arkadaşlar hep anlatılan 4'lü flaşörü bizzat yaptım,
ve belkı ihtiyacınız olurda kendınızde yaparsınız dıye,
ayrıntıları ile resimlerim,
(resımler cep telefonumdan bulanık olabılır,kusura bakmayın,)
ilk olarak motor KANUNİ RACER 200 (dünyada tek:wiinkk

)
bizim motorlarda zaten bır buton yeri mevcut,
fakat boştu,
bende orayı doldurdum önce,
sonrasında kütüklüğü söküyor ve giden kabloların hangısı oldugu bulunur,
sinyale 3 kablo gıder,
sağ sinyale (1+,1-,)
sol sinyale (1+ , 1-.)
buradaki eksiler tek olur tesisatta kütüklük içinde,
ikisi +,
biri - ,,,,,,, olmak kaidesi ile.
bu kablolar bulunur ve + olanlar ve ayırılır,,

veya benım gıbı yaparsınız,
butonda 4 adet kablo ek yerı bulunur,
butondakı - ucları olan 2 kısım eklenır veya eksı kısım tek baglanır,
2 + uclar olarak sokete eklersınız,.
bizim bu sistemimiz sayesınde,
motorunuza ek bı flaşör eklemenıze gerek kalmamış olur,
Ve Buşekılde tekrar toplanır ve motorunuzda artık bir 4'lü flaşör bulunmuş olur,
arızada
asker gönderırken,
düğünde ,
dernekte,
eğlencede,
yada canınız sıkılınca 4'lüleri yakıp gezebılırsınız


