Kanuni Kanuni Racer Kullanıcıları

Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
6,290
ilk olaran grenajlar dışında kolay kolay parçaya para vermıyorum,
parça alacağım zaman en az 5 yer arıyorum ve neresı uygunsa oradan alıyorum,

bir yerde 30 lıra olan parcayı en fazla 20 dk içinde 15 lıraya bulmuş oluyorum çünki,
fıyatlar her tarafta değişkendır,
ve pek cok parca başka markalardada mevcuttur,
araştırın,
veya soruşturun,

Kolay Gelsin...
 
Katılım
19 Şub 2008
Mesajlar
835
AYNN SERKAN ABİME KESİNLİKLE KATILIYORUM PARÇA FİATLARI KESİNLİKLE HER YERDE AYNI DEİL
çünkü 30 liraya alıp geri verdiğim parçayı başka bir yerden 7.5 liraya aldığımı hatırlıyorum
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
6,290
misal,
osmanın sibop iteceğini 14 lıraya aldım çünkli başka yerde yoktu,

dün arkadaşa lazım oldu 8 liraya aldık,
gerçi başka markanın parçası fakat numune ile aynıydı aldıgımız parça,

arkadaş nereden buluruz dedi,
varmı eskısı dedım evet burada dedı,
ve beraber gıtık aldık,
aradaki farka vbakkk....

araştırmadan bişiy almayın...
 
Katılım
16 Mar 2006
Mesajlar
376
ya arkadaşlar kanuninin web sayfasında iletişim bölümünde galiba bir arıza var bir türlü kanuniye mail atamıyorum bu konuda bilgisi olan varmı aceba ???
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
6,290
ben 3 gün önce yollamıştım bi mail,
şu sıralar bılgım yok,
ama arıza oluşmuş olabılır,
kanunının mail almamak gibi bir prensıbı yok,
arıza veya hata dahı olsa bılgı verılmesı onları sevındırıyor,

en azından onlar oyle dıyorlar:D:D
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
6,290
haklı olabılırsın,
net sitelerınde düzenlemeler, değişiklikler ve saldırılar esnasında site koruma moduna gecer ve kullanım dışı olur,
 
Katılım
19 Şub 2008
Mesajlar
835
gençlik yokmu kimse yaw
warsa motor almak isteyen benim RR satılık haberiniz olsun askeregidicem yoksa satmamm verelim racer kullanıcılarınada üye uyaparız yerimi doldurur benim
 
Katılım
19 Şub 2008
Mesajlar
835
ya sado 1.5 sene yatıcak kimse kullanmıcak hem piyasası düşecek askerden sonra allah kısmet ederse daha büyünü alıcam inş
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
6,290
ne demek kardeşim askerlık her erkeğin yapması gereken bi gururdur,
askerlık kadınlardaki ANNELİK duygusu gibidir,
yaşanmadan bilinemez,

askerde tüm yurdumuzun insanları ile dialog kurnanı sağlayan imkan olacak,
iyileri kötülerı görecek,
asla görüşemeyek oldugun kişi veya kişiler ile arkadaşlık kurup,
1 aylık veya 15 aylık dostluğun,
senın semtındeki 20 yıllık arkadaş adı altında tanıdıklarından daha büyük bir dostluk olduğunu göreceksin.

şimdi bunu okuyan dostlarımız belki
''sen nerede askerlık yaptında konuşuyorsun laaa''
diye soracaklardır,,
ben TUNCELİDE askerlık yaptım...
ve çok memnunum orada yaptığımana,
asla şunu unutma acemilikte ilk 3 ay ve usta birliğinde ilk 3 aydan sonra rahatlık başlar en zon koşullar bunlardır...

Şimdiden Kolay Gelsin....

Acı Olmasaydı Tatlının Ne Olduğu Bilinemezdi......
 
Katılım
19 Şub 2008
Mesajlar
835
inşallah abi yüzümüzün akıyla gidip gelenilim de
her türk genci vatan borcunu ödemeli ve seve seve gideceğiz inş
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst