Kanuni Kanuni Caracal 200 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
13 Mar 2008
Mesajlar
691
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ben hala motoru şöle bi göremedim ya izmirde 3 şubede motor yok karşıyaka bornova buca görmeden de bilmiyorum yani biraz kararsız kaldım arkadaşlar ne yapayım motoru görebilmek için???

Sokak,sokak dolaşıp caracal bul diyecem saçma olacak :) Yapacak tek şey bayiye geldiği zaman incelemen.
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
571
Motor iyi güzel hoşta şu gidonu biraz işi bozuyor bence şöyle daha alçak ve geniş olsaymış görsel olarak çok daha güzel olurmuş.
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
571
onuda araştırıyorum regal raptorun250 cc olanın gidonu tam benim istediğim gibi motoru alır almaz gidonu değiştiririmde sorun motoru almak sonrası fasa fiso.Şimdi alsam ist. şartlarında en fazla iki ay binerim oda dolu dolu olmaz daha rodajı bitiremeden motoru yatırmak zorunda kalırım,baharı beklesem bu can dayanmaz allah yardımcım olsun:cherry:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:16 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:14 PM ----------

arkadaşım bu yazdıkların bir sıkıntı olmamalı,
git bir tornacıya eb fazla 20 lıra ile istedıgın gıbı olacaktır...

bu arada senin o makinaya yaptıkların gerçekten ayakta alkışlanacak cinsten tamamen farklı bir ruha bürünmüş gerçekten tebrik ediyorum.Yazını okumuştum,benim çevremde şu işten anlayan biri olsa valla garajdan çıkmamda çok hevesli olmama rağmen tek başına pek birşey yapamıyorsun.
 
Katılım
10 Şub 2009
Mesajlar
11
herkese merhaba az çok hepinizi yakından tanıyorum motor sevdasını sizlerin sayesinde aldım umarım motorumuda alırım alınca tanışırız şimdi ne desem boş abuk sabuk bir sürü soru sormaktansa aldıktan sonra mantıklı soru sormayı tercih ederim . Diyeceğim şu ki caracalla uzun yol yapan yokmu çok fazla görmedim bi arkadaş ablasını görmeye denizliye gitmiş onun dışında da çok yok varsa linkini yazabilimi saygılarımla....
 
Katılım
26 May 2008
Mesajlar
3,547
sağol dostum :p sesi biraz cılız ama sonuçta tek silindir ve 200cc fazlasını beklemek aptallık olur.Daha önce cbr 125 vardı askere gitmeden satmıştım şimdi alacağım motorda çok kararsız kaldım ama sanırım amcamın aldğı shadow 750 yi görünce biraz cruser a kaydı aklım.Birde şunu söylemek istiyorum kullanan arkadaşlar cevap verebilirler belki...Bu çinli motorlar ilk çıktıkları zamanlarda bir tanesini kullanmıştım markasını bile hatırlamıyorum açıkçası ama kasa olarak çelik le aynıydı sanırım motora bindim şöyle ikiyüz üçyüz metre gittim geldim.İndiğimde iyiki motor kullanmaya böyle bir makinayla başlamamışım çünkü motordan soğurdum dedim kendi kendime.Her yeri sallanıyor du sanki birazdan bütün parçaları yolda bir tarafa dağılacakmış gibiydi.Cbr 125 in yağ gibi akıp gidişine alışmışım bana sanki hurdaya ayrılmış motor gibi geldi.Acaba caracal normal 40-80 km arası seyrederken nasıl rahatmıdır?

dostum bi japonla bi çinliyi karşılaştırmak olmaz. tabiki cbr gibi yağ gibi titreşimsiz gidemez.
tetreşim var. ama diğer motorlara göre bence biraz daha az. 90 km ye kadar rahat gidersin. ondan sonra devir arttığı için titreşimde baya b artıyor..
bu hız motoru değil sonuçta
arkadaşımda 400 lük suzuki intruder var o bile 130 yapıyor. bu 200 cc ye göre bence güçlü...
mp3 dodyasını dinledim. açıkçası burda biraz cılız çıkmış sesi. ne de olsa videodan alıntı. normalde biraz daha tok çıkıyo:cat:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:21 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:14 AM ----------

herkese merhaba az çok hepinizi yakından tanıyorum motor sevdasını sizlerin sayesinde aldım umarım motorumuda alırım alınca tanışırız şimdi ne desem boş abuk sabuk bir sürü soru sormaktansa aldıktan sonra mantıklı soru sormayı tercih ederim . Diyeceğim şu ki caracalla uzun yol yapan yokmu çok fazla görmedim bi arkadaş ablasını görmeye denizliye gitmiş onun dışında da çok yok varsa linkini yazabilimi saygılarımla....
ben caracal ı ikinci el aldım.
eski sahibi kayseriden osmaniyeye gidip geldi.
sanırım bi gece nonaklamış orda http://www.motosiklet.net/forum/etk...44429-kayseriden-osmaniyekadirliye-gidis.html


ben aldıktan sonra kayseriden kapuzbaşına gidip geldim. bir günde 350 km yol
http://www.motosiklet.net/forum/etk...-kmk-kayseri-motosiklet-kulubu-kapuzbasi.html

en son geçen hafta kapadokya turu attım. ondan da 350 km yol. ama bi gece konakladım
http://www.motosiklet.net/forum/etk...-kmk-kayseri-motosiklet-kulubu-kapuzbasi.html
ilk fotoraflara bakma başka fotolar.
yarısından sonrakiler.
 
Katılım
16 Eyl 2009
Mesajlar
37
arkadaşlar motor almaya kara verdim gibi ikinci el alacağım sıfır için maddi durum biraz zor km olarak 7000 geçmemiş ve 2500 lirayı geçmeyen araç bakıyorum.belli bi km den sonraki araçlara güvenemiyorum. sizce doğru bir tutum mu bu ?
 
Katılım
26 May 2008
Mesajlar
3,547
ben de 2 el akdım. 2700 km dedi. 2000 tl ye aldım.
arkdaşımdan aldım. bildiğim bi motordu. sahibi çok titizdi..
 
Katılım
10 Şub 2009
Mesajlar
11
ben caracal ı ikinci el aldım.
eski sahibi kayseriden osmaniyeye gidip geldi.
sanırım bi gece nonaklamış orda http://www.motosiklet.net/forum/etki...iye-gidis.html


ben aldıktan sonra kayseriden kapuzbaşına gidip geldim. bir günde 350 km yol
http://www.motosiklet.net/forum/etki...kapuzbasi.html

en son geçen hafta kapadokya turu attım. ondan da 350 km yol. ama bi gece konakladım
http://www.motosiklet.net/forum/etki...kapuzbasi.html
ilk fotoraflara bakma başka fotolar.
yarısından sonrakiler.

..........................................

teşekkürler .
 
Katılım
10 Şub 2009
Mesajlar
11
valla super geziyorsunuz bende imreniyorum tabi . peki caracal nasıl bir motordur (keway-mct göre) uzun yolda rahatlıkla sorunsuz gidilebiliyormu?
 
Katılım
26 May 2008
Mesajlar
3,547
arkadaşımda keeway in sl 150 modeli vardı. ve çok aşırı derecede rahatsız edecek düzeyde titreşimi vardı. sonra sattı mct aldı.
mondial bayisi arkadaşım. ve 3 arkadaşım mct kullanıyor. benim motora göre daha güçlü ne de olsa 250 lik. bence caracal daha sağlam bi motor. mct ye göre.. bu benim şahsi görüşüm.
şimdi birisi bana sıfır motor hediye etçek olsa mct yerine caracal ı tercih ederim.
mct 100 de 4-4,5lt yakıyor. caracal 100 km de 3,5 lt yakıyor.
caracalla 10 liralık benzinle 90 km gidiyor
 
Katılım
16 Eyl 2009
Mesajlar
37
arkadaşlar bi soru sormak istiyorum bu soru biraz size saçma gelebilir ama idare edin garajı olmayanlar motoru nereye koyuyor acaba istanbul için biraz risk bu durum gibi geldi bana garaj olmayan arkdaşlar nereye koyuyor motorlarını.
 
Katılım
26 May 2008
Mesajlar
3,547
dostum ben motoru direk apartmanın içine koyuyorum. merdivenin altına.
sana tavsiyem kalın bi zincir veya kilit al motorunu kilitle bi direye başka çare yok
 
Katılım
19 Eyl 2009
Mesajlar
4
karbüratör ayarı hakkında

sevgili arkadaşlar herkese merhabalar, aranıza yeni katılmış bir caracal sahibiyim, herkesin bayramını kutluyorum, size sormak istediğim bir konu var, karbüratorum üzerindeki vidaların birisi rolenti ayarı onda sorun yok ama diğer küçük vida ne işe yarıyor ve neye göre ayarlanıyor, aracım ikinci el olduğu için ayarlarıyla oynanmış, ve bu vidanın ayarı nasıl yapılıyor merak ediyorum bana bu konu hakkında bilgi verebilirseniz çok memnun olurum, kendinize iyi bakın sevgiler vede saygılar.cevaplarınız için şimdiden teşekkür ederim.
 
Katılım
16 Eyl 2009
Mesajlar
37
hepinize hayırlı bayramlar arkadaşlar
yakında alacam ben de aleti ve sizle beraber olduğum için gurur duyacağıma yürekten inanıyorum.
BAYRAMDA TRAFİK KAZALARI DA ARTIYOR AMAN DİKKAT DİYİM
Bayramınız mübarek olsun:cat:
 
Katılım
13 Mar 2008
Mesajlar
691
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hayırlı bayramlar caracal'cı dostlar :rendeer:
 
Katılım
2 Haz 2007
Mesajlar
5,075
ulan benim gitmemi mi beklediniz başlığı coşturmak için , şafak 435 2. acemi birlik bilecik söğüt zırhlı birlik eğitim tugayı kasımın ilk haftası usta birliğimi yazarım

caracal 1 tanedir . Tezkere alınca silindir , piston , gömlek atacağım
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst