Kanuni Kanuni racer 200 F

Katılım
3 Mar 2008
Mesajlar
16
arkadaşlar merhabalar sizden bir yardım rica ediyorum. Bu kanuninin racer 200 ün F modeli varmış tasarım oalrak falan baya bi değişikmiş 3,500 ytl civarında imiş. ben görüştüm lider moto da varmış ben bahçelievlerde oturuyorum lider moto da sultanbeylide olduğu için baya uzak kanuni racer 200 f nin resmi olan ve bilgi olan varsa burada yayınlayabilirmi hiç görmedim nette çok aradım ama bulamadım bi türlü olan varsa bi yardım ederse inanın çok minnettar olurum şimdiden binlerce defa teşekkür ederim iyi günler
 
Süper Moderatör
Yönetici
Katılım
10 May 2005
Mesajlar
4,906
Motosikleti
Harley Davidson Softail 107
F değil S.

Racer S 200

1_kirmizi_b.jpg


3.335 YTL
 
Katılım
27 Eki 2007
Mesajlar
272
ilk defa gördüm bende bu motordan üretim az mı yoksa şimdi üretilmiyormu bende hiçbir yerde görmedim çünkü
 
Katılım
3 Mar 2008
Mesajlar
16
özellik olarak zaten %99 diyebilirim racer 200 aynısı sadece tasarımını değiştirmişler o kadar ama görünüm olarak nasıl arkadaşlar güzelmi sizce? bi fikir verirseniz eğer almak istiyorum yada bu fiyata görünüm olarak daha güzellerini bulabilirimiyim?
 
Katılım
14 Ara 2006
Mesajlar
108
Ben daha önce Kanuni 125 kullandım. Herhangi bir sorun yaşamadım.Genel hatlarda memnundum, yalnız, krank-eksantrik irtibatını itici millerle yaptığı için vibrasyon (yani titreşim) oluşuyordu. Bir çok çin malı motorlarda aynı durum söz konusu. Dikkat edilirse, Honda CBF 150'de bu sistem yoktur. cbf 150 deki ve Yamaha ybr 125 'deki sistemde eksantrik zinciri var. Bu motor yapısına sahip motorlarda vibrasyon yok ya da yok denecek kadar azdır.
Sana tavsiyem, motor yapısını bu anlattıklarım konusunda incele, ya da bilen birisine incelet. Hatta mümkünse bir de bu motorun deneme sürüşünü yap. Tip olarak güzel yapılmış Racer 200. Honda CBF 150 alırsan kağnıya binmeye razı olmuşsun demektir. Onun ancak adı var. Ben aldım, aldıktan bir ay sonra feryad-ı figan eyleyip hemen satmak isteğimi çevreme bildirdim. Tercih senin. Al ve gör derim.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
22 Kas 2005
Mesajlar
1,051
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
200 CC Motorun F'i S'i mi olur yaa
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
20 Ocak 2009
Mesajlar
1,321
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
kanunı racer 200 S de butun problemler gıderılmıstır ... vıbraasıon en dusuk sevıyeye ındırılmıstır racer 200R la arasında baya bır fark war makına cok gelıstı sadece dez avataj olarak 2beygır dustu motorlar RacerRlar 14 RacerSler 12beygır
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
20 Ocak 2009
Mesajlar
1,321
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bununla ılgılı topıcler var ıncele ıstersen japoncular cbf150 kanunıcıler kanunı der
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
5,149
Ben daha önce Kanuni 125 kullandım. Herhangi bir sorun yaşamadım.Genel hatlarda memnundum, yalnız, krank-eksantrik irtibatını itici millerle yaptığı için vibrasyon (yani titreşim) oluşuyordu. Bir çok çin malı motorlarda aynı durum söz konusu. Dikkat edilirse, Honda CBF 150'de bu sistem yoktur. cbf 150 deki ve Yamaha ybr 125 'deki sistemde eksantrik zinciri var. Bu motor yapısına sahip motorlarda vibrasyon yok ya da yok denecek kadar azdır.
Sana tavsiyem, motor yapısını bu anlattıklarım konusunda incele, ya da bilen birisine incelet. Hatta mümkünse bir de bu motorun deneme sürüşünü yap. Tip olarak güzel yapılmış Racer 200. Honda CBF 150 alırsan kağnıya binmeye razı olmuşsun demektir. Onun ancak adı var. Ben aldım, aldıktan bir ay sonra feryad-ı figan eyleyip hemen satmak isteğimi çevreme bildirdim. Tercih senin. Al ve gör derim.

O kağnı servise bakım dışı girmiyor ama :p Bir yılda 10 bin km yaptım, bakım dışı servise hiç uğramadım :) Ayrıca Racer (!) CBF'ten 2HP güçlü ama 3Nm az torku var.

Racer ile Racer S arasındaki tek fark, Racer S'te eksik vida olmaması :queen::queen:
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
CBF 150 Tabii ki ...

Racer in görüntüsü iğrenc bence :farao:
 
Katılım
13 Nis 2009
Mesajlar
3
selamunaleykum

sevgılı arkadaslar bu nebıcım ıs senelrce mz sohretlı ıdı ne oldu bırden bu kanunı yı begenmemezlık vs ben ıyı hatırlıyorum 90 larda mz bınen 600 motor gıbı algılanıyordu sımdı dıs gudumlu ınsanların yuzunden bızım yerlı mallar para ettırılmemeye calısılıyor hemen buda cın menseylı denılecek o zaman her seyde yahudı damgası var bızdew en az nasıl yahudıye calısmadan ıhtıyaclarımızı gorelım dıye turk malı kullanmalıyız her nekadar begenılmeselerde ama unutulmasınkı kullanıcılar arttıkca yanlsı duyumlarda azalacak ve gercek yewrlı olarak aknunın guyzellıgı anlasılacak sımı soylıyeyım ben sıradan bır kullanıcıyım kanunıde falan calısmıyorum senelrece sadece honda yada yamaha kullandım selamaetlen en ıyı mal bızım olandır yerlı malı
 
Katılım
2 Haz 2007
Mesajlar
5,075
sevgılı arkadaslar bu nebıcım ıs senelrce mz sohretlı ıdı ne oldu bırden bu kanunı yı begenmemezlık vs ben ıyı hatırlıyorum 90 larda mz bınen 600 motor gıbı algılanıyordu sımdı dıs gudumlu ınsanların yuzunden bızım yerlı mallar para ettırılmemeye calısılıyor hemen buda cın menseylı denılecek o zaman her seyde yahudı damgası var bızdew en az nasıl yahudıye calısmadan ıhtıyaclarımızı gorelım dıye turk malı kullanmalıyız her nekadar begenılmeselerde ama unutulmasınkı kullanıcılar arttıkca yanlsı duyumlarda azalacak ve gercek yewrlı olarak aknunın guyzellıgı anlasılacak sımı soylıyeyım ben sıradan bır kullanıcıyım kanunıde falan calısmıyorum senelrece sadece honda yada yamaha kullandım selamaetlen en ıyı mal bızım olandır yerlı malı


:rendeer::rendeer::rendeer::rendeer::rendeer::rendeer::rendeer::rendeer:
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
5,149
sevgılı arkadaslar bu nebıcım ıs senelrce mz sohretlı ıdı ne oldu bırden bu kanunı yı begenmemezlık vs ben ıyı hatırlıyorum 90 larda mz bınen 600 motor gıbı algılanıyordu sımdı dıs gudumlu ınsanların yuzunden bızım yerlı mallar para ettırılmemeye calısılıyor hemen buda cın menseylı denılecek o zaman her seyde yahudı damgası var bızdew en az nasıl yahudıye calısmadan ıhtıyaclarımızı gorelım dıye turk malı kullanmalıyız her nekadar begenılmeselerde ama unutulmasınkı kullanıcılar arttıkca yanlsı duyumlarda azalacak ve gercek yewrlı olarak aknunın guyzellıgı anlasılacak sımı soylıyeyım ben sıradan bır kullanıcıyım kanunıde falan calısmıyorum senelrece sadece honda yada yamaha kullandım selamaetlen en ıyı mal bızım olandır yerlı malı

Japonlar ne zaman Yahudiliğe geçiş yaptı :silent::silent:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst