- Katılım
- 7 Nis 2010
- Mesajlar
- 711
Merhaba arkadaşlar...
Bende 20 günlük bir caracal sahibi olarak müsade varsa aranızdayım artık..
gün itibariyle 500km civarı yol yapmışım..
ilk vitesli motorum olduğundan biraz acemilik çekiyoruz ama yavaş yavaş sağdan sağdan gidiyoruz...
Yaşasın motor aşkı..
Bende 20 günlük bir caracal sahibi olarak müsade varsa aranızdayım artık..
gün itibariyle 500km civarı yol yapmışım..
ilk vitesli motorum olduğundan biraz acemilik çekiyoruz ama yavaş yavaş sağdan sağdan gidiyoruz...
Yaşasın motor aşkı..
