- Katılım
- 27 Tem 2006
- Mesajlar
- 6,290
lama 'mi dedi???
yoksa kama' mı?
ikiside demırdır çünki...
yoksa kama' mı?
ikiside demırdır çünki...
kamil kardeşim ey vallah sağol agam herkesim bayramını en içten dileklerimle kutlarım
aga kaçak iş yaptıgını nerden biliyorsun ki biz hem karşıyız doganın yok olmasına ögle bir durum söz konusu dahi olmaması lazım
her gece burdayızbayramda tatil nedir unuttum ben 2 senedir hep iş hep iş... ama idealler için bişilerden feragat edicez ama dimi
hehe bu arada serkan abi youtube deki videonu gördüm o motoru nerde görsem tanırım artık gerçi egzos daha selenin altına girmemiş ozmanlar ama tanıdım seniiiiiiiiiiii
selam beyler bizim racer 200 lerin arka teker rulmanı fiyat nekadardır bilen varmı?
kardeş sen şu motorun resimlerini aklermisin ben bu motoru sanki bi yerde görmüştüm sahibinde de olabilir
sayın racer kullanıcıları ben motor alacam düşündügüm modellerden biri racer. motordan memnun musunuz? cok uzun süre dayanabilecek bir motor mu? cok arıza yapıyor mu? ve performans olarak nasıl? altınızda race tipi bir motor oldugunu hissettiriyor mu size? uzun yol çekebilecek dayanıklılıgı var mı yani 500 km kadar bir yol? max hızı nedir aşagı yukarı? vibrasyonu nasıl? benzin tüketimi nasıl? motorunuzla ilgili beni cok iyi bir şekilde bilgilendirirseniz cok sevinirim. şimdiden herkese teşekkür ederim..