Ben daha önce Kanuni 125 kullandım. Herhangi bir sorun yaşamadım.Genel hatlarda memnundum, yalnız, krank-eksantrik irtibatını itici millerle yaptığı için vibrasyon (yani titreşim) oluşuyordu. Bir çok çin malı motorlarda aynı durum söz konusu. Dikkat edilirse, Honda CBF 150'de bu sistem yoktur. cbf 150 deki ve Yamaha ybr 125 'deki sistemde eksantrik zinciri var. Bu motor yapısına sahip motorlarda vibrasyon yok ya da yok denecek kadar azdır.
Sana tavsiyem, motor yapısını bu anlattıklarım konusunda incele, ya da bilen birisine incelet. Hatta mümkünse bir de bu motorun deneme sürüşünü yap. Tip olarak güzel yapılmış Racer 200. Honda CBF 150 alırsan kağnıya binmeye razı olmuşsun demektir. Onun ancak adı var. Ben aldım, aldıktan bir ay sonra feryad-ı figan eyleyip hemen satmak isteğimi çevreme bildirdim. Tercih senin. Al ve gör derim.