: ) arkadaşlar ya naptığımı ben de bilmiyorum ama artık rapsodi bir honda cbr 125 sahibiyimRuhsat işlemleri bitince plakamı yazarım.. Trafikte gülmeyin sakın!!
Onu bunu bosver suzukı 600 f alll superrrr bı alet eeger tutkunda coksaaa... super olur parası 13,500 cıvarı fln ama almaya deger bı makıne.. Kanunı yıde bırakbızım patronumuz aldı ama adam tovbe etttı ve 1 ay ıcınde hemen sattı suzukı 600f aldı .. bakmaya almaya deger..![]()
rapsodi ne ya:silent:
Onu bunu bosver suzukı 600 f alll superrrr bı alet eeger tutkunda coksaaa... super olur parası 13,500 cıvarı fln ama almaya deger bı makıne.. Kanunı yıde bırakbızım patronumuz aldı ama adam tovbe etttı ve 1 ay ıcınde hemen sattı suzukı 600f aldı .. bakmaya almaya deger..![]()
: )) okkk cahiliz işte üstatlar
Sen erkeksin neden milleti aptal yerine koyup bayanım diyorsun birkere konuşma tarzın seni ele veriyor insanlar kendini böyle aciz düşürmemeliler ne olursan ol kişiliğini bozma yazıkkk...
:silent::silent:
İlginç; bayan olduğumu ispat gibi bir endişem yoK ama motoru aldığım yere sorabilirsiniz. Ankarada Honda Plaza'dan Tansu Bey'den aldım. Birinci el, 5200 ve ruhsat masrafları. Tabi kredi kullandığım için biraz arttı rakam.
Çok ilginç :farao:
Arkadaşlar ; yapmayın Kız sın erkeksin; Bize ne yaa ; Kim neyse ne... Biz bize sorulanlara cevap verelim ; bilgilerimizi aktaralım yeter :rendeer:
Bu arada CaLipso ; Temiz Rodaj yapmalısınKullanma klavuzunu iyicene oku :cat: