- Katılım
- 23 Haz 2009
- Mesajlar
- 13
Abi motordan çok ışık paneli ilgimi çekti.
Bu paneli Ceket veya kaska monte ederek daha iyi görünmeyi sağlayabiliriz.
Hoşuma gitti.Nereden bulabiliriz acaba?
abi zaten amerikada daha çok öyle uygulanıyor. hatta tasarım yarışmaları da var.
www.korayersoy.com adresinde o tür uygulamaları görebilirsiniz.
msn e beni ekleyin ben yardımcı olurum size
[email protected]
---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:55 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:45 PM ----------
Öyle böyle...falan filan. Gönül isterdi ki. Türk malı bir motora göğsümü gere gere bineyim. Yanımdan çin japon alman italyan motoru geçerken de daha da dik durabileyim. Bu aslında o motormuş bu motormuş olayı değil. Yani yerli sanayimiz bir ürün üretmiş biz de elimizi taşın altına koyarız alırız dedik. Ama kanuninin yaptığı doğru değil. Yazık insanlara valla. Hadi kuralkan kendine güveniyorsa bana veya yakınımdaki birine bi daha kanuni satsın bakalım. Çok zor be. ama çok zor. Nedir abi ya.... alt tarafı 4 zamanlı 250 cc bir motor. Bunu da mı yapamıyoruz daha. Nedir bizim çilemiz ya...85 yılı aşmışız TC kurulalı hala daha 250 cc motor üretemiyor muyuz? Yuh valla bize, yazıklar olsun bize. Şeytan diyor ki, işi gücü bırak, otur kendine bi motor yap ya. Arkadaşlar benim iki tane oğlum var. Birinin adı Yiğit, diğerinin ki Yağız. Şimdi bunların adlarını jonathan ve james diye degiştirmem mi gerekiyor ya.... Vallahi sıkıldam billahi sıkıldım. E kuralkan...dön de yaptığın motora, ya da bi araya topladığın motora bi dönüp bak ya. Hiç mi yamaha görmediniz, hiç mi bmw motor görmediniz. Hadi görmediniz matrix filmindeki ducatiyi de mi kaçırdınız? Deli olacağım yaaaa...