- Katılım
- 8 Ocak 2008
- Mesajlar
- 119
izmirin neresı yazın gelmeyı dusunuyoruz 2. si gel huzur caracal da
kardeş izmirde bizde varız ama bekleriz
izmirin neresı yazın gelmeyı dusunuyoruz 2. si gel huzur caracal da
tabi kardeşim kimse malına toz kondurmaz dediğim gibi bu paraya güzel motor ama arıza çıkarır ,bende kullandım kanuni tamam iyi hoş da 5 kere allahın dağlarında yolda kaldım aldım elime öle döndüm eve annıomusun .ben yaşadığım tecrübelerden dolayı bunları söyledim
1. 150 km boyunca son gaz geldım banamısın demedı
2. cross motor gıbı bınıyorum bzaen tık demıyor
3. 3 kişi ile kestel gıbı bayırı cıktım banamısın demedı daha sayacak cok sey var
eray kardeşimle hep beraber geziyoruz yazdıkları sonuna kadar doğrudur,
caracal benim düşündüğümden de sağlam makina çıktı,
destekliyorum kardeşim seni!!biraderim toz kondurmakla alakası yok 3500 ytl ye sıfır motor daha ne kalıte beklıyorsusun kı bu paraya cok o senın sanssızlıgın ben benzın bıtmesı harıcı allahıma bın sukur yolda kalmadım
motora bakarsan hıçbır sorun cıkarmaz ben 3000 km de bır yagını ve genel elektrık vsvsvs bakımlarını yaptırırım burda bazı arkadaslar var 6000 km yag koymamıs yatak sardı dıye aglıyor ben o adama acımam nıye bır ınsan yemek yemeden yasayamazsa motorda bakımsız yagsız falan yasayamaz valla sunu soyleyım kımse caracala laf soyleyemez ben soylettırmıyorum
1. 150 km boyunca son gaz geldım banamısın demedı
2. cross motor gıbı bınıyorum bzaen tık demıyor
3. 3 kişi ile kestel gıbı bayırı cıktım banamısın demedı daha sayacak cok sey var
destekliyorum kardeşim seni!!
ya arkadaşlar bende resim ekliyim diyorum ama beceremem diye yapmıyorum arkadaşım gösterdi gerçi ama artık yarın denerim herkes koysun bakalım şu asi çocukların resimlerini görelim kimin motoru ne alemde
caracal hakikaten binilecek makina rahatlık,konfor,tork,güç,herşey var valla arkadaşlar bir arkadaşın yamaha dragstar 650'sini kullandım geçenlerde caracal onu aratmıyor diyebilirim tabiki onun kadar kaliteli değil ama bu paraya dragstarı aratmaz!!!bir arkadaşımızda kanuni arıza çıkarır diye bahsetmiş''kanuninin her motorun için geçerli değil mesela bir kross çıkarmıştı kanuni 125'lik bir kere kullandım bir dahada tövbe ettim binmedim (arkadaşın bahsettiği motorda bu galiba!!!her neyse buradan caracal'ı araştırmak için sayfaları okuyan arkadaşlar var onlara yardımcı olmak isteriz yazdıklarımızla!!mesele malımızı övmekte değildir''bu paraya alınabilecek en güzel makina''ben'de almadan önce 3'ay sıkı araştırmalar yaptım binen abilere kardeşlerimize sorup onların tavsiyeleriyle aldık yani balıklama almadım selamlar...
arkadaşım yav güzel kıyaslama yapmışsın vallahi caracal ile dragstar 650 yide kıyasladın ya pes vallahidragstar250 desen yine hani bi ihtimal diyecem ama 650 çok oldu be kardeşim .
arkadaşlar bende en kısa zamanda resim koymaya calışacam ama bilen arkadaşlar nasıl resim konuyoo anlatırlarsa iyi olur bence