Kanuni Kanuni Racer Kullanıcıları

Katılım
20 Ara 2007
Mesajlar
123
dostum cvp yazdım sana...
arkadaşım sanırım soyledığımı anlamışsındır,,,,,
istersen tekrar anlatabılırım,

sağol serkan kardeş ben şöyle düşünüyorum sende eleştiri yap bakalım doğrumu düşünüyorum....ya motosiklette kaçak var yada konjektör veya beyin arzalı..şimdi bu düşüncen neye göre dersen ben geri kalan bütün parçaları yeniledim...hatta beyini bile yeniledim ama konjektörün voltajı fazla vermesinden dolayı beyni yeniden bozduğunu düşünüyorum sen ne düşünüyosun bu arada motosikletim hep AYVALIK ŞEYTAN SOFRASINA DOĞRU GİDERKEN BÖYLE OLUYO:queen::queen::cherry:
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
6,290
arkadaşlar hep anlatılan 4'lü flaşörü bizzat yaptım,
ve belkı ihtiyacınız olurda kendınızde yaparsınız dıye,
ayrıntıları ile resimlerim,
(resımler cep telefonumdan bulanık olabılır,kusura bakmayın,)

ilk olarak motor KANUNİ RACER 200 (dünyada tek:wiinkk:))
bizim motorlarda zaten bır buton yeri mevcut,
fakat boştu,
bende orayı doldurdum önce,





sonrasında kütüklüğü söküyor ve giden kabloların hangısı oldugu bulunur,





sinyale 3 kablo gıder,
sağ sinyale (1+,1-,)
sol sinyale (1+ , 1-.)
buradaki eksiler tek olur tesisatta kütüklük içinde,
ikisi +,
biri - ,,,,,,, olmak kaidesi ile.

bu kablolar bulunur ve + olanlar ve ayırılır,,




veya benım gıbı yaparsınız,
butonda 4 adet kablo ek yerı bulunur,
butondakı - ucları olan 2 kısım eklenır veya eksı kısım tek baglanır,
2 + uclar olarak sokete eklersınız,.





bizim bu sistemimiz sayesınde,
motorunuza ek bı flaşör eklemenıze gerek kalmamış olur,

Ve Buşekılde tekrar toplanır ve motorunuzda artık bir 4'lü flaşör bulunmuş olur,
arızada
asker gönderırken,
düğünde ,
dernekte,
eğlencede,
yada canınız sıkılınca 4'lüleri yakıp gezebılırsınız:D:D:D
 
Son düzenleme:
Katılım
17 Eyl 2008
Mesajlar
743
abi bi boş dur yaa hergün yepisyeni bi icraaatla çıkıon karşımıza:D eline sağlık
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
6,290
yok kardeşim zaten vardı bu tür oluşumlar piyasada,
ben sadece bende olmayan bişiy ytaptım:d:D
 
Katılım
6 Ara 2008
Mesajlar
5
mrb arkadaşlar bende racer 2oo kullanıcısıyım ve buraya yeni üye oldum. Benim sorunum motor sürekli kama kesiyo.krangın üzerindeki kama yuvası biraz deforme olmuş orjinal kama takınca aradaki boşluktan dolayı motor marşa basınca acayip ses yapıyo ve kama yerine tam olarak oturmadığından kırıyo. Krangı çıkartıp firezede tekrardan kama yeri açtırmak gerekiyo,onun için motoron teknik şemasına ihtiyacım var. Bana bu konuda yardımcı olabilecek arkadaşlara şimdiden çok teşekkürler
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
6,290
mrb arkadaşlar bende racer 2oo kullanıcısıyım ve buraya yeni üye oldum. Benim sorunum motor sürekli kama kesiyo.krangın üzerindeki kama yuvası biraz deforme olmuş orjinal kama takınca aradaki boşluktan dolayı motor marşa basınca acayip ses yapıyo ve kama yerine tam olarak oturmadığından kırıyo. Krangı çıkartıp firezede tekrardan kama yeri açtırmak gerekiyo,onun için motoron teknik şemasına ihtiyacım var. Bana bu konuda yardımcı olabilecek arkadaşlara şimdiden çok teşekkürler

arkadaşım sıkı sıkıya çakarak girecek derecede kama bulup takmalısın,
yanı 1.2 mm büyük kama takmayı dene,
olmadı madem grank'ı çıkartabılıyorsun,
yeni kama yuvası actırmak 20 lıradan fazla tutmaması gerek,
yada sana bır önerim,
''kii biz bu dediğim şeyi makınalarda yapıyoruz'',

kamayı yerıne tak yine boşlugu kalsın sorun değil,
grank tam kıvamında oturduğu şekılde dururken,
grank'ın ucundan matkap ile delık aç yeteri mıktarda olsun,
(sanırım 5mm yeterli olacaktır,)
ve sonrasında o deliğe diş çektir,
oraya içine sonuna kadar girecek boyda ''SETUSKUR''koy ve sık,

bu senın sorununu çözecektır dostum...

kolay gelsın...
 
Katılım
17 Eyl 2008
Mesajlar
743
bayramınız mübarek olsun buradayım hep ama nedense cvp atmaya çekiniyorum:D
 
Katılım
1 Haz 2007
Mesajlar
421
Herkesin bayramı kutlu olsun. Gördüğüm kadarı ile burası epeyce hareketli. Modifiyeler gırla gidiyor. Yeni makine alan yok galiba bu arada. Piyasa durgun diyemi acaba. Fiyat düşürmüşlerdir. Bende HYO GT250R alacam galiba. Çok selamlar
 
Katılım
16 Ağu 2008
Mesajlar
524
bizde daha ölmedik arkadaşlar hayırlı bayramlar

_________________________________________________________________
abi bi boş dur yaa hergün yepisyeni bi icraaatla çıkıon karşımıza:D eline sağlık

dostum ehliyeti sormuştun bi ara 8 kasım da almaya hak kazandım ama bi türlü vakit bulupta ehliyete işletemedik sanırım B nin yanına A2 yi vakit bulursan yıl başı gelmeden işletecem artık sıra sende bekliyoruz hadi baklım
 
Son düzenleme:
Katılım
17 Eyl 2008
Mesajlar
743
bizde daha ölmedik arkadaşlar hayırlı bayramlar

_________________________________________________________________


dostum ehliyeti sormuştun bi ara 8 kasım da almaya hak kazandım ama bi türlü vakit bulupta ehliyete işletemedik sanırım B nin yanına A2 yi vakit bulursan yıl başı gelmeden işletecem artık sıra sende bekliyoruz hadi baklım

bakalım sınav 27sinde artık yeniyılda ehliyet peşinde koşacaz, sonrada duruma göre ya hyo ya kanuni
 
Katılım
9 Ara 2008
Mesajlar
5
arkadaşlar kanuni racer alıcam siyah fiyatlara baktım

sıfırı : 3500 - 3900 ytl arası

ikinci eli 1700 - 3000 ytl arası

ben uşaktayım satanlar genelde istanbulda

kafam çok karıştı sıfrmı alsam 2 . elmi diye (2. ele pek güvenemiyorum)motordan pek anlamam iyi bi kullanıcıyımdır. ne tavsiye edersiniz
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
6,290
arkadaşlar kanuni racer alıcam siyah fiyatlara baktım

sıfırı : 3500 - 3900 ytl arası

ikinci eli 1700 - 3000 ytl arası

ben uşaktayım satanlar genelde istanbulda

kafam çok karıştı sıfrmı alsam 2 . elmi diye (2. ele pek güvenemiyorum)motordan pek anlamam iyi bi kullanıcıyımdır. ne tavsiye edersiniz

arkadaşım sıfır motorla 2. el arasında en az bın lıra oynar,
ve 40 km olupta 2650 ytl'ye satılan RACER bılıyorum,
diyecegım sıfır alana kadar araştırıpta ikinci el daha mantıklı olur,
sadece biraz fazla dikkat alırken,

mümkün oldukça km az olsun...
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
6,290
arkadaşlar,
yen yılda ehlıyete %21 Zam Varmış,
Sanırım Haberınız Olmustur,
Ehlıyet Kurslarıda Bu Konuda Uyarılarda blunmuslardır gerçi...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst