Kanuni Kanuni Deer 152 Kullanıcıları bİLGİ Paylaşım Bölümü

Katılım
22 Mar 2009
Mesajlar
166
Arkadaşlar bende deer 152 almak istiyorum fakat forumu okuduktan sonra biraz korktum açıkcası :) Bazı sorularım var. Kullanan arkadaşlar cevap verirse herkese yol gösterir bence. Tüm sayfaları okudum ama konular eskide kalmış. Biraz güncel bilgi iyi olur.
1-Yakıtı nasıl? Mesela 100 km kaç lt yada kaç tl yakıyor?
2-Motorda çok titreşim var mı? Ses olarak yada yolda giderken rahatsız edecek titreşim varmı?
3-2 kişi kullanıcam. Sürücü ve artçı koltuğu rahatlığı nasıl? 1 saatlik kullanıp ağrı falan yapar mı?
4-İstanbulda oturuyorum. Servis yada yedek parça sorunu ve sıkıntısı yaşarmıyım?
5-Özet olarak alınabilicek bir motor mu? Alternatif olarak başka bir motor önerirmisiniz? 2000-2250 Tl civarı.

Teşekkürler.
 
Katılım
1 Mar 2011
Mesajlar
415
1- yakıtı iyidir ben fazla bir tüketim görmedim.
2-(kendi motorum için) titreşim var ama seni rahatsız edecek şekilde değil. ön göğüs problemli yanlız onunda çözümünü buldum dene bilir.
3-biraz yorar.
4-sınırsız yedek parça hatta çin mallarıylada uyusan parçalar mevcut.
5-özet olrak kıvvrak seri agresif sehir içinde aradığın herşey deerda var.
 
Katılım
3 Nis 2011
Mesajlar
201
ön göğüs problemini bende yaşadım, kapak arasına kauçuk sıkıştırınca sesi kesti
artçı koltuğu biraz rahatsız edici, sürerken beni yormuyor makine ama bi abimiz kullandı belimi ağrıttı dedi
 
Katılım
1 Mar 2011
Mesajlar
415
Racing görüntü sağlamak için arkayı yüksek yapmışlar ve koltuğun malzemeside kaygan gibi birazda frenlemelerde vs gibi durumlarda öne doğru kayıyor insan kendini geriye doğru itmek içinde biraz kasıyorsun kendini bu yüzdende ağrılar oluşuyor. Genede sürüş zevkli senelik izin yaklaşıyor belki motorsikletle bir yerlere giderim.
 
Katılım
3 Nis 2011
Mesajlar
201
Racing görüntü sağlamak için arkayı yüksek yapmışlar ve koltuğun malzemeside kaygan gibi birazda frenlemelerde vs gibi durumlarda öne doğru kayıyor insan kendini geriye doğru itmek içinde biraz kasıyorsun kendini bu yüzdende ağrılar oluşuyor. Genede sürüş zevkli senelik izin yaklaşıyor belki motorsikletle bir yerlere giderim.

Yalovaya yolun düşerse haberim olsun
 
Katılım
13 Mar 2009
Mesajlar
60
baysamin şimdi motora usta 1200 ya da piston segman atıp yaparız ihtimaliyle 750 tl fiyat verdi . 150 tl işçilik her türlü alınacak tabi ki . Ancak benim merak ettiğim konu şu ; ben piston segman ikilisiyle bu motoru efendi bir kullanım tarzıyla ne kadar götürebilirim ? karbüratör ün orjinali korkunç bir rakam :S dolayısıyla onu değiştirmeyeceğim . acaba ben motoru yürür hale getirsem bana şöyle güzelinden başıma dert açmayacak bir karbüratör temin edebilirmiyiz ?

Söylemeden geçmeyeyim voodevil arkadaşımın dükkanına misafir oldum geçtiğimiz günlerde , çayını içtim sağolsun motosohbet yaptık . teşekkürlerimi bildireyim ;)
 
Katılım
1 Mar 2011
Mesajlar
415
trooperx dostum ben karbüratörü mondialden taktırdım motorun biraz çekişi düştü orjinal olmadığı için ama gayet güzel ben 100tl ye taktırdım işçilik içinde sanırım yada ustayı motor kullanamaya başlamadan öncede tanıdığım için benden işçilik almadı. Ama memnnunum çekiş düşmesine rağmen.

voodevil dostum inşallah yolum düşerse ziyaretinize gelirim ama benim düşüncem ramazandan sonra bir tatil yapayım diyorum balıkesir taraflarına doğru motorsikletle.
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Nis 2011
Mesajlar
201
baysamin şimdi motora usta 1200 ya da piston segman atıp yaparız ihtimaliyle 750 tl fiyat verdi . 150 tl işçilik her türlü alınacak tabi ki . Ancak benim merak ettiğim konu şu ; ben piston segman ikilisiyle bu motoru efendi bir kullanım tarzıyla ne kadar götürebilirim ? karbüratör ün orjinali korkunç bir rakam :S dolayısıyla onu değiştirmeyeceğim . acaba ben motoru yürür hale getirsem bana şöyle güzelinden başıma dert açmayacak bir karbüratör temin edebilirmiyiz ?

Söylemeden geçmeyeyim voodevil arkadaşımın dükkanına misafir oldum geçtiğimiz günlerde , çayını içtim sağolsun motosohbet yaptık . teşekkürlerimi bildireyim ;)

hoş bir sohbetimiz oldu, en ksıa zamanda tekrar görüşelim :)
 
Katılım
1 Mar 2011
Mesajlar
415
Arkadaşlar bağlantınılarınızı koparmayın çok az kişiyiz :D en yakın zamanda bende Yalovaya gelmeyi düşünüyorum.
 
Katılım
1 Mar 2011
Mesajlar
415
İnşallah...

---------- Post added at 12:51 ---------- Previous post was at 12:42 ----------

Beniim kilometre sorunum var arkadaşlar gösterge km okuma dıışında bütün işlevlerini yapıyor ama km okumuyor acaba km nerden okuyor tekerlekte hiç birşey karşılık göremedim neye göre okuyor acaba bilen arkadaşlar yazarsa sevinirim.
 
Katılım
3 Nis 2011
Mesajlar
201
İnşallah...

---------- Post added at 12:51 ---------- Previous post was at 12:42 ----------

Beniim kilometre sorunum var arkadaşlar gösterge km okuma dıışında bütün işlevlerini yapıyor ama km okumuyor acaba km nerden okuyor tekerlekte hiç birşey karşılık göremedim neye göre okuyor acaba bilen arkadaşlar yazarsa sevinirim.

karşılık yok benim motordada sadece ön fren hortumuyla beraber km okuyucu kabloda iniyor ucu plastik gibi bişey yanlış bişeye bakmadıysam o kablo sanırım, ama karşılık olarak bi aparat göremedim
 
Katılım
3 Nis 2011
Mesajlar
201
img00165201107281147.jpg


işaretlediğim yer olsa gerek
 
Katılım
28 Ağu 2011
Mesajlar
4
s.a herkeze bendede deer 152 var çok memnun modifiye ettim süper motor tek kelime ile biraz genç işi ama avcrom vanali egsoz taktim ses süper sticker uygulamasi yaptim plakaliği kestim alta monte ettim iyi birşey oldu umarim sizde beğenirsiniz yeni resimler yakında gelecek


---------- Mesajlar birleştirildi - 23:49 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:54 ----------

ayni sorun bendede var maliyeti fazla olduğundan yapmiyorum ama hızımı tahmin edebiliyorum rüzgarida hesaba katarsak hız ortalama 130-140 ı buluyor motor 7kw buda 12 beygir yapiyor. diğer cin mali scoterlere benzemiyo taiwan yapmi kanuni sadece üzerine logosunu basiyo bu yüzden parçalari pahali face ye bi grup kuralim bizde http://www.facebook.com/wolverine67 face adresim bi grup kuracam sizleride beklerim ilk önce grup ismi ne olsun bunu kararlaştiralim isterseniz

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:55 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:49 ----------

motor gayet iyi arkadaşlar bi sıkıntısı yok gazli amortisör olmasi cok avantaj sizi hiç yormuyor çukurlardan düzgün bir şekilde çıkabiliyorsunuz tam bir viraj manyaği yanak li lastik olduğu için istediğiniz gibi virajlarda yatın hiç sıkıntı çıkarmiyor tabi yağişli havalar dişinda :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst