Kanuni Kanuni Caracal 200 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
16 Eyl 2009
Mesajlar
37
saolasın inşallah istanbul trafiğinde zor olacak gibi hissediyorum özellikle aile konusunda ama bakalım inşallah olur.
 
Katılım
7 Ağu 2007
Mesajlar
2,758
bende eski karakulakçılardanım (caracal'ın türkçesi, bir vaşak türü) ölür mü ya hiç :)
 
Katılım
16 Eyl 2009
Mesajlar
37
nasıl gidiyo caracal keyifleri var mı problem vs. km kaçta en çok kaç km gittin ??
azcık bilgi ver ya :p
 
Katılım
7 Ağu 2007
Mesajlar
2,758
en çok 505km şu an 11000km. benzine kalitesinde hassas, rolanti ona göre değişiyo. bi süredirde motor yatıyor, hava iyi değil ve gezi imkanım yok.buraya en ufak sorunlarını bile yazdım, yazdığımın haricinde hiçbir sorunum olmadı :cat:
 
Katılım
26 Eyl 2009
Mesajlar
5
selam arkadaşlar bir sorunum var. bende caracal aldım 3 ay oluyor arkadasımda aynı makineyi aldı ama birşey farkettim dün benim sol üst nikelajda yani deponun altındaki uzunlamasına olan alaşımlı parçanın üstüne yağ damlıyor nedeni ne olabilir acaba
 
Katılım
7 Ağu 2007
Mesajlar
2,758
benzin,şamandıran bozuk, garantiden iste, garanti dolana kadar gelmesin:farao:
 
Katılım
1 Haz 2009
Mesajlar
4,117
Merhaba arkadaşlar bizim burada bi abimizde var caracal 200 onun motorunda bi sorunu var abimiz nete yabancı olduğu için ben sizlere bi danışayım dedim.Sorunu şu motosiklet kalkış esnasında silkelenerek çırpınarak kalkıyor,buradaki servise götürmüş debriyaj balatası demişler orjinalini takmışlar bi müddet gitmiş sorun ama kısa süre sonra 1-2 hafta içinde tekrar yapmaya başlamış en son götürdüğü yer ise honda titan debriyaj balatası takalım demiş istanbuldan honda servisinden bi dünya para verip orjinal balatasını getirtmiş titanın onu takmışlar ama gene aynı bu sefer yaklaşık 1 ay sonra aynı şeyi yapmaya başlamış motor yerinden kalkıyor debriyajı tam kavrama noktasına getirip bıraktıktan sonra gazı açarken kuvvetli bi şekilde titriyor devamlı:pale: sorun ne olabilir acaba bi fikriniz varmı?:silent:
 
Katılım
16 Eyl 2009
Mesajlar
326
arkadaşlar motor fiyatları 1 -2 ay sonr ane olur acaba? yükselir mi azalır mı... yoksa değişmez mi... ben motoru ancak 1-2 ay sonra alabileceğim, parasal konular yüzünden... ama fiyatı artar diye korkuyorum... mesela mondial de 30 eylüle kadar bir indirim var, ondan sonra artacakmış fiyatlar... aynı şey kanuni içinde geçerli midir ?
 
Katılım
21 Kas 2007
Mesajlar
3,832
arkadaşlar motor fiyatları 1 -2 ay sonr ane olur acaba? yükselir mi azalır mı... yoksa değişmez mi... ben motoru ancak 1-2 ay sonra alabileceğim, parasal konular yüzünden... ama fiyatı artar diye korkuyorum... mesela mondial de 30 eylüle kadar bir indirim var, ondan sonra artacakmış fiyatlar... aynı şey kanuni içinde geçerli midir ?

0 tüm markalar artacak. en azından düşmez
 
Katılım
26 May 2008
Mesajlar
3,547
arkadaşlar motor fiyatları 1 -2 ay sonr ane olur acaba? yükselir mi azalır mı... yoksa değişmez mi... ben motoru ancak 1-2 ay sonra alabileceğim, parasal konular yüzünden... ama fiyatı artar diye korkuyorum... mesela mondial de 30 eylüle kadar bir indirim var, ondan sonra artacakmış fiyatlar... aynı şey kanuni içinde geçerli midir ?
o indirimi firma yapmıyor ki dortum. devlet yaptı. vergi ndirerek. 30 eylülde de vergi indirimi bittiği için fiyatlar otomatik artar...
 
Katılım
16 Eyl 2009
Mesajlar
326
inşallah çok artmaz... ben önümüzdeki ay alabilirim ancak... kötü oldu bu haber...
 
Katılım
16 Eyl 2009
Mesajlar
326
kanuni den gelen mesaj :

Öncelikle ilginizden dolayı teşekkür ederiz. Tarafımıza iletmiş olduğunuz konu ile ilgili; ÖTV %22 olur ise Caracal 200 model ürünümüzün KDV ve ÖTV dahil, Plaka ve Ruhsat Masrafları hariç bedeli 3.593 TL olmaktadır. Bilgilerinize sunarız.
 
Katılım
23 Eki 2006
Mesajlar
672
evet fiyatı 3.594 lira olmuş olan moturdur.


bu arada bu motorda ayak marşı yok demi arkadaşlar?
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 Ocak 2008
Mesajlar
1,231
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Caracal sayfası hiç bu kadar sessiz olmamıştı :)
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
6,290
havanın son demlerı oldugundan mıllet evıne gırmıyor sanırım dolaşmaktan :)

yağışlar artmaya başlasın dökülür millet :):)
 
Katılım
15 Ağu 2008
Mesajlar
166
selamlar. uzun zaman oldu girmeyeli. is degistirdim vs cok musait olamadim. ama yazin motorumu kullanmayi ihmal etmedim.

6500 oldu benim alet. hicbir problem yasamadim. duzenli olarak servise goturuyorum. hava filtresi, yagi vs degisiyor. tek sorun bildiginiz gibi aletin isciligi ve parca kalitesi. arka sinyaller sallaniyor. serviste yapistirdilar ama duzgun tutmadi. ben yagmurda ortmuyorum cihazi o yuzden yer yer paslanmalar var. bir branda alcam.

bunun disinda en ufak bir sorun yok. deli gibi gidiyor. yagmur camur, tumsek kasis demiyor. dayankli bir makina. ben almayi dusunenlere tavsiye ediyorum.

bu arada araba aldim o yuzden motor birazcik kustu bana :) ama yine de haftada en az 2-3 biniyorum. iyice soguyana kadar binecem.

ayak marsi ile ilgili bir ip ucu vereyim. bildiginiz gibi bu motor soguk veya nemli ortamda kaldigi zaman normal mars ile calismiyor. calissa bile cok uzun suruyor veya bir sure sonra mars zayifladigi icin israr edemiyorsunuz. geriye tek care ayak marsi kaliyor. sanirim bu problem havanin nem degisiminden kaynaklaniyor ve sabaha karsi artan cig miktari bujiye kadar ulasiyor.

ayak marsi ile motoru en fazla 3-4 seferde calistirmanin guzel bir taktigini buldum. adim adim yaziyorum.
1- kontagi acin
2- jikleyi sonuna kadar acin.
3- vitesi bosa alin
4- gazi yarim acin ve oyle tutun
5- ayak marsini acin ve YAVASCA sonuna kadar itin.
6- ayaginizi ayak marsindan cekin
7- gazi birakin
8- ayak marsina sertce basin

calismazsa 5'ten itibaren aynen uygulayin. bu sekilde yeni yagmur yemis dahi olsa 3-4 seferde cok rahat calisiyor. aksi halde ayak marsi ile 45 dakika ugrastigimi biliyorum. su kaybindan olecektim.

herkese selamlar.

not: bu arada 5'inci adimda yavasca diye vurgu yaptim. hizli yaparsaniz bacaginizi kirarsiniz cunku tepiyor. gaz yarim acciken gayet yavasca sonuna kadar yedirin ayak marsini. sonrasinda gaz kapali sertce koyun. fistik gibi calisiyor.
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst