Kanuni Kanuni Racer Kullanıcıları

Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
6,290
dostum ne demişler yara geçer izi kalır,
b.ok gider kokusu kalır,

(fazlamı kaba oldu ne:p)

eskılerden çıkan bir sorun 1 kişinin başını ağrıtmıştır,
oda herkese yaymıştır,
mıllette bu nedenle kötülemektedir zaten,

illaki sorun çıkartıyorlar,
sen hiç sağına soluna bakmadan kullanırsan emın ol bı yerden dokulmeye baslayacaktır zaten,
insanda aynı,

sen kendımı mevsımıne gore ayarlamassan,
kışın ortasında kısa kollu ile gezersen emın ol bir yerde döküleceksındır,

işte olanda budur.

Bakarsan Bağ Olur,
Bakmassan Bağ Bozulur:p

hehehehehehehehehe
 
Katılım
17 Eyl 2008
Mesajlar
743
abi bi yerde okudum vitesleri 1 aşağıya 4 yukarıya imiş, yukarı çekmek zor olmuyormu peki? yoksa o bilgiyi weren yanlışmı biliyor?
 
Katılım
16 Ağu 2008
Mesajlar
524
ne miş bu senin dedigin kadir kardeşim anlamadım ben soruyu net sorarsan belki faydamız olbilir
 
Katılım
17 Eyl 2008
Mesajlar
743
bana dediysen eger demek istediğim şu, 1. vitesi atlatmak için vites pedalı aşağıya basılıomuş diğerleri için yukarıya çekiliyormuş bu dogrumu?
 
Katılım
16 Ağu 2008
Mesajlar
524
hıım sen vites olyını diyon dostum bütün vitesli motorlarda vites aynı yerlerde zaten calamity hoş geldin paşam
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
6,290
zaten motorlarda sıtandart bir aşağı gerisi yukaru racerın gibi


arkadaşlarım kardeşlerim dostlarım,

motor vites sıralaması çok yerde değişkendir,

standart vites (şanzuman) düzeneği,
1 aşağı, sonra boş, 2,3,4,5 vitesler yukarıdır,

döner şanzuman,
hepsi aşağıya basınca geçer,
1,2,3,4,5, sonra boş,,
tekrar basmaya devam ederseniz vites tekrardan 1 e düşer,
buda facia demektir:D

ters şanzuman,
1 yukarı, sonra boş, 2,3,4,5, aşağıdır,


döner şanzumanın dışında hiçbir düzenekte 5 ten sonra 1 e düşmez vites,

Kalın Sağlıcakla...
 
Katılım
19 Şub 2008
Mesajlar
835
serkan abi bilgi için çok saol bu iyi oldu hem genel bi bilgi
ama rkadaş hyo gt250r le kanuninkini sormuştu bende ondan standart dedim bu gibi motorlarda
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
6,290
bızım burada bı kardeşimde var,
yuan çelik onunkısıde ters şanzuman çünki,
hatta rengıde sarı sıyahtı:D
ama biz komple sıyah yaptırdık üzerine stıcer la sarı şekıller yaptık:D:queen:
 

Ps!

Katılım
24 Eyl 2008
Mesajlar
18
ben açıkçası kanunin parçalarını kendi ürettiğine inanmıyorum çinden getirip montajı yapılıyor. kaliteli markalarda biraz farklı mesela yamaha ybr125 son modellerde made in chına yazıyor ...ama bide şu var yamaha parçalarını artık çinde üretiyor çünkü çin ucuza geliyor ... fabrikasyon daha hızlı parça bol işçilik düşük bu yüzden diye düşünüyorum..ama kanuniyi bilmem yetkili servis varsa aramızda bir açıklama yapmasını rica ederim...
 
Katılım
19 Şub 2008
Mesajlar
835




ARKADAŞLAR BU SİS LAMBALARI ELİMDE VARDI BUNLAR BURDA ÇOKMU ABEST KAÇAR SZİN YORUMUNUZU ALAYIM DEDİM EĞER FİKİRLERİMİZ UYUŞURSA YARIN ELEKTİRİĞİNİ BALICAM ÇOK GÜZEL RENKLİ GÖSTERİYO

Yada Daha Uygun Neresi Olabilir Sizce
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Eyl 2008
Mesajlar
105
abi valla şimdi ybr 125 ten vazgeçmeye başladım gene yah bu kanuni racer 200 alcam galiba gidiyom geliyom gene racer 200 şöle tam bi güven alsam olcak bu iş valla adam gibi bu motor racing e benziyor diğerleri çok zayıf gözüküyor.
 
Katılım
17 Eyl 2008
Mesajlar
743
Caner kardeş(yanlış demedim dimi:)) lambalar boynuz gibi olmuş motorda sanki koça benzemiş hee dikkat et 3 ay sonra kurban bayramı geliyo:p:p
başka yere koymak için bi ampul yandı biraz photoshopla deneyeyim birazdan yollarım.
walla kings kardeş racing istiyosan ötekileri geç en azından tipi şekil olsun. racer 200 derim ben ybr125 racing sayılmaz yada değil(tam bilmiom) zaten genelde herkes ya racer 200 ya cbr125 diye soruyorlar 2si hemen hemen denk(epi bi araştırdım) tabi biri marka, bilen bilmeyen buna güvenip övüyor, diğeri ise kanuni ya herkes atıp tutuyor :)

denemerz4.jpg


biraz sallama oldu ama orda denesen nasıl olur acaba

deneme1ua6.jpg


şu şekil biraz daha ii gibi
 
Son düzenleme:
Katılım
16 Ağu 2008
Mesajlar
524
hıım kardeşim
güzel olmuş bende sispansiyon üztüne önerdim di
 
Son düzenleme:
Katılım
17 Eyl 2008
Mesajlar
743
bugun bi racer geçti önümden abi tiksindim adam eksoza bişi yapmış mobilet gibi ses gelio iğrenç bide arada pat pat atıo 1km uzaktan duyulur
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
6,290
birsürü var be kardeşim yaa
ortaslık ses manyagı dolmuşş,
egzozun içini boşaltanlarda cabası...
 
Katılım
16 Ağu 2008
Mesajlar
524
bu gün bende bi racer gördüm granajı dagıl sanki savaj tan çıkmış bitik at gibi duruyordu adama de dedim sen bu makinayla ne yapıyon adam bana gayet citi citti dedi dediki odun taşıyorum racer yerlerde sürünuyor granajların yüzüne bakılcak hali yok adama bişeyler söyleyim söyleyim dedim hep yutkkundum taki
adam kontak basana kadar benim aklımdan geçiyordu bu makinede bahırıyordur diye ama bu sefer yanıldım kodar hoş bir ses vardı ki motor hırçılı hırçıllı çalışıyor ve hiç bahırmıyor yani ben 200 lük bi moturum diyordu.

adama sordum egzozda ne var diye dediki lama var LAMA dediğine ne oluyor benim bildigim bir demir çeşidi açaba benim bilmedigim başka bişeydaha mı var
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst