- Katılım
- 29 Ara 2010
- Mesajlar
- 7
arkdaşlar selamlar ben sitenizde yeniyim ama uzun bir süredir üye olmadan forumları okuyordum. bu cbr 125r nn sitesinde 124.7 cchttp://www.honda.com.tr/teknik_detay.aspx?series=super-sport-cbr-125-r diyor? bu mu yanlış yoksa racer 200s in 200cc olması mı yanlış?Honda Dylan ile tokatlayabildiğime göre 16 beygirden düşük olması gerekirdi.![]()