Kanuni Racer Alsam mı? Almasam mı?

Katılım
12 Ağu 2008
Mesajlar
870
Selam arkadaşlar; ben yaklaşık üç senedir scooter motosiklet kullanıyorum. Racer tarzı motorlara ağzı açık bakıyor olmamla beraber hep acaba bir karış boyumla bunu kullanabilir miyim diye de düşünmüyor değilim.
155 boyunda bir bayan olarak Kanuni'nin racer modelini kullanabilir miyim? Tecrübeli arkadaşlardan yardım istiyorum.
Alsam mı almasammı diye düşünmekten kafayı yemek üzereyim. Yardımlarınız için şimdiden teşekkürler
By C@LiMeRO
 
Son düzenleme:
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
90
kesinlikle alma

kötübi motor sen daha tatlı bişiler bak honda cbr 125 :cat:
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Ağu 2008
Mesajlar
870
Hiç hondanın sayfasına girip de bakmadım nedense. Trafikte görmüştüm kanuni raceri biraz da minyon gibi geldi diğerlerine göre..Aşık mı oldum ne bu motora ama tabi kullananlar daha iyi bilir:salut:
 
Katılım
12 Ağu 2008
Mesajlar
97
Ben yolda kanuni racersleri gördüğümde midem kalkıyor ciddi anlamda bana göre tam bir felaket ötesi kötü bir görüntüsü var bu arada o motosiklet boyuna göre uygun olabilir ama şöyle 70 i geç birde ozaman düşün azer bülbül gibi üzerinde titretiyor adamı allah düşmanıma öyle adi bir motosiklet vermesin.
 
Katılım
12 Ağu 2008
Mesajlar
870
aslında boyuma ve bütçeme uygun gibi gelmişti bana. Bir scooter kullanıcısı olarak en fazla scooter kadar titretir diye düşünüyorum? Daha mı fena:pale:
 
Katılım
17 Şub 2007
Mesajlar
296
Honda CBR 125 senin için biçilmiş kaftan. Hiç Kanuni ile maceraya girme. Honda'yı al mis gibi kullan.
 
Katılım
12 Ağu 2008
Mesajlar
97
Ben honda kullanıcısıyım fakat ybr de zamanında kullanmıştım bayan olsam hakimiyeti kolay olan ybr 125 i çekinmeden alırdım bütün isteklerini karşılar seni yolda bırakmaz hakimiyeti hondaya göre daha kolay daha hafif ve dayanlıklı. ama illa kanuni racer diyorsan ki racer motorlarla saygısızlık oluyor o motora racer demeleri şimdiden allah sabır versin diyorum.
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Arkadaşım Sitemize Hoşgeldin :) Kanuni bildiğimiz üzere Çin katkılıdır :p
Bazı arkadaşların da dediği gibi kalıbı büyük bir motor.. Alıp her hafta bir sorunu ile uğrasamazsın kız basına ..
Sen 1.55 cm boyundayım diyorsun ; Sana Honda cbr 125 R kullanmanı tavsiye ederim..3000YTL ye temiz bir 2. eL CBR Alabilirsin :) Motosiklet Modelleri baslığında CBR 125 Topikini incelersen ne kadar cok kullanıcısı olduğunu göreceksin :) Tam bir bayan motoru :rendeer: Al honda yı sorunsuzca gez tüm dünyayı :cat:

Bu da senin için resmi :)

 
Katılım
1 Eki 2007
Mesajlar
80
evet honda cbr125 al daha iyi kanuni alma sakın feciiii... servisin önünde yatarsın gecelersin hem terbiyen bozulur boşver...:pr:
 
Katılım
4 Ağu 2008
Mesajlar
1,597
Bilen arkadaşların varsa onlarla motorları görmeye gitmeni öneririm. Resimlerde bir yere kadar :cat: . Üzerine bin seni etkilerse alırsın. . CBR 125 güzeldir
 
Katılım
12 Ağu 2008
Mesajlar
870
ya bi Allah'ın kulu da al demedi iyi mi : ) Kanunin sayfasındaki forunda çok memnun olduklarını söylediler. Yolda da bi kanuni racer kullanıcısıyla konuştum hatta yüzsüzlük edip motoruna bindim. Tereddütler içindeyim..

Bindim derken: ) üstüne oturmama müsade etti sadece he he
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Ağu 2008
Mesajlar
870
Şimdilik al diyenlerle alma diyenleri tartıyorum, kanuni kullananlar memnun olduklarını söylüyorlar. Alma diyenlerin arasında kanuni motor sahibi var mıydı?:bounce:
 
Katılım
7 Ara 2007
Mesajlar
137
gönlünde o varsa al tabi istedigin motora binip kendini iyi hissedemeyeceksen binmiş olmak için cbr alma. kanuni iyidir diyemem ama yedek parca ve servis olarak sanırım hondadan daha ucuza getirebilirsin. sen begeniyorsan gerisi teferruat...
 
Katılım
5 Ağu 2008
Mesajlar
247
En güzeL motor Altındaki motordur... Bi yerden başLamak Lazım... Ben de çin malIyLa başlayanLardanım .. bütçem buna yettii. (SKY-JET - Çakma CBR :) ) bunu alıncaya kadar cbr al dediler... ama ben bunu 1.000 e falan adım... CBR 25 : 3.000 :) yani.. demesi koLay da.. içinde buLunduğun durum önemLi... Para sorun diiLse kaLİteyi... Sorunsa eğer, gücünün yettiğini aLacaksın :cat:
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
ya bi Allah'ın kulu da al demedi iyi mi : ) Kanunin sayfasındaki forunda çok memnun olduklarını söylediler. Yolda da bi kanuni racer kullanıcısıyla konuştum hatta yüzsüzlük edip motoruna bindim. Tereddütler içindeyim..

Bindim derken: ) üstüne oturmama müsade etti sadece he he

Şimdilik al diyenlerle alma diyenleri tartıyorum, kanuni kullananlar memnun olduklarını söylüyorlar. Alma diyenlerin arasında kanuni motor sahibi var mıydı?:bounce:

Sayın bayan arkadaşımız :pr: Kanuni Sitesinde Tabi ki Kötü msj yazmazlar.. O sitede msj ları özel insanlar atıyor.. Hepsi o motordan kullanıyor mu sanıyorsun ; Ayrıca kötü yorum yapanı yayınlamazLar sitede :wiinkk:

Burada Türkiye nin en büyük Motosiklet Sitesindesin.. Burada Cok bilgili abilerimiz ablalarımız kardeşlerimiz yorum yapıyor ki bunlar arasında Yılların tecrübesi olanlar da var.. Ve kesinLikle Onlara kulak vermeni şiddetle tavsiye ediyorum :bounce:
Seni hiç tanımasak da Sonradan Pişman olmanı hiç ama hiç istemeyiz :) :rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst