Kanuni Racer Alsam mı? Almasam mı?

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Tem 2008
Mesajlar
173
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Onu bunu bosver suzukı 600 f alll superrrr bı alet eeger tutkunda coksaaa... super olur parası 13,500 cıvarı fln ama almaya deger bı makıne.. Kanunı yıde bırakbızım patronumuz aldı ama adam tovbe etttı ve 1 ay ıcınde hemen sattı suzukı 600f aldı .. bakmaya almaya deger..:)
 
Katılım
5 Ağu 2008
Mesajlar
48
Onu bunu bosver suzukı 600 f alll superrrr bı alet eeger tutkunda coksaaa... super olur parası 13,500 cıvarı fln ama almaya deger bı makıne.. Kanunı yıde bırakbızım patronumuz aldı ama adam tovbe etttı ve 1 ay ıcınde hemen sattı suzukı 600f aldı .. bakmaya almaya deger..:)

tabi zaten 600f ile racer aynı kategoride, fiyatları da hemen hemen aynı :)
biri 3,500 diğer 13,500 nedir ki canım :) hele ki ilk mesajda bütçesini belirtmiş olan biri için 10,000 ytl gib bir fark hiç de önemli değil :p

fazla mı sert oldu ne sanki cvp ? :cherry:

bende sana ozaman ducati 1098 öneriyorum mademki para önemli değil :D
 
Katılım
12 Ağu 2008
Mesajlar
870
rapsodi ne ya:silent:[/QUOTE]


heyecandan yanlış yazmışım şu iki renkli gibi olan var ya yazılı repsoli mi ne yazıyo onu demek istemiştim..:pale:
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
5,149
Onu bunu bosver suzukı 600 f alll superrrr bı alet eeger tutkunda coksaaa... super olur parası 13,500 cıvarı fln ama almaya deger bı makıne.. Kanunı yıde bırakbızım patronumuz aldı ama adam tovbe etttı ve 1 ay ıcınde hemen sattı suzukı 600f aldı .. bakmaya almaya deger..:)

Honda olmasın o sakın :p
 
Katılım
13 Ağu 2008
Mesajlar
312
Bence ramzey 150 lik racing al süper bi alet cok büyük bi moto deil kolay binersiniz...
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Arkadaşımız almış zaten :) Okumadan yorum yapmayın LTFEN :cherry:
Tebrik ederim arkadaşım.. Cok güzel bir tercih yapmıssın .. Emin oL ; memnun kalacaksın.. Artık seni de CBR 125 R Baslığına bekleriz...
Bu arada Motorun : Honda CBR 125 R ; RePSoL :cherry:
Biraz daha bilgi verirsen bize de iyi oLur :) Kaça aldn ; kaç model ; kaç km de ???
 
Katılım
12 Ağu 2008
Mesajlar
870
:silent::silent:
Sen erkeksin neden milleti aptal yerine koyup bayanım diyorsun birkere konuşma tarzın seni ele veriyor insanlar kendini böyle aciz düşürmemeliler ne olursan ol kişiliğini bozma yazıkkk...

İlginç; bayan olduğumu ispat gibi bir endişem yoK ama motoru aldığım yere sorabilirsiniz. Ankarada Honda Plaza'dan Tansu Bey'den aldım. Birinci el, 5200 ve ruhsat masrafları. Tabi kredi kullandığım için biraz arttı rakam.

Çok ilginç :farao:
 

esp

Katılım
3 May 2008
Mesajlar
195
:silent::silent:

İlginç; bayan olduğumu ispat gibi bir endişem yoK ama motoru aldığım yere sorabilirsiniz. Ankarada Honda Plaza'dan Tansu Bey'den aldım. Birinci el, 5200 ve ruhsat masrafları. Tabi kredi kullandığım için biraz arttı rakam.

Çok ilginç :farao:

Bırıncı el derken yanı sıfır aldınız yanlış anlamadıysam :silent: Eğer öleyse cıdden çok çok güzel olmuş ama bayıden aldığınız ıçın sıfır olmasa bıle temızdır muhtemelen :) Nese kazasız belasız sürüşler dılıyorm yenı motorunla rüzgarın bol olsn :cherry:
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Arkadaşlar ; yapmayın Kız sın erkeksin; Bize ne yaa ; Kim neyse ne... Biz bize sorulanlara cevap verelim ; bilgilerimizi aktaralım yeter :rendeer:

Bu arada CaLipso ; Temiz Rodaj yapmalısın :) Kullanma klavuzunu iyicene oku :cat:
 
Katılım
12 Ağu 2008
Mesajlar
870
Arkadaşlar ; yapmayın Kız sın erkeksin; Bize ne yaa ; Kim neyse ne... Biz bize sorulanlara cevap verelim ; bilgilerimizi aktaralım yeter :rendeer:

Bu arada CaLipso ; Temiz Rodaj yapmalısın :) Kullanma klavuzunu iyicene oku :cat:

arkadaşım çok sağol; bundan sonra da gayet tabi yardımlarınıza ihtiyacım olacak. Scooter kullandığım için açıkçası fransızım bu tür konulara. Şimdiye kadar olan yardımlarınızdan dolayıda tüm arkadaşlara teşekkürlerimi sunarım. :rendeer:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
1,685
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hayırlı uğurlu olsun, tekerin düz bassın , Allah kaza bela vermesin :rendeer:

Ankara çarşamba toplaşmalarına gelirsen 1 tur bineriz artık dimiii :queen:
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
204
bayan kardeşim arkadaşlar genelde honda demiş ama sen kendini o kadar sınırlama kanuni için atırdığın parayı bence sadece honda değil yamaha gibi bi motora da yatırabilirsin. bir de mutlaka kaskı vizörlü al saçını da montun içine sok. yoksa bir sürü hanzo öküz var ki senin bayan olduğunu farkederlerse makasa alma yarışa tutuşma veya karşıdan gelip seni hendekle yol arasında sıkıştırma gibi saçmalıklarla taciz edecektir.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst