Kanuni Kanuni Racer Kullanıcıları

Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
6,290
arkadaşlar motorun eskiden ben stop edince 15 dk gecmeden çalışmamazlık yapıyordu,
fakat dünden itibaren hiç çalışmamaya başladı,

yarın bi arkadaş var burada (gazi osman paşa'da)
o gelecek işi çıkmaz ise,
onun parçaları deneyerek sorunun nerde olduğuna bakacağız,
ona göre parça alacağım bende,
dükkanda motorum şu sıralar ve çalıştırmadanda çıkartmak gibi bir ihtimalim yok:S

eğer işiniz yoksa ve yolunuz düşersen beklerim yardıma:D
 
Katılım
17 Eyl 2008
Mesajlar
743
geçmiş olsun serkan abi, bugun gopa giderken bakındım rami toptancılar çarşısının oralara senin motoru göremedim dedim herhalde dükkan buralarda değil:D ben motordan anlamam ama amelelik yapmaya gelirdim:) neyse hafta içi full çalışıyorum uğrayamam herhalde:(
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
6,290
keşke arasaydın be kardeşim çokda işimi görmüş olurdum varya:salut:

rami toptancılar halının son girişinin yanındaki sokak,
havuzbaşı sokak,no:15/B
POYRAZ MAKİNA...

bu arada arkadaşlar yarın gelecek olan arkadaşda işinden izin alamamış,
gop'da olan veya yakın olan arkadaşlar varsa yardım için beni bulurlarsa sevinirim,

Yardımdan Kastım bir iş yapmak değil,
sadece motorun hangi parçası çalışmıyor onu denemek için,

herşeyi ben yapacağım,
ben sökecek ve toplayacağım,
hem yapmak isteyipte yapamadığı bişiy varsa hallederiz bu arada,

neyse iyi geceler,,,

numaram,
SERKAN,
0535 939 20 86

buyrun elimden geldikçe harita,
belırgın olsun dıye yakınlaştırdım,
ve sanırım yeterince belırgınleştırebılmışımdır....


 
Son düzenleme:
Katılım
17 Eyl 2008
Mesajlar
743
wayy wayyy abi süper resimli tarif:) ama ne yazıkki haftada sadece pazar günleri müsait oluom ama bakalım bi kurcalayıp işten izin alırsam uça uça gelirim hem 3-5 taktik kaparım
 
Katılım
16 Ağu 2008
Mesajlar
524
wayy wayyy abi süper resimli tarif:) ama ne yazıkki haftada sadece pazar günleri müsait oluom ama bakalım bi kurcalayıp işten izin alırsam uça uça gelirim hem 3-5 taktik kaparım

aga racer i aldın mı yoksa...

arkadaşlar motorun eskiden ben stop edince 15 dk gecmeden çalışmamazlık yapıyordu,
fakat dünden itibaren hiç çalışmamaya başladı,

yarın bi arkadaş var burada (gazi osman paşa'da)
o gelecek işi çıkmaz ise,
onun parçaları deneyerek sorunun nerde olduğuna bakacağız,
ona göre parça alacağım bende,
dükkanda motorum şu sıralar ve çalıştırmadanda çıkartmak gibi bir ihtimalim yok:S

eğer işiniz yoksa ve yolunuz düşersen beklerim yardıma:D

geçmiş olsun işallah en kısa zaman da saglıklı günlere kavuşur
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
15 Eki 2008
Mesajlar
442
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ben önümüzdeki seneye racer s düşünebilirim ama motor 200 cc hava soğutmalı ve çin malı sürekli uzun yola (ankara -istanbul arası gibi)tutarsak 2-3 senede sorunlar vermeye başlar belki3-4 sene sonra motor yer bence ...
 
Katılım
8 Nis 2008
Mesajlar
348
ya bu motorla yol yamak için almıyosun ki dostum gösteriş ve takılmak için bununla öle uzun yol falan hayal yani kendi ilinde gezcen işini görcen ben sesını duydum bu motorun haysoung 250 gtr den daha iyi :D
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
6,290
arkadaşlarım,
benım km lerimin çoğu emın olun uzun yolda geçdi,
hiç yoksa yılda en az 10 defa sakarya ist,
1 sefer kütahya eskışehir,ist,
işim gereği ortalama haftada 4 sefer çorlu,tekirdağ ist,
,

ve durdurak olmadan ist turu desem yalan olmaz,
abartısız 120 km hafta sonlarıydı,
işimi kurmadan once,

yani dikkatlı bakarsan,
uzun yola cıkıyorum yağını km beklemeden değiştireyim ve sağını solunu sıkayım bakayım dersen,
yeterince uzun yola çıkıyor yani,,,
________________________________________________________________________

bu arada bakalım benım motordaki sorun beyin gibi görünüyordu ve değiştirdim bu gün,
İNŞ SORUN GİDERİLİŞTİR Kİ ÖYLE GÖRÜNÜYOR,
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
6,290
arkadaşlar sipariş ettiğim kuyruk grenajım gelmiş bulunmaktadır:D,
resimler hazır fakat c. tesi yada pazara kadar pc başında olamayacağım,
bu nedenlede resimnleri atamayabilirim,

ufak bi değişiklikten sonra şasiye oturtma işi tamamlnmış olacaktır...
 
Katılım
17 Eyl 2008
Mesajlar
743
hayırlı olsun abi, değişiklikleri görmeyi merakla bekliyorum.
neyse ii geceler ben yatar

sabah okul war:(
 
Son düzenleme:
Katılım
19 Şub 2008
Mesajlar
835
ya siz soru sorun bizde soralım sorunlarımızı paylaşalım bu topik birbirmize yardımcı olmak için var zaten el elden üstündür arkadaşlar
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
6,290
RACER 200 RR,,,''' yeni kuyruk grenajı,

dostlarım demin çorlu seferimi tamamlamış bulunuyorym,
bıraz bayağı ıslandım ama sağlık olsun,

kuyruğum geldi,
işte uydurmasyon sadece sok tak şeklinde çektiğim fotolar,
(aldıgım gun uydurmasyon denemiştim,ölçülerimi aldım en yakın zamanda sabıtlerım...)
,


 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst