Kanuni Kanuni Racer Kullanıcıları

Katılım
16 Ağu 2008
Mesajlar
524
yaw abi ha lama ha kama ikisini de egzozun neresine koyacak benim mattıgım durdu artık ondan size sordum yok adamda bidaha denk gelmez ki ken benle kafa mı buyon diye bi laft atsam
 
Katılım
17 Eyl 2008
Mesajlar
743
abi adamı bulmak istiosan jandarmaya git şikayet et ormanda izinsiz ağaç kesip kanuni racer 200 motorla taşıyan birini gördüm die. onlar 2dk de yakalar, sende karakolun önünde beklersin, adamı getirdiklerinde sorarsın abi kama mı lamamıydı, kusura bakma ben şikayet ettim ama meraktan dayanamadım diye:D artık adam ne cevap werir bilemem :p:p

Bu arada tüm kanuni kullanıcılarının ve müslüman aleminin Bayramını kutlarım. Allah uzun ömürlü sürüşler versin.
 
Son düzenleme:
Katılım
16 Ağu 2008
Mesajlar
524
kamil kardeşim ey vallah sağol agam herkesim bayramını en içten dileklerimle kutlarım
aga kaçak iş yaptıgını nerden biliyorsun ki biz hem karşıyız doganın yok olmasına ögle bir durum söz konusu dahi olmaması lazım
 
Katılım
17 Eyl 2008
Mesajlar
743
kamil kardeşim ey vallah sağol agam herkesim bayramını en içten dileklerimle kutlarım
aga kaçak iş yaptıgını nerden biliyorsun ki biz hem karşıyız doganın yok olmasına ögle bir durum söz konusu dahi olmaması lazım

attım be abi latife yapıorum :)
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
6,290
heyyy nerelerdesiniz yahuu.........

bayram geldı tamam tatıldesınız ama,

sitedendemi tatil yapıyorsunuz yahu:queen:

Hayırlı BayramlaRR........
 
Katılım
17 Eyl 2008
Mesajlar
743
her gece burdayız:p bayramda tatil nedir unuttum ben 2 senedir hep iş hep iş... ama idealler için bişilerden feragat edicez ama dimi:)

hehe bu arada serkan abi youtube deki videonu gördüm o motoru nerde görsem tanırım artık gerçi egzos daha selenin altına girmemiş ozmanlar ama tanıdım seniiiiiiiiiiii
 
Son düzenleme:
Katılım
16 Ağu 2008
Mesajlar
524
yapmayın arkadaşlar online online hep onlineyiz ben gece kralı başka lafa gerek yok iyi bayramlar
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
6,290
her gece burdayız:p bayramda tatil nedir unuttum ben 2 senedir hep iş hep iş... ama idealler için bişilerden feragat edicez ama dimi:)

hehe bu arada serkan abi youtube deki videonu gördüm o motoru nerde görsem tanırım artık gerçi egzos daha selenin altına girmemiş ozmanlar ama tanıdım seniiiiiiiiiiii

eyw kardeşim saolasın,
kısmetse lastık alayım bu kış yıne yakacağım,

ama bu sefer evın yakınında ypacağım,
iyice yansın diye:D:D:queen:
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
6,290
arkadaşım rulanını çıkart,
üzerinde sayılar vardır,
sanırım 6002 olması lazım ama emin değilim,

servisine gidersen 15 lira alırlar,
kalıtelı bir rulman sen alırsan en fazla 6 lıra olması lazım,

ben sureklı kendım değiştiriyorum bişiy olduğu zaman,

rulmancılarda bulunuyor hemde bir sürü,

Rulmanın Yanaklarında Yazması Lazım...
 
Katılım
11 Eyl 2008
Mesajlar
10
sayın racer kullanıcıları ben motor alacam düşündügüm modellerden biri racer. motordan memnun musunuz? cok uzun süre dayanabilecek bir motor mu? cok arıza yapıyor mu? ve performans olarak nasıl? altınızda race tipi bir motor oldugunu hissettiriyor mu size? uzun yol çekebilecek dayanıklılıgı var mı yani 500 km kadar bir yol? max hızı nedir aşagı yukarı? vibrasyonu nasıl? benzin tüketimi nasıl? motorunuzla ilgili beni cok iyi bir şekilde bilgilendirirseniz cok sevinirim. şimdiden herkese teşekkür ederim..
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
6,290
kardeş sen şu motorun resimlerini aklermisin ben bu motoru sanki bi yerde görmüştüm sahibinde de olabilir

bu motor sitelerın bırınde satılık ilanındaydı,
hatta benım ilgimi çeken tek şeyi,
arka çatalın jant baglantı kanalı derınleştırılıp lastık içeriye alınmış olmasıydı,
bende yapacaktım cunkı ama,
benım oradakı boşluga 2. amortısorun aparatı geldıgı için yapamamıstım,

Yani Illakı Görmüşsündür Osmanım...

sayın racer kullanıcıları ben motor alacam düşündügüm modellerden biri racer. motordan memnun musunuz? cok uzun süre dayanabilecek bir motor mu? cok arıza yapıyor mu? ve performans olarak nasıl? altınızda race tipi bir motor oldugunu hissettiriyor mu size? uzun yol çekebilecek dayanıklılıgı var mı yani 500 km kadar bir yol? max hızı nedir aşagı yukarı? vibrasyonu nasıl? benzin tüketimi nasıl? motorunuzla ilgili beni cok iyi bir şekilde bilgilendirirseniz cok sevinirim. şimdiden herkese teşekkür ederim..

Dostum Senin Sorduğun Tüm Soruların Cevapları Zaten Mevcut,
Eğer Gerçekten Niyetli İsen Bır Ara İstersen...

en fazla 1 saatini alır okumak,
son mesajdan geriye doğru biraz arayış yaparsan bulaşacaksındır emın ol...

her önüne gelen aynı şeyi soruyor ve sonrasında topıc'e dahi uğramıyor...

bişiyleri öğrenmek için çaba gereklidir...
Kolay Gelsin Dotum...

(umarım ukala bulmassın yazdıklarımı,sende olsan aynısını yazardın emın ol...)

arkadaşlar buyrun geçen yıl kışın lastık değişimimin yapılmadan onceki atraksiyonlarımdan biri...

http://www.metacafe.com/watch/1834802//"></a> - <a href
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst