Kanuni Kanuni Caracal 200 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
15 Eyl 2006
Mesajlar
256
Canlandırın mterayes26.Motorun kaç kilometrede , nasıl problemlerle karşılaştın? Genel olarak memnun musun motorundan?
 
Katılım
30 Tem 2007
Mesajlar
28
ben daha uyumadım:)
pazartesi günü yağmurun durduğu saatlerde gittim motorumun egsozunu açtırdım...çıkan ses gayet tatmin edici oldu..şu yağmurlar dursa rahatça bi gezebilsem motorumla...bir kaç güne fotoları koycam inşallah...herkese sevgiler...
 
Katılım
15 Eyl 2006
Mesajlar
256
Ciddi düşünüyorum Caracal'ı.Dün gittim bayiide gördüm , seleye oturdum , içimden ''bu motor alınır'' diye bi ses geldi.Bakalım temiz 2. el Caracallar var piyasada , birini gözüme kestirip alacağım sanırım.Çok güzel görünüyor bence.
 
Katılım
6 Haz 2005
Mesajlar
526
Ciddi düşünüyorum Caracal'ı.Dün gittim bayiide gördüm , seleye oturdum , içimden ''bu motor alınır'' diye bi ses geldi.Bakalım temiz 2. el Caracallar var piyasada , birini gözüme kestirip alacağım sanırım.Çok güzel görünüyor bence.

benım makınemı verebılırım sorunsuz,kusursuz km sıde az,ıstedegım fıyatta cok iyi
 
Katılım
10 Ağu 2007
Mesajlar
31
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yav arkadaşlar ben eksoz deldirmeye bu kadar talep olacağını tahmin etmemiştim vallahi.bu işte iyi para var gibi görünüyorr .eksoz delim merkezi diye bi dükkanmı açsam ne etsem.:mrgreen:
 
Katılım
6 Haz 2005
Mesajlar
526
Ciddi düşünüyorum Caracal'ı.Dün gittim bayiide gördüm , seleye oturdum , içimden ''bu motor alınır'' diye bi ses geldi.Bakalım temiz 2. el Caracallar var piyasada , birini gözüme kestirip alacağım sanırım.Çok güzel görünüyor bence.

iyi fikir abi acılır aslında..aslında modıfıye eksoz bulupta denemek lazım.bı dragstar sesı alabılırmıyız:p
 
Katılım
2 Haz 2007
Mesajlar
5,075
ben daha uyumadım:)
pazartesi günü yağmurun durduğu saatlerde gittim motorumun egsozunu açtırdım...çıkan ses gayet tatmin edici oldu..şu yağmurlar dursa rahatça bi gezebilsem motorumla...bir kaç güne fotoları koycam inşallah...herkese sevgiler...

kardeş nasıl yapılıyor o iş yawf yaptıracam trafik çok kıl burda ve kafa ağrıttı bugun mct de acmıslar bıraz gezdım her ne kadar kafa agrıtsada süper ses yaaa
ama eskişehirde kime yaptıracam ve adam gıbı yapacak bırını bulabılcemmı
 
Katılım
30 Tem 2007
Mesajlar
28
mterayes26 kardeşim...
egsozun çıkışında siyah renk bir metal çerçeve içinde 2 küçük delik var biliyorsun.bu siyah kısmı komple kesilecek ve egsoz çıkışından içeri baktığında bir susturucu göreceksin...o susturucuyada büyük bir delik açtırıosun egsozcuya işlem tamamlanıyor..zaten lübimaya arkadaşımız geçen sayfalarda fotoğraflarıda eklemiş egsozunun,ordan da bir bak istersen:)

motorumun fotosunuda eklyerek yazımı bitireyim:)

 
Katılım
2 Haz 2007
Mesajlar
5,075
mterayes26 kardeşim...
egsozun çıkışında siyah renk bir metal çerçeve içinde 2 küçük delik var biliyorsun.bu siyah kısmı komple kesilecek ve egsoz çıkışından içeri baktığında bir susturucu göreceksin...o susturucuyada büyük bir delik açtırıosun egsozcuya işlem tamamlanıyor..zaten lübimaya arkadaşımız geçen sayfalarda fotoğraflarıda eklemiş egsozunun,ordan da bir bak istersen:)

motorumun fotosunuda eklyerek yazımı bitireyim:)


pekı bu kapaklar spıralle cıkar mı 2 delıklı olan


benım kortugum olay bunun gerı donusu yokmus polıs o egsoz ne oyle dese tamam hadı ugras bı daha yoksa bı tane crown 150 ye yaptılar bızım carsıdan süper oldu pardon bızım motorlarda diyafram varmı
 
Son düzenleme:
Katılım
30 Tem 2007
Mesajlar
28
evet geri dönüşü yok ama sanırım susturucuya açtığın deliğin büyüklüğüyle
çıkan sesin gürültüsü birbirine paralel...benim gittiğim egsozcu ufak bir delik açtı ilk olarak,biraz zayıf oldu dedim..deliği biraz daha büyüttü sesi beğendim fakat çok aşırı değil benim egsoz sesi..polis hiçbirşey demiyor ki dün ehliyet kontrolune denk geldim bir problem yaşamadım..tamamen boşaltırsan egsozu o zaman rahatsız edici bir ses çıkar gibi gelio bana...
 
Katılım
2 Haz 2007
Mesajlar
5,075
10 ytl'ye açtırdım egsozları...

aslında oakdar zor bır ıs degıl spıralle denemek lazım susturucu yu nereden delecez o onemlı dostum 2 delıklı yer kullanılamaz hale mı gelıyor cıkarılınca dusunuyorum mct 250 ye yaptık cok kafa agrıtıyo o var ıste ondan cekınıyom
 
Katılım
30 Tem 2007
Mesajlar
28
aslında oakdar zor bır ıs degıl spıralle denemek lazım susturucu yu nereden delecez o onemlı dostum 2 delıklı yer kullanılamaz hale mı gelıyor cıkarılınca dusunuyorum mct 250 ye yaptık cok kafa agrıtıyo o var ıste ondan cekınıyom



o iki delikli yerin sesle hiçbir ilgisi yok orayı sökmemizin sebebi sadece egsozun içine ulaşabilmek...
 
Katılım
2 Haz 2007
Mesajlar
5,075
o iki delikli yerin sesle hiçbir ilgisi yok orayı sökmemizin sebebi sadece egsozun içine ulaşabilmek...

peki geri taktın mı yerine

biraz arastırdım bu konuyu sl 150 ye yapmıslar eger bızım susturucularda onların kısı gıbıyse yuvarlak enteresan bır sey dı daıresel delıkler acmıslar ortayada bıraz buyuk bır delık o ses varya süper 1 km oteden duyuluyordu bu işi yapan tiger cok gordum de caracal daha hıc gormedık su motorlarınızın vıdeosunu youtube falan koysanız calısırken esk den bu işi merak eden co0k kısı var ama kımse bılmedıgı bır ıse kalkısmak ıstemıyor
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst