Kanuni Phantom güzel bir motosiklet midir__??

Katılım
7 Haz 2009
Mesajlar
2,830
Abilerim kanuninin sitesinde gezerken Phantom isimli bir motosiklete rastladım 2012 de çıkmış çok hoş gözüküyo bide siz değerlendirin...
http://www.kanuni.com.tr/Pages/Urunler/Detay.aspx?d=Phantom&Id=100&k=1
motor blok u falan olsun bana iyi görünmedi motor olarak 170cc 13bg güç cok kötü bu motoru canlıda gördüm resmen tam bir çinliyim diyordu buna 4.800tl vermektense gider 4.200tl TVS APACHE RTR 150 mi alırım hem bunu tokatlarım hem kafam daha rahat daha kaliteli bi alete binerim kesinlikle önermiyorum zaten dikkatli bakarsanız falan motor aksamına kasasına yakışmadığını cok rahat gorursunuz
 
Katılım
28 Ara 2009
Mesajlar
1,963
motor blok u falan olsun bana iyi görünmedi motor olarak 170cc 13bg güç cok kötü bu motoru canlıda gördüm resmen tam bir çinliyim diyordu buna 4.800tl vermektense gider 4.200tl TVS APACHE RTR 150 mi alırım hem bunu tokatlarım hem kafam daha rahat daha kaliteli bi alete binerim kesinlikle önermiyorum zaten dikkatli bakarsanız falan motor aksamına kasasına yakışmadığını cok rahat gorursunuz
Makina görüntü itibari ile on numara denilebilir. Fakat 13 hp gücü var diye hızlı gitmez anlamınada gelmiyor. Bunun motoru bendeki motorsikletin motoru ile aynı. (Fastwind 200 R)Benimki 196 cc 12,5 hp. Ama yolda senin bahsettiğin gibi ''alırım RTR mi hem bunu tokatlarım '' olayı değil. Benim motordan RTR nin hp gücü fazla gösteriyor. Fakat yolda geriden gelip aynadan kayboluyor. Yani iş beygir gücünde bitmiyor bilindiği üzere. Fiyat konusunda biraz abartı olmuş. Kalın sağlıcakla.
 
Katılım
14 May 2006
Mesajlar
2,188
alper'e katılıyorum.
bunu alacağına 3900'e TVS Apache almak çok daha mantıklı.
yada bir miktar daha eklenerek 'bu tarz istiyorsan' GT250'ye bakılabilir.
 
Katılım
13 Şub 2011
Mesajlar
5,987
tip olarak hoş duruyor..beygir gücüde yeterli.. ama bir çinliyede bu fiyat verilmez
 
Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
2.el bi gt250 al derim.
mondialde alsan ,apachede alsan, hondada alsan altın kaplama bile olsa max. 170cc işte.
Gt250 tarz olarak hoşuna gidiyosa ömürlük motor.daha güçlüsüne hız merakın yoksa ihtiyacında yok
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
motor blok u falan olsun bana iyi görünmedi motor olarak 170cc 13bg güç cok kötü bu motoru canlıda gördüm resmen tam bir çinliyim diyordu buna 4.800tl vermektense gider 4.200tl TVS APACHE RTR 150 mi alırım hem bunu tokatlarım hem kafam daha rahat daha kaliteli bi alete binerim kesinlikle önermiyorum zaten dikkatli bakarsanız falan motor aksamına kasasına yakışmadığını cok rahat gorursunuz
Çok doğru ya, TVS'nin kalitesi yolda gidişinden sesinden belli, dışardan bakınca bile görülüyor. resmen yolda su gibi akıyor. Dün yürürken yolda giden bi tane RTR 150'yi gördüm benim de olaydı ondan diye iç geçirdim :wiinkk:
 
Katılım
30 Ağu 2011
Mesajlar
307
Resmen yolda su gibi akıyor.
Hocam malesef öyle değil :mrgreen: Yolda su gibi akıyor dediğin motorda benim motordan fazla titreşim var nerden biliyorsun dersen benim yakın arkadaşımda var 2010 tvs düşük devirlerde pek yok ama 6bin devirden sonra titreşim devreye giriyor:)
 
Katılım
20 Ağu 2005
Mesajlar
7,460
Bir motor titriyorsa uzak duracaksın. İstediği kadar kaliteli, sağlam, hızlı ve ekonomik olsun, titreşim adamı motordan bezdirecek birşey. Ayrıca Apache'nin iki tekerlek arası mesafesi çok kısa olduğundan çirkin duruyor.

Bu motorun 170 cc olması çok kötü değil, ona göre de torku vardır. Öte yandan 4800 TL Kanuni marka motor için çok fazla. Bir de üzerine adamın gözüne sokacak şekilde Kanuni yazmıyorlar mı deli oluyorum. Sırf bu Kanuni yazma hastalıkları yüzünden S&T markasını satamıyorlar. Marka imajına bu kadar güvenen başka firma da yok yani.
 
Katılım
3 Eki 2011
Mesajlar
1,177
kanuni mi ramzey alırım daha iyi kendini bisey sanıp japonlardan yüksek fiyat koyuyorlar bunun max edeceği 2500
 
Katılım
8 Ara 2011
Mesajlar
694
biraz önce antalya bayisini aradım ellerinde yokmuş. nisanda gelecegini söyledi. eger ellerinde olsaydı incelemek için gidecektim. alacaımdn degilde en azından alacak olan arkadaşlara bilgi vermek amaçlı.

titreşim varsa degil 4800 3000 lira bile verilmez. bunu artık kabul etmesi gerekir çinli motor getirenler. motor genel anlamda sıradışı bir model. yakışıklı kerata ama kalite olarak şüphelerim var. kanunu ne zaman kullanıcı menfeatini kar marjından üstün görüp ona göre marka ve model getirirse o zaman halkın gözündeki imajı düzelir diye düşünüyorum. sonuç olarak yılların firması ama marka olmak demek sattıgın malın arkasında durmak demek. büyük markalar bunu yapıyor.
 
Katılım
6 Ara 2011
Mesajlar
402
yamaha fz16 nın kopyası digital göstergeler dahi birebir :)) sadece far değişmiş biraz :)
 
Katılım
18 Ocak 2012
Mesajlar
1,426
Motosikleti
HONDA HORNET 750, HONDA PCX 125, YAMAHA X MAX 250 Tech Max
çinli hangi marka hangi model olusa olsun 2500 tl den yuksek oldugu zaman millet japona yoneliyor... kaldı ki çinlilerin yakıt tuketimi de az değil...
 
Katılım
5 Şub 2011
Mesajlar
4,031
2850 üzeri haram bu motora.Mondial'in 125mh drift ve 125mc si çok daha güçlü bu motordan.Görüntü olarak güzel ama kalıbının motoru değil.En azından mondial 150 mc kullanıcılarının şuan motorlarına sorunsuz bindiği gözüküyo topiclerinde.
 
Katılım
25 Kas 2011
Mesajlar
14
tvs diyonuzda tvs deki tip phantom da yokki performans olarak bilmiyorum tabi ama 4800 fazla gerçekten .
 
Katılım
14 Ocak 2012
Mesajlar
392
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
üstü minare,atlı şişhane
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst