Kanuni Kanuni Caracal 200 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
7 Ağu 2007
Mesajlar
2,758
şimdilik iyi ya, ben zaten süs ikinci planda, farlardan meemnun değilim, o yüzen taktırdım, ama polis ne der bu işe bilemem.
 
Katılım
2 Haz 2007
Mesajlar
5,075
tabi kardeşim kimse malına toz kondurmaz dediğim gibi bu paraya güzel motor ama arıza çıkarır ,bende kullandım kanuni tamam iyi hoş da 5 kere allahın dağlarında yolda kaldım aldım elime öle döndüm eve annıomusun .ben yaşadığım tecrübelerden dolayı bunları söyledim




biraderim toz kondurmakla alakası yok 3500 ytl ye sıfır motor daha ne kalıte beklıyorsusun kı bu paraya cok o senın sanssızlıgın ben benzın bıtmesı harıcı allahıma bın sukur yolda kalmadım
motora bakarsan hıçbır sorun cıkarmaz ben 3000 km de bır yagını ve genel elektrık vsvsvs bakımlarını yaptırırım burda bazı arkadaslar var 6000 km yag koymamıs yatak sardı dıye aglıyor ben o adama acımam nıye bır ınsan yemek yemeden yasayamazsa motorda bakımsız yagsız falan yasayamaz valla sunu soyleyım kımse caracala laf soyleyemez ben soylettırmıyorum


1. 150 km boyunca son gaz geldım banamısın demedı
2. cross motor gıbı bınıyorum bzaen tık demıyor
3. 3 kişi ile kestel gıbı bayırı cıktım banamısın demedı daha sayacak cok sey var
 
Katılım
9 Haz 2007
Mesajlar
695
1. 150 km boyunca son gaz geldım banamısın demedı
2. cross motor gıbı bınıyorum bzaen tık demıyor
3. 3 kişi ile kestel gıbı bayırı cıktım banamısın demedı daha sayacak cok sey var


eray kardeşimle hep beraber geziyoruz yazdıkları sonuna kadar doğrudur,
caracal benim düşündüğümden de sağlam makina çıktı,
 
Katılım
2 Haz 2007
Mesajlar
5,075
1. 150 km boyunca son gaz geldım banamısın demedı
2. cross motor gıbı bınıyorum bzaen tık demıyor
3. 3 kişi ile kestel gıbı bayırı cıktım banamısın demedı daha sayacak cok sey var


eray kardeşimle hep beraber geziyoruz yazdıkları sonuna kadar doğrudur,
caracal benim düşündüğümden de sağlam makina çıktı,



arkamı bayırda arkamı emanet ettıgım arkadas onun arkadasın dada baska bır arkadas vardı

ve benım motora nasıl bındıgımı cok ıyı bılıyor
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 Ocak 2008
Mesajlar
1,231
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
biraderim toz kondurmakla alakası yok 3500 ytl ye sıfır motor daha ne kalıte beklıyorsusun kı bu paraya cok o senın sanssızlıgın ben benzın bıtmesı harıcı allahıma bın sukur yolda kalmadım
motora bakarsan hıçbır sorun cıkarmaz ben 3000 km de bır yagını ve genel elektrık vsvsvs bakımlarını yaptırırım burda bazı arkadaslar var 6000 km yag koymamıs yatak sardı dıye aglıyor ben o adama acımam nıye bır ınsan yemek yemeden yasayamazsa motorda bakımsız yagsız falan yasayamaz valla sunu soyleyım kımse caracala laf soyleyemez ben soylettırmıyorum


1. 150 km boyunca son gaz geldım banamısın demedı
2. cross motor gıbı bınıyorum bzaen tık demıyor
3. 3 kişi ile kestel gıbı bayırı cıktım banamısın demedı daha sayacak cok sey var
destekliyorum kardeşim seni!!
 
Katılım
2 Haz 2007
Mesajlar
5,075
destekliyorum kardeşim seni!!

eyv şimdi cıktım gezdım benzın deposunu bosaltıp gerı doldurcaktım sıseden 1lt benzın vardı sıse elımden kaydı depoya 100 gr en cok depoya gırdı gerısı yere bu benzın le 20 km yol yaptım 25 km yapmaya kalktım benzın bıttı arkadaslar basabas gıttım oyolu hep redlıne yanı hava azcık ısınsın benzını kokluyor hele 5. vites 90 bugun gıttıgım yollarda hep kecı yolu SAKINILAN GÖZE ÇÖP BATAR
saygılar
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 Ocak 2008
Mesajlar
1,231
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
caracal hakikaten binilecek makina rahatlık,konfor,tork,güç,herşey var valla arkadaşlar bir arkadaşın yamaha dragstar 650'sini kullandım geçenlerde caracal onu aratmıyor diyebilirim tabiki onun kadar kaliteli değil ama bu paraya dragstarı aratmaz!!!bir arkadaşımızda kanuni arıza çıkarır diye bahsetmiş''kanuninin her motorun için geçerli değil mesela bir kross çıkarmıştı kanuni 125'lik bir kere kullandım bir dahada tövbe ettim binmedim (arkadaşın bahsettiği motorda bu galiba!!!her neyse buradan caracal'ı araştırmak için sayfaları okuyan arkadaşlar var onlara yardımcı olmak isteriz yazdıklarımızla!!mesele malımızı övmekte değildir''bu paraya alınabilecek en güzel makina''ben'de almadan önce 3'ay sıkı araştırmalar yaptım binen abilere kardeşlerimize sorup onların tavsiyeleriyle aldık yani balıklama almadım selamlar...
 
Katılım
9 Haz 2007
Mesajlar
695



sağlam falan dedik, bi foto ile gösterelim,, eray ın motorun yönünü değiştirmek için kullandığı yöntem ileri geri değil yukarı aşağı :mrgreen::mrgreen:
 
Katılım
22 Ağu 2007
Mesajlar
1,175
ya arkadaşlar bende resim ekliyim diyorum ama beceremem diye yapmıyorum arkadaşım gösterdi gerçi ama artık yarın denerim herkes koysun bakalım şu asi çocukların resimlerini görelim kimin motoru ne alemde
 
Katılım
6 Haz 2005
Mesajlar
526
ya arkadaşlar bende resim ekliyim diyorum ama beceremem diye yapmıyorum arkadaşım gösterdi gerçi ama artık yarın denerim herkes koysun bakalım şu asi çocukların resimlerini görelim kimin motoru ne alemde

ya benım son halının fotosu yok malum kıs uyukusnda ama gecmıs sayfalarda bolca war
 
Katılım
22 Ağu 2007
Mesajlar
1,175
alın size resim en sonunda becerdim ben bu işi :queen::queen::queen:

bu ist mt fenerbahçe buluşmasından bi resim tabi biz içerdeyissss

resim 2

buda ortaköy buluşmasından sonra tophanede sabahlama buluşmasında ben nerde kara şahin orda yanında arkadaşları var oda yatıyoo
 
Katılım
10 Ağu 2007
Mesajlar
31
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
caracal hakikaten binilecek makina rahatlık,konfor,tork,güç,herşey var valla arkadaşlar bir arkadaşın yamaha dragstar 650'sini kullandım geçenlerde caracal onu aratmıyor diyebilirim tabiki onun kadar kaliteli değil ama bu paraya dragstarı aratmaz!!!bir arkadaşımızda kanuni arıza çıkarır diye bahsetmiş''kanuninin her motorun için geçerli değil mesela bir kross çıkarmıştı kanuni 125'lik bir kere kullandım bir dahada tövbe ettim binmedim (arkadaşın bahsettiği motorda bu galiba!!!her neyse buradan caracal'ı araştırmak için sayfaları okuyan arkadaşlar var onlara yardımcı olmak isteriz yazdıklarımızla!!mesele malımızı övmekte değildir''bu paraya alınabilecek en güzel makina''ben'de almadan önce 3'ay sıkı araştırmalar yaptım binen abilere kardeşlerimize sorup onların tavsiyeleriyle aldık yani balıklama almadım selamlar...

arkadaşım yav güzel kıyaslama yapmışsın vallahi caracal ile dragstar 650 yide kıyasladın ya pes vallahi :D dragstar250 desen yine hani bi ihtimal diyecem ama 650 çok oldu be kardeşim .
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 Ocak 2008
Mesajlar
1,231
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arkadaşım yav güzel kıyaslama yapmışsın vallahi caracal ile dragstar 650 yide kıyasladın ya pes vallahi :D dragstar250 desen yine hani bi ihtimal diyecem ama 650 çok oldu be kardeşim .

Ben caracala harleyden iyi diyorum varmı itirazı olan:cat:!!!varsa hazırız kapışmaya:queen:
 
Katılım
8 Ocak 2008
Mesajlar
119
arkadaşlar bende en kısa zamanda resim koymaya calışacam ama bilen arkadaşlar nasıl resim konuyoo anlatırlarsa iyi olur bence
 
Katılım
7 Ağu 2007
Mesajlar
2,758
bu motoru sewiyorum, nedenini sormayın :mrgreen:




dew.jpg
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst