kilometresi çok ama uygun almışsın.
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:06 ----------
sarı ile işaretlediklerimi söktüm, sende sök :mrgreen: honda phantom'un çakması motosiklet, ona benzetmek için luzumsuz parçalar koymuşlar.
far berbat, daha güölü ampül tak yada değiştir, ampül değiştirdim para etmedi, çiftli far takıcam. tekli bir işe yaramadığı gibi büyük ve
fuzuli ağırlık.
koruma demirini söktüm, şehir içi trafikte döverbiçer görevi görüyor, aralara giremiyorum. ve çok ağır bir parça.
fuzuli ağırlık.
motorun üst bölümünde, regülatör flaşor gibi parçaların muhavazalarını, sabitleme demirlerini sök.
fuzuli ağırlık.. o parçaları deponun altına bantla.
orta sehpayı sök. ben tek başıma sehpaya alamıyorum zaten. sehpa
fuzuli ağırlık.
egzozun yanındaki uyduruk vidalanmış demir parçayı sök. bir işe yaramıyor.
fuzuli ağırlık.
plakalığı sök. çamurluğu ve plakayı çatlatabilir. bende ikisinide çatlattı.
fuzuli ağırlık.
ön dişliyi 2 yada 1 diş büyür. uzun yolda yakıt tasarrufu ve motorun ömrünün uzamasını sağlar. ancak şehir içi biraz güç kaybı hissedersin.
açık hava filtresi tak ve ona göre hava ayarı yap. 1 beygir kadar güç artabilir. orjinal hava filtresi, kutusuyla beraber
fuzuli ağırlık.
şimdi sırada yapacak olduklarım;

arka jantı değiştir. delikli birşey olsun. yandan rüzgar yiyince olumsuz etkisi oluyor, ayrıca
fuzuli ağırlık.
yan basamakları, çubuk basamaklarla değiştiricem. böylece ayağını istediğin gibi koyarsın. tek bir açıyla koymak yerine. hem
fuzuli ağırlık.
farlar çiftli olacak.