Kanuni Kanuni Racer Kullanıcıları

Katılım
19 Şub 2008
Mesajlar
835
heh geçen görmüştüm sahibindede gezer ken dedim formdaki kimseye sölemiyo ben yazıcaktım murat arkadaşımız motorunu satıyo diye :d
 
Katılım
16 Ağu 2008
Mesajlar
524
hayırlısı olsun murat kardeşim vallaha herkes racer leri satıyor neden satıyosunuz yaw artık kesmiyomu 200
 
Katılım
17 Eyl 2008
Mesajlar
743
murat abinin motoru çok temizmiş valla alacak olana hayırlı ugurlu olsun demek kalıor bitek... resimde çok karizmatik çıkmışsın heeeeee artık motordanmı senden mi orasını söylemiyim:p
 
Katılım
20 Nis 2008
Mesajlar
104
Eyvallah çok teşekkür ederim arkadaşlar gt250r düşünüyorum ama bakalım kısmet.
 
Katılım
19 Şub 2008
Mesajlar
835
abi gt 250r de bi 3 5 ay sonra kesmicek ki seni 40 km daha hız için o kadar para vericen gerçi zevkler tartışılmaz ama sadece bi uyarı
 
Katılım
20 Nis 2008
Mesajlar
104
abi gt 250r de bi 3 5 ay sonra kesmicek ki seni 40 km daha hız için o kadar para vericen gerçi zevkler tartışılmaz ama sadece bi uyarı


Senin dediğin de doğru aslında görüntüsüne kapılıp almak istiyorum ama senin de dediğin gibi hız olayıda var, benim motorum şuanda 120km hıza hiç zorlanmadan rahat rahat gidiyor gt250r ise 160 170 diye söylüyorlar denemedim hiç, bu hızların üstünü zaten isatnbul içinde ulaşmak zor ulaşsan bile tehlikeli anca otobanda lazım şimdi de gidip 600rr alsan yapma hocam daha 2.motorun hemen zıplama diyorlar gerçi demeseler bile şuanda RR a verecek o kadar parak yok :) ben yinede şu s.t.kanuni yi bir test edeceğim ondan sonra karar veririm bir kullanmak lazım.
 
Katılım
5 Ağu 2008
Mesajlar
48
gt250r ların bana göre görüntüsü ve sesi 250 lik bir motor için tatmin edici üstelik fiyatı da özellikleri düşünülürse hiç de fazla değil.
Tamamen kişisel tercih meselesi tabi racer 'ı satıp gt250r almak :)
hayırlısı olsun
 
Katılım
17 Eyl 2008
Mesajlar
743
abi istanbulda hava uçuruyo walla bu havada motor kullanabilen warmı? sadece merak ettim, şahsen ben olsam motora yaklaşmam bile :)
 
Katılım
20 Nis 2008
Mesajlar
104
öle geldi 1500 olsa

Walla 1.500 olsa dükkan senin :) benim aldığım rakam belli ne kadar kullanıp kaça sattığım belli 1.500 ytl 2007 model 6.000 km lerde sorunsuz bir motor varsa hiç kaçırma derim ister siyah ister mavi farketmez gerçekten ucuzmuş baya
1.500 ytl vericeğime bende dursun daha iyi he sen gerçekten bu motordan almayı düşünüyorsan gelir motora bakarsın adet yerinni bulsun diyede ufak bi indirim yapabilirim ama 1.500 ler hayal.
 
Katılım
3 Eyl 2008
Mesajlar
105
peki sorun çıkıyormu kime sorsam aman ha diyolar onu alcana git yrb 125 alın diyolar.aslında racer 200 tam istediğim tipde almayı düşünüyom ama öle diyolar işte
 
Katılım
20 Nis 2008
Mesajlar
104
Walla aman hee diyen neye aman hee diyor bilmiyorum bana şuana kadar aman hee falan demedi motorum
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
6,290
gt250R güzel makına,
arkadas ile bırlıkte ortalama 170 kıloyuz rahatlıkla 175 gördü makıne
edirne yolunda,

ilk zamanlarda grank sorunu vardı motorda onunda nedeni,
manuel hız kescı denılen nesne yusunden,
motora ne kadar zorlarsanız o kadar cıkıyor,
ölümüne yani,
bu nedenlede grank dayanmıyordu,

yeni çıkarılan S&T kanunılerde bu sorun ortadan kaldırılmıs dıyorlar.
eski serisi karbüratörlü olan motora S&T grubu enjeksiyon takvıye ederek yakıtı minimum seviyeye indirmiştir.

motor gayet görsel olarak ve performans olarak tatmın edıcı durumda...

şimdiden hayırlı olmasını diliyorum dostlarım...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst