Kanuni Kanuni Deer 152 Kullanıcıları bİLGİ Paylaşım Bölümü

Katılım
13 Mar 2009
Mesajlar
60
Aha onu nası başarıyosun ? servis bana diğer markalardan çok farklı olduğunu hemen hiçbirşeyi uyduramayacağını söyledi . Allahım zaten ayıptır söylemesi bir kez kazık yedim yetkili olmayan bir servise 600 tl verip sonunda içindeki suyu ve yağı boşaltılmış motosikletimi getirip al işte oldu diyen birinden . neyse bu konuda çok dertliyim zaten suratına tükürsen şükredecek insanlarla karşılaştırmasın yaradan . ama kanuni nin bu yedek parça fiyat stratejisi başını elbet ağrıtacak .
 
Katılım
1 Mar 2011
Mesajlar
415
Aha onu nası başarıyosun ? servis bana diğer markalardan çok farklı olduğunu hemen hiçbirşeyi uyduramayacağını söyledi . Allahım zaten ayıptır söylemesi bir kez kazık yedim yetkili olmayan bir servise 600 tl verip sonunda içindeki suyu ve yağı boşaltılmış motosikletimi getirip al işte oldu diyen birinden . neyse bu konuda çok dertliyim zaten suratına tükürsen şükredecek insanlarla karşılaştırmasın yaradan . ama kanuni nin bu yedek parça fiyat stratejisi başını elbet ağrıtacak .

hocam motoru muayene sokucam şase numarsı nerde bulamadık servisi aradım yeşil yurt motoru 2 dk ustaya sorup arıyayım sizi dedi 3 ay oldu hala şase numarasını öğrenip söylicek ban kısa bir örnek. Dükkanın önünde kaliteli motorlar olması o işletmenin kalitesini göstermez bütün tamircileri tek tek gez en fazla bir kere pranı alırlar ben öyle yaptım sonunda doğru tamirciyi buldum askerliğini yapmamış bir cocuk hemde. makinayı zorlyıp büyük arızalar çıkartmazsan ufak arızaları balatalar gibi kabiratör kayış gibi şeyleri çinli parçaları uydura bilirsin. lazım olan bişey olursada özelden yyaz bende burdan bakarım.
 
Katılım
13 Mar 2009
Mesajlar
60
zaten komşuyuz ;) karbüratör gerçekten pahalı orjinali . 880 tl sadece malzemelerim tutuyor . ustaya da işçilik vermesi falan derken 1100 tl den aşağı olmaz . o paraya 0 çinli alıyor bir çok insan .
 
Katılım
1 Mar 2011
Mesajlar
415
zaten komşuyuz ;) karbüratör gerçekten pahalı orjinali . 880 tl sadece malzemelerim tutuyor . ustaya da işçilik vermesi falan derken 1100 tl den aşağı olmaz . o paraya 0 çinli alıyor bir çok insan .


evet komşuyuz, bende karbürötörü değiştircem karışımı iyi yapamıyor uzun yol yapıpta durduğumda çok kötü benzin kokusu oluyor egzosda hatta bu gün gittim 70-80 lira dedi ama sna daha iyisini getiririz dedi oda olsun olsunda 100-120 tl arası olsun, haledilir orjinal parçalara takılma heleki servislere hiç takılma.
 
Katılım
13 Mar 2009
Mesajlar
60
şase numarasını bulabildin mi ? ben motosikletimi göremediğim için bakamıyorumda :D
 
Katılım
1 Mar 2011
Mesajlar
415
kontakk anahtarı altıındaki kapakcığı çıkart direksyon milinde yazıyor.
 
Katılım
13 Mar 2009
Mesajlar
60
bugün sarı bir deer gördüm , gerçekten çok yakışıklı motosikletimiz var :)
 
Katılım
1 Mar 2011
Mesajlar
415
benim motorda amortisörler çok sert sendede aynımı ufak bir çukur yada asfalttaki çatlak kasis üzerinde geçerken çok hissetiriyor sendede öylemi birde vibrasyonndan dolayı direksyon kapaklarında çızırtı oluyor sendede vamı.?

---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:46 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:05 ----------

Serçenin biri bir bahar günü dalgın dalgın uçuyormuş...
Bir anda farketmiş ki, bir yolun bir metre üstünde uçuyor ve karşıdan da motorsikletli
bir adam geliyor.

Her ikisi de çarpışmayı engellemek için ellerinden geleni yapmışlar... ama nafile...
Serçe 'çotaaank' diye kaska çarpıp düşmüş.

Şimdi, motorcu sıkı bi hayvansever ya, doğal olarak hemen atlamış motordan;
Koşmuş serçenin yanına.
Serçe baygın yatıyor.. Kıyamamış, bırakamamış yolda; almış getirmiş eve.
Eskiden kalma bir de kafesi var evde...

Baygın serçeyi kafesin içine güzelce yerleştirmiş..
Yanına da az biraz su, az biraz ekmek koymuş, vurmuş kafayı yatmış...
Bizim serçe bir müddet sonra ayılmaya başlamıs..
Daha tam seçemiyor ortalığı.. hafif bulanıklık var yani...
Bir bakmıs ki parmaklık, ekmek, su falan var bulunduğu yerde...
Birden dank etmiş vaziyet:

Hass....tir.....laann motorcuyu öldürmüşüz ....!
 
Katılım
13 Mar 2009
Mesajlar
60
evet aynı dediğin gibi . her kasisten geçtiğimde bütün plastik aksamların birbirine çarpıp çıkardığı o "tıkırıt" sesini çok takıyorum kafama .günün birinde elimde bir kutu silikon ve tabanca görürseniz şaşırmayın , bütün boşluklara silikon sıkıp o sesi bir nebze azaltmayı düşünüyorum . nasıl fikir ? :D
 
Katılım
1 Mar 2011
Mesajlar
415
boşluklar sağdece su deposunun olduğu kapakta ve direksyon kapaklarında var. Ön göğüsteki kapağın attaki civatasını sağlam sıkarsan azda olsa kesilir ama direskyon kapakları bir yyere sabitlenmiyor alt ve üst kapak birbirini tutuyor bu yüzdende bir nevi havada kalıyor ben deneme amaçlı kağıt sıkıştırdım titreme kesildi ama daha estetik bri çözüm lazım.
 
Katılım
1 Mar 2011
Mesajlar
415
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
6,290
dostum bizim motorlara uyacağını pek sanmıyorum ama ilgilenen arkadaşllar varsa deneye bilirler. bu arada yazılarını takit eediyorum kazasız sürüşler dilerim.

92 gılera aldım hurda belgelı
onun tek kollu maşasını ve jantını benım racera takacağım depo vs malzemelerı üzerınde geldı,
pek çok yerde deer 152 gördüm depo takılmış ve race havası katıyor görsellıkte,
belkı denemek isteyen veya böyle bişiy denemek isteyenler olur dıye yazdım bende...






 
Katılım
12 Haz 2006
Mesajlar
6
deer 152 şarj sorunu

Slm Arkadaşlar,

Benim deer 152 de şarj sorunu var. dolu akü takıyorum yolda giderken akü bitiyor. ışıkları açınca daha da çabuk bitiyor. daha önceden böyle bir problem yoktu. motor çalışır vaziyetteyken aküyü çıkartıyorum ve motor çalışmaya devam ediyor. tabi bi süre. bu arada ölçü aletiyle kablo uçlarındaki elektriği ölçüğümde 3 V - 7 V arası bir elektrik ölçüyorum. normalde bu değerin minimum 12,5 V olması gerektğini düşünüyorum. bu gün servisi aradım 2 parçanın arızalı olabileceğini söylediler. konjüktür ve ismini hatırlayamadığım başka bir parça. parçaların biri 140 tl diğeri 110 tl. her ikiside arızalı olsa toplam 250 tl parça + 50 tl de işçilik. bu güne kadar bu motor yüzünden kanuni servislerine çoook para kaptırdım. bundan sonra kaptırmak istemiyorum. mümkün olduğu kadar ucuza halletmek istiyorum sorunu. siz değerli arkadaşlarımdan yardım bekliyorum. bu sorun neden kaynaklanıyo ve nasıl çözebilirim. konu hakkında bilgisi olan varsa ve yardım ederse çok sevinirim.

Şimdiden teşekkürler.
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
6,290
anlattıgına gore motorun elektrık uretmıyor,
evet kontrol edılıp takılması gerekır,
KONJEKTÖR VE STATÖR (ALTERNATÖR)
DEE152 PARCASI az bulunan ve bı o kadarda parcacılarda parcası bulunmayan bişiy oldugu ıcın kım ne tutturursa mantıgı ıle TAKIYORLAR :)
 
Katılım
12 Haz 2006
Mesajlar
6
anlattıgına gore motorun elektrık uretmıyor,
evet kontrol edılıp takılması gerekır,
KONJEKTÖR VE STATÖR (ALTERNATÖR)
DEE152 PARCASI az bulunan ve bı o kadarda parcacılarda parcası bulunmayan bişiy oldugu ıcın kım ne tutturursa mantıgı ıle TAKIYORLAR :)

peki ucuz yollu nasıl halledebilirim. bi önerin var mı?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst