gt250R güzel makına,
arkadas ile bırlıkte ortalama 170 kıloyuz rahatlıkla 175 gördü makıne
edirne yolunda,
ilk zamanlarda grank sorunu vardı motorda onunda nedeni,
manuel hız kescı denılen nesne yusunden,
motora ne kadar zorlarsanız o kadar cıkıyor,
ölümüne yani,
bu nedenlede grank dayanmıyordu,
yeni çıkarılan S&T kanunılerde bu sorun ortadan kaldırılmıs dıyorlar.
eski serisi karbüratörlü olan motora S&T grubu enjeksiyon takvıye ederek yakıtı minimum seviyeye indirmiştir.
motor gayet görsel olarak ve performans olarak tatmın edıcı durumda...
şimdiden hayırlı olmasını diliyorum dostlarım...