Kanuni Kanuni racer 200 F

Katılım
31 Ocak 2011
Mesajlar
469
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arkdaşlar selamlar ben sitenizde yeniyim ama uzun bir süredir üye olmadan forumları okuyordum. bu cbr 125r nn sitesinde 124.7 cchttp://www.honda.com.tr/teknik_detay.aspx?series=super-sport-cbr-125-r diyor? bu mu yanlış yoksa racer 200s in 200cc olması mı yanlış?

hacı öyle oynamalar olur normal bu racer 200 tam 200 değil 193 cm3 benim arabada 1.5 dci yazıyordu oda 1.463 vs idi :D bunlar normal :D tamı tamına olacak diye bişey yok :D sineğin yağını çıkarmanın kimseye faydası yok yani :D
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst