- Katılım
- 17 Eyl 2008
- Mesajlar
- 743
serdar ya 400km erken değilmi ilk bakım için? biraz daha bekleseydin, ilk bakım ücretsiz olarak garanti kapsamında yapılır, belgelere işlenir.
eagle_19 beyaz ampül nasıl oluyor bilmiyorum ama xenon kadar güçlü ışık vermez herhalde, ama xenonunda eksileri dediğin gibi, durumumu düzelteyim bende takacam bi xenon, ama sen beyaz ampül takarsan bide foto atarsan onuda düşünürüz yani hee
yaw bugun 23nisan iş tatil bütün gün evde oturdum canım amma sıkıldı yaa, havada kötü idi motoruda görmedim hiç pffff
eagle_19 beyaz ampül nasıl oluyor bilmiyorum ama xenon kadar güçlü ışık vermez herhalde, ama xenonunda eksileri dediğin gibi, durumumu düzelteyim bende takacam bi xenon, ama sen beyaz ampül takarsan bide foto atarsan onuda düşünürüz yani hee
yaw bugun 23nisan iş tatil bütün gün evde oturdum canım amma sıkıldı yaa, havada kötü idi motoruda görmedim hiç pffff
Son düzenleme: