Kanuni Kanuni Deer 152 Kullanıcıları bİLGİ Paylaşım Bölümü

Katılım
21 Ağu 2010
Mesajlar
3
yardımmmmm....

Arkadaşlar yardım yedek parça ihtiyacım var.deer 152 ön iki amortisör.sıfırı 482 lira ben racinglerde bile görmedim bu kadar pahalı.deer 152 ön amortisör çıkma olan veya biyerde bilgisi olan lütfen yardımmmmm....sıhatler olsun
 
Katılım
21 Ağu 2010
Mesajlar
3
kardeşim var yalnız kaza yaptım.ön amortisör lazım iki amortisör ve maşa lazım.bayısınde 482 lira amk.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:07 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:04 ----------

acil bana cıkma ön amortisör ve maşa lazım arkadaşlar yardım lütfen.hepinize kolay gelsin
 
Katılım
21 Ağu 2010
Mesajlar
3
motor çok iyi ama parçası aşırı dercede pahalı.ben biliyorum sadece ön iki amortisör 482 lira hesabını yap.ama 250cc o çin malı motorlarına falan posta koyarsın.ybr tbr tvs farketmez.bakımlı deer max 144 km
 
Katılım
4 Eyl 2010
Mesajlar
24
slm arkadaşlar bitane kanuni deer buldum 15000 km ye 1250 tl istiyo grenajda sorun varmış sizce almalımıyım çok masraf çıkarırmı daha kaç km daha sürebilirim
 
Katılım
13 Haz 2009
Mesajlar
5,384
sende gel 3 olsun :)

Fatih sabah gelmezsen döverim. saat ver bana :)
sabah 8.30 da açıyorum ben

abi ben sana yarın haber ederim akşamdan antalyada bir arkadaşla tanışacam bu siteden tanıştık o beni gezdirecek antalyayı onunla yarın tekrar görüşecem bir ona göre sana söylerim ok.
 
Katılım
1 Mar 2011
Mesajlar
415
Bende 5-6 aydır kullanıyorum parça fiyatları orantısız bende satmakla satmamak arasında kaldım seri ve atak şehir içi kullanımı için bire bir su soğutmalı olduğu için motor zorlanmıyor yağına suyuna dikkat etmek lazım.

Ben hatayı alıırken yaptım basiretim bağlandı gittim bozuk hurda motor aaldım adam etmeye çalışıyorum şimdi sağlam ve temiz bakılmış bir motorsa 2. eldede alınabilir bence.
 
Katılım
1 Mar 2011
Mesajlar
415
Katılım
13 Mar 2009
Mesajlar
60
evet uzunca bir aradan sonra tekrar forumdayım . motosikletim şu an serviste parçalarını bekliyor . siz siz olun soğutma suyu , yağ ve diğer önemli elemanları kontrol etmeden motosiklete binmeyin . yoksa benim gibi 1500 tl lik motosiklet için 1000 tl parça ve işçilik ödersiniz :) kanuni nin harika yedek parça fiyatlarını en içten dileklerimle kutsuyorum :S
 
Katılım
1 Mar 2011
Mesajlar
415
evet uzunca bir aradan sonra tekrar forumdayım . motosikletim şu an serviste parçalarını bekliyor . siz siz olun soğutma suyu , yağ ve diğer önemli elemanları kontrol etmeden motosiklete binmeyin . yoksa benim gibi 1500 tl lik motosiklet için 1000 tl parça ve işçilik ödersiniz :) kanuni nin harika yedek parça fiyatlarını en içten dileklerimle kutsuyorum :S

Evet hocam parça fiyatlarında bir dengesizlik var bende anlamış değilim sağ marşpiyel 50 tl sol marşpiyel 70 tl gibi ama ben parçalarımı başka markalardan tedarik ediyorum daha uyguna geliyor.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst