Kanuni Kanuni Caracal 200 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
2 Haz 2007
Mesajlar
5,075
ben bayır asagı en son 130 gormustum tek basıma devır yaklasık 9000 dı ama motorumuz keyif motoru 90 gecmemek lazım hız ısteyen racıng e bınecek

benımle kafa bulan racıngcı arkadaslar var motorun sesı cıkmıyor dıyorlar bende dıyorum kı 10 ytllık benzınle gırıp cıkmadıgım yer kalmıyor 100 km devırıyorum siz 10 ytl lık benzınle bır gun bınemıyorsunuz aferın petrolculere para devlete vergı lazım dıyorum susuyorlar
 
Katılım
1 Ağu 2007
Mesajlar
249
2. resimdeki alet beni resmen bitirdi...Titriyorum hala...Motor değil adeta post-modern zamanların bi sanat şahikası...
 
Katılım
22 Ağu 2007
Mesajlar
1,175
bugün indim motorumun yanına şöle bi bakıştık :p
sonra başladım motoru yıkamaya ilk defa kendim yıkadım motorumu cillop gibi oldu seviyorum motorumu yaww 10 nuımara oldu walla
 
Katılım
7 Ağu 2007
Mesajlar
2,758
arkadaşlar, tamburda ses sorunu olanlar için söylürorum, servisteki usta bana tazzikli su sık geçer dedi, birkaç mm lik boşluk varya tamburda oraya sıkacakmışım, bugün gittim benzinciye tazzikli suyumuz dondu dedi :D siz deneyin belki geçer, ben yarın yine denicem bakalım kısmet


bu arada resmini koyduğum motosiklet 13000 Dolar. memleket gibisi yok, vergisiyle, faiziyle, türkiyede 20000YTL ye alabiliriz.
 
Son düzenleme:
Katılım
2 Haz 2007
Mesajlar
5,075
arkadaşlar, tamburda ses sorunu olanlar için söylürorum, servisteki usta bana tazzikli su sık geçer dedi, birkaç mm lik boşluk varya tamburda oraya sıkacakmışım, bugün gittim benzinciye tazzikli suyumuz dondu dedi :D siz deneyin belki geçer, ben yarın yine denicem bakalım kısmet


bu arada resmini koyduğum motosiklet 13000 Dolar. memleket gibisi yok, vergisiyle, faiziyle, türkiyede 20000YTL ye alabiliriz.




o servısler varya :D ben kaaaaaaç kere denedım bı kesılıyor ertesı gun beledıye otobusu gıbı gııııııınnnnnnnnnnnnnnnnkkkkkkkkkkkkk dıye bır ses

arkadaslar yan cantalar yakısmısmı

 
Son düzenleme:
Katılım
22 Ağu 2007
Mesajlar
1,175
orjinal çantaları değil sanırım ama çanta çantadır işlevi önemli işe yarayacagı belli amacı belli en azından hayırllı olsun kardeşim
 
Katılım
2 Haz 2007
Mesajlar
5,075
Son düzenleme:
Katılım
6 Haz 2005
Mesajlar
526
çantalar guzel olmus:)
ya dostlar siz hiç benı dınlemıyorsunuz.:pr::pr:daha önceden de söyledım arka kampanada ses olan arkadasların yapması gerektıgını.tazıklı su falan havaa gecici 10 dk sonra yıne aynı ses..
sökturup balatayı zımpara yaptırın,balata cok sert,bendede aynı ses wardı fren yapınca utanıyordum ınanılmaz bır ses herkes bana bakıyordu,ama sımdı sesten eser yok..en ufak fısaldamı bıle yok
 
Katılım
7 Ağu 2007
Mesajlar
2,758
mterayes26, at gibi olmuş, iyi anlamdaydı, anladın sen onu,
lubimaya arkadaşım saol, o zaman ben bugün direk servise gideyim.
 
Katılım
8 Ocak 2008
Mesajlar
119
o servısler varya :D ben kaaaaaaç kere denedım bı kesılıyor ertesı gun beledıye otobusu gıbı gııııııınnnnnnnnnnnnnnnnkkkkkkkkkkkkk dıye bır ses

arkadaslar yan cantalar yakısmısmı


arrkadşım yaskışmış çantaların hayırlı olsun bi de kaça aldın malzemesi nasıl aydınlatırsan sewinirim


bu arada caracal yazısını cıkarmışsın o kısım boş duruyoo


ayrıca o çantalar piyasada heybe çanta olarak satılıyoo .........
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Ağu 2007
Mesajlar
249
Arkadaşım çanta çok güzel olmuş ama ben orjinal çantalarından gene de vazgeçmem acayip tamamlıyo motoru çünkü
 
Katılım
6 Haz 2005
Mesajlar
526
ben yınede canta olayına gırmem..
neden dersenız??
banA göre bu motorun görsellık olarak en buyuk noktası kapalı arka jantı,cantayı takıncada jant kapanıyor..tabı canta yınede bır ıhtıyac buna bısey dıyemem,ama öne bır sossiz canta ıyı gıder
 
Katılım
8 Ocak 2008
Mesajlar
119
bence çanta yakışmış bende düşünüyom
bi fiyat sordumm 55 lira dedi

çantalar guzel olmus:)
ya dostlar siz hiç benı dınlemıyorsunuz.:pr::pr:daha önceden de söyledım arka kampanada ses olan arkadasların yapması gerektıgını.tazıklı su falan havaa gecici 10 dk sonra yıne aynı ses..
sökturup balatayı zımpara yaptırın,balata cok sert,bendede aynı ses wardı fren yapınca utanıyordum ınanılmaz bır ses herkes bana bakıyordu,ama sımdı sesten eser yok..en ufak fısaldamı bıle yok

kardeş bi de benim dedigimi yap bütün frenle ilgili vidaları sık bi şey kaybetmezsin
 
Son düzenleme:
Katılım
2 Haz 2007
Mesajlar
5,075
Hayırlı olsun sen beğendiysen olabilecek en güzeli budur ; yakışmışta hani...
Güle güle kullan........:cat:

abi allah razı olsun allah sana daha iyilerini versin inş

mterayes26, at gibi olmuş, iyi anlamdaydı, anladın sen onu,
lubimaya arkadaşım saol, o zaman ben bugün direk servise gideyim.

yok kardes anladım bea bıraz saka yapam dedım iyi anlamda bılıyorum

Arkadaşım çanta çok güzel olmuş ama ben orjinal çantalarından gene de vazgeçmem acayip tamamlıyo motoru çünkü



valla ne kadar para o kadar köfte o cantaya 150 ytl verecek kadar zengın degılım

ben yınede canta olayına gırmem..
neden dersenız??
banA göre bu motorun görsellık olarak en buyuk noktası kapalı arka jantı,cantayı takıncada jant kapanıyor..tabı canta yınede bır ıhtıyac buna bısey dıyemem,ama öne bır sossiz canta ıyı gıder

dedıgın dogru ama ufak tefek tasımaya yardımcı oluyor
 
Son düzenleme:
Katılım
2 Haz 2007
Mesajlar
5,075
arkadaşlar arka lastigim patladı nasıl sökebilirim bilen varmı?



bak çok ince bir konu arka tekerin vidalarını aç somunu çıkart bır kısı tekerı tutsun mılını cıkar tekerlek bagımsız kalıyor gotur lastıkcıye yaptır sonra takarken dıkkat et mil yatagını bozma
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst