- Katılım
- 7 Ağu 2007
- Mesajlar
- 2,758
ben hala motoru şöle bi göremedim ya izmirde 3 şubede motor yok karşıyaka bornova buca görmeden de bilmiyorum yani biraz kararsız kaldım arkadaşlar ne yapayım motoru görebilmek için???
1 tane satın al
ben hala motoru şöle bi göremedim ya izmirde 3 şubede motor yok karşıyaka bornova buca görmeden de bilmiyorum yani biraz kararsız kaldım arkadaşlar ne yapayım motoru görebilmek için???
ben hala motoru şöle bi göremedim ya izmirde 3 şubede motor yok karşıyaka bornova buca görmeden de bilmiyorum yani biraz kararsız kaldım arkadaşlar ne yapayım motoru görebilmek için???
Motor iyi güzel hoşta şu gidonu biraz işi bozuyor bence şöyle daha alçak ve geniş olsaymış görsel olarak çok daha güzel olurmuş.
arkadaşım bu yazdıkların bir sıkıntı olmamalı,
git bir tornacıya eb fazla 20 lıra ile istedıgın gıbı olacaktır...
sağol dostumsesi biraz cılız ama sonuçta tek silindir ve 200cc fazlasını beklemek aptallık olur.Daha önce cbr 125 vardı askere gitmeden satmıştım şimdi alacağım motorda çok kararsız kaldım ama sanırım amcamın aldğı shadow 750 yi görünce biraz cruser a kaydı aklım.Birde şunu söylemek istiyorum kullanan arkadaşlar cevap verebilirler belki...Bu çinli motorlar ilk çıktıkları zamanlarda bir tanesini kullanmıştım markasını bile hatırlamıyorum açıkçası ama kasa olarak çelik le aynıydı sanırım motora bindim şöyle ikiyüz üçyüz metre gittim geldim.İndiğimde iyiki motor kullanmaya böyle bir makinayla başlamamışım çünkü motordan soğurdum dedim kendi kendime.Her yeri sallanıyor du sanki birazdan bütün parçaları yolda bir tarafa dağılacakmış gibiydi.Cbr 125 in yağ gibi akıp gidişine alışmışım bana sanki hurdaya ayrılmış motor gibi geldi.Acaba caracal normal 40-80 km arası seyrederken nasıl rahatmıdır?
ben caracal ı ikinci el aldım.herkese merhaba az çok hepinizi yakından tanıyorum motor sevdasını sizlerin sayesinde aldım umarım motorumuda alırım alınca tanışırız şimdi ne desem boş abuk sabuk bir sürü soru sormaktansa aldıktan sonra mantıklı soru sormayı tercih ederim . Diyeceğim şu ki caracalla uzun yol yapan yokmu çok fazla görmedim bi arkadaş ablasını görmeye denizliye gitmiş onun dışında da çok yok varsa linkini yazabilimi saygılarımla....