Bizden kimse forumda yok herhalde.
Essahtan fatihim. değer veren kullanıcısı yok mudur nedir..
:mrgreen:
fatih iki alanya lı sohbete koyulmuşsunuz
fatih iki alanya lı sohbete koyulmuşsunuz
sende gel 3 olsun
Fatih sabah gelmezsen döverim. saat ver bana![]()
sabah 8.30 da açıyorum ben
abi ben sana yarın haber ederim akşamdan antalyada bir arkadaşla tanışacam bu siteden tanıştık o beni gezdirecek antalyayı onunla yarın tekrar görüşecem bir ona göre sana söylerim ok.
evet uzunca bir aradan sonra tekrar forumdayım . motosikletim şu an serviste parçalarını bekliyor . siz siz olun soğutma suyu , yağ ve diğer önemli elemanları kontrol etmeden motosiklete binmeyin . yoksa benim gibi 1500 tl lik motosiklet için 1000 tl parça ve işçilik ödersinizkanuni nin harika yedek parça fiyatlarını en içten dileklerimle kutsuyorum :S