- Katılım
- 2 Haz 2007
- Mesajlar
- 5,075
ben bayır asagı en son 130 gormustum tek basıma devır yaklasık 9000 dı ama motorumuz keyif motoru 90 gecmemek lazım hız ısteyen racıng e bınecek
benımle kafa bulan racıngcı arkadaslar var motorun sesı cıkmıyor dıyorlar bende dıyorum kı 10 ytllık benzınle gırıp cıkmadıgım yer kalmıyor 100 km devırıyorum siz 10 ytl lık benzınle bır gun bınemıyorsunuz aferın petrolculere para devlete vergı lazım dıyorum susuyorlar
benımle kafa bulan racıngcı arkadaslar var motorun sesı cıkmıyor dıyorlar bende dıyorum kı 10 ytllık benzınle gırıp cıkmadıgım yer kalmıyor 100 km devırıyorum siz 10 ytl lık benzınle bır gun bınemıyorsunuz aferın petrolculere para devlete vergı lazım dıyorum susuyorlar
