynı philps den bende scooter ıma takmıştım valla kendi anfisiyle takmıştımpille çalışıyodu ama sadece sesi kendim duyabiliyodum:queen:

bende bi araçta müziksiz yapamayanlardanım
ne zamandır da racers için düşünüyodum walla bu güzel olmuş ama bence grenajın içinde kalsa daha iyi olur gibi sanki hafif tok verir sesi gerçi motorun sesi de var ama bilemiyorum denemeden göremeyecem herhalde :cherry:

güzel çalışma:thumleft:
 
Katılım
4 May 2008
Mesajlar
89
aynı philps den bende scooter ıma takmıştım valla kendi anfisiyle takmıştımpille çalışıyodu ama sadece sesi kendim duyabiliyodum:queen:

bende bi araçta müziksiz yapamayanlardanım
ne zamandır da racers için düşünüyodum walla bu güzel olmuş ama bence grenajın içinde kalsa daha iyi olur gibi sanki hafif tok verir sesi gerçi motorun sesi de var ama bilemiyorum denemeden göremeyecem herhalde :cherry:

güzel çalışma:thumleft:

coook ses ses cıkıyor 5 tane hoporlor var aslında 2 tanesı phılıps 3 tanede gızlı hoporlor var :))
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Tem 2008
Mesajlar
192
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hacım peki anfi için aküde oynama yaptın mı elektroniği bozmasın
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Tem 2008
Mesajlar
192
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yok kardeş anfi 12 volt aküde 12 volt bir sıkıntı rahatsız yok olacagınıda sanmıyorum :)

iyiden iyiye benimde hoşuma gitti bende biraz kurcalayım artık bu işi yoksa müziksiz çıldıraacam valla:queen:

peki sence grenajın içine nasıl olur?
 
Katılım
4 May 2008
Mesajlar
89
iyiden iyiye benimde hoşuma gitti bende biraz kurcalayım artık bu işi yoksa müziksiz çıldıraacam valla:queen:

peki sence grenajın içine nasıl olur?

200 waltlık bır anfi alırsın 40 ıle 50 ytl arası
ıkı tane kapalı kutu hoporlor alırsın kapalı olursa daha verımlı anlaşılır net ve ses kaybı yaşamadan muzık zevki yaşarsın bende grenaja 2 kolon daha koyacagım ama şuanda bıle son ses acamıyorum cep telefondan kaydettım vıdeo yu ama canlı duymak bır başka.
 
Katılım
4 May 2008
Mesajlar
89
valla müzik siisteme süper olmuş eline saglık

tşk ederim saol canlı gorseniz inanamazsınız gorenler şaşısıyor akıllara zarar bir ses var :)

benım sızlere bir sorum olacak derbiyaj balataları degiştirecegim sizce ne kadar fark eder. motorsıkletın hızı ve kavraması mısal km de degısıklık olurmu 2006 model 1600 km de motor daha once derbiyaj balatasi degişmedi.
 
Son düzenleme:
Katılım
16 Mar 2006
Mesajlar
376
tşk ederim saol canlı gorseniz inanamazsınız gorenler şaşısıyor akıllara zarar bir ses var :)

benım sızlere bir sorum olacak derbiyaj balataları degiştirecegim sizce ne kadar fark eder. motorsıkletın hızı ve kavraması mısal km de degısıklık olurmu 2006 model 1600 km de motor daha once derbiyaj balatasi degişmedi.

valla 1600 km debriyaj balatası degişmek için erken ( herhangi bi problem yoksa tabi ) ama kavramada falan degişikliği hissedersin bence
 
Katılım
4 May 2008
Mesajlar
89
kavrama agır gelıyor bana bırde 110 dan yukarı cıkamıyorum racer ın yenısını alanlar 160 gordum dıyor şaşırıyorum ara sırada 2 ncı vıtesden boşa atıyor elımde yenı debriyaj var kullanmak ıstıyorum nasıl bır degısıklık fark edecek merak edıyorum
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
6,290
arkadaşlar uzunca bir aradan sonra,
HERKESE ''SELAM'ÜN ALEYKÜM''
Arkadaşlar Aramıza Hoş Geldiniz,

pc'de problemden dolayı gıremedım uzun zamanır,
arada girip bakınıyordum ama:D:)
fakat artık düzeldi,
stop lambamı toparlamaya çalışıyorum bende:D
bitince atarım resimlerini,
stoplar yoktu benım çünki,

bu arada yeni plaka bastırmalıyım,
muayenem geçti onu yaptırmak için,
eskisi haşat,
aranızda çıkarttıran varmı,
veya bu yakınlarda değiştirmiş yenilemiş olanınızz??

bu arada ahmet kardeş,
tesisat güzel oturmuş:9
ahhh ahh,
benim şahinimdede vardı bır ara,
tüm G.O.P tanırdı kara şahinimi:)
2 yıl önce vedalaştik.:)
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
6,290
yok kamilim zaten önemlı bişiy olsa emın ol haberın olurdu,
en azından netten duyerdın,
yazmadan durmazdım çünki...
ilgin ve alakan için teşekkürler...
_____________________________________________________________________
arkadaşlar verilmiş sadakam varmış,
ve birde verilmiş sadakası varmış göremedim,

dün gece saat 2 de benım motoru çaldılar ve boşta bayırdan aşağı yürüttüler,
motoru hareket ettırırken fark ettık,
koştum peşıne fakat ramşa aşağı gıttıgınden yetışemedım,
rampa bitiminde motoru bır aracın arkasından aldım,

ahh bir tutabılseydım neler olacaktı neler:S

allahtan hiç bişeyi yotu motorumun,
aradım belkı yolda denk gelırım dıye ama kaçmış ş.refsiz it...
__________________________________________________________________
 
Katılım
29 Haz 2008
Mesajlar
170
serkan kardeşim geçmiş olsun,allahtan fark etmıssın de motorunu kurtarmıssın bunada şükür,okadar uğraştın motora modifiyenin sınırlarını zorladın eğer çalınsaydı kendi motorum kadar üzülürdüm vallaha,bu arada motoru sen kitlemiyomusun bi yere
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst