- Katılım
- 27 Tem 2006
- Mesajlar
- 6,290
dostum ne demişler yara geçer izi kalır,
b.ok gider kokusu kalır,
(fazlamı kaba oldu ne
)
eskılerden çıkan bir sorun 1 kişinin başını ağrıtmıştır,
oda herkese yaymıştır,
mıllette bu nedenle kötülemektedir zaten,
illaki sorun çıkartıyorlar,
sen hiç sağına soluna bakmadan kullanırsan emın ol bı yerden dokulmeye baslayacaktır zaten,
insanda aynı,
sen kendımı mevsımıne gore ayarlamassan,
kışın ortasında kısa kollu ile gezersen emın ol bir yerde döküleceksındır,
işte olanda budur.
Bakarsan Bağ Olur,
Bakmassan Bağ Bozulur
hehehehehehehehehe
b.ok gider kokusu kalır,
(fazlamı kaba oldu ne
eskılerden çıkan bir sorun 1 kişinin başını ağrıtmıştır,
oda herkese yaymıştır,
mıllette bu nedenle kötülemektedir zaten,
illaki sorun çıkartıyorlar,
sen hiç sağına soluna bakmadan kullanırsan emın ol bı yerden dokulmeye baslayacaktır zaten,
insanda aynı,
sen kendımı mevsımıne gore ayarlamassan,
kışın ortasında kısa kollu ile gezersen emın ol bir yerde döküleceksındır,
işte olanda budur.
Bakarsan Bağ Olur,
Bakmassan Bağ Bozulur
hehehehehehehehehe



