lastikçiye gittim, dublex mi şamriyel mi dedi, servise gittim, arka KESİN dublex önü bilmiyorum dedi, lastikçiye gittim düblex dedim, malzemesini aldı cenazenin yanına geldik, baktı, bu şamriyel dedi, döndük aletleri getirip tekeri söktük götürüp yaptık, taktık, servise gittim, lastikler şamriyel aklında bulunsun dedim:cherry: sibopta sorun yokmuş, lastik biyerden patlamış havayıda mecbur sibop dibinden vermiş, 2 kişi olduğumuzdan, basınçtan hava kaçacak yer bulamamış, biz inince inmiş. nasıl olduğunu anlamamıştım.