Kanuni Kanuni Caracal 200 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
5 Kas 2006
Mesajlar
11
sevgili arkadaşalr önce herkese yeniden selam benim balıkesir yolculuğum vardı onu yarım bıraktım memleketime gitmek zorunda kaldım annem vefat etti
devam edelim arkadaşa cevabım önce ben isatnbulda çağlayanda murat otomativ var ona bi gitmeni tavsiye ederim servisler konusundaki fikrinin tamamıyla değişeceğini garanti ediyorum nosunu verim 0212 220 66 00
benim ismimi söylersen sana gereken ilgiyi gösterirler elin boş dönmezsin
ben(olgun duman)ayrıca siyahını istersen bulursun orda var zaten birde ben foto yollaycam da nasıl olduğunu bilmiyorum yardımcı olursanız sevinirim
 
Katılım
2 Haz 2007
Mesajlar
5,075
sevgili arkadaşalr önce herkese yeniden selam benim balıkesir yolculuğum vardı onu yarım bıraktım memleketime gitmek zorunda kaldım annem vefat etti
devam edelim arkadaşa cevabım önce ben isatnbulda çağlayanda murat otomativ var ona bi gitmeni tavsiye ederim servisler konusundaki fikrinin tamamıyla değişeceğini garanti ediyorum nosunu verim 0212 220 66 00
benim ismimi söylersen sana gereken ilgiyi gösterirler elin boş dönmezsin
ben(olgun duman)ayrıca siyahını istersen bulursun orda var zaten birde ben foto yollaycam da nasıl olduğunu bilmiyorum yardımcı olursanız sevinirim

Abi başın sağolsun çok üzüldüm . Allah kalanlara ömür ve sabır versin
 
Katılım
5 Kas 2006
Mesajlar
11
::uzgunum:
Abi başın sağolsun çok üzüldüm . Allah kalanlara ömür ve sabır versin
çok sağolun arkadaşlar allah hepimize uzun ömürler versin ama allah a çok çok dua edin herkese ve hepimize annem gibi ölüm nasip etsin annem
(76)yaşındaydı ve inanın hala benimle 3 km yolu yürüyerek gider gelirdi perşembe akşamı (26 mart)akşamdan yemeğini yapıp filmini izlemiş yatmış sabah saat 6 da yeğenim okula giderken uyandırmaya gittiğinde bakmış uyanmamış
allah rahet eylesin mekanı cennet olsun
 
Katılım
13 Mar 2008
Mesajlar
691
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
sevgili arkadaşalr önce herkese yeniden selam benim balıkesir yolculuğum vardı onu yarım bıraktım memleketime gitmek zorunda kaldım annem vefat etti
devam edelim arkadaşa cevabım önce ben isatnbulda çağlayanda murat otomativ var ona bi gitmeni tavsiye ederim servisler konusundaki fikrinin tamamıyla değişeceğini garanti ediyorum nosunu verim 0212 220 66 00
benim ismimi söylersen sana gereken ilgiyi gösterirler elin boş dönmezsin
ben(olgun duman)ayrıca siyahını istersen bulursun orda var zaten birde ben foto yollaycam da nasıl olduğunu bilmiyorum yardımcı olursanız sevinirim

başınız sağolsun..allah sizlere ömür versin..
 
Katılım
11 Kas 2008
Mesajlar
23
georgegologny başın sagolsun allah sabır versin....

arkadaşlar ben arka lastiği tubeless yaptım (lastik patladı yolda kaldım deli oldum ) duro marka aldım iyiki değiştirmişim motorun gidişi bile değişti 1500 oldu bu arada canavar açılıyor...hala değiştirmeyen varsa hiç durmasın derim( sibop dahil 70 tl) önüde bakımda değişirim inşallah...
 
Son düzenleme:
Katılım
7 Ağu 2007
Mesajlar
2,758
kanuninin orjinal lastiği 191.25 lira,o bile yeterince dandikse, o zaman kanuni iyi kazıklıyo:farao: helal olsun :cat:
 
Katılım
7 Ağu 2007
Mesajlar
2,758
bizde almıyoz zati kanunin orjinal laftiğini :cherry: gerçi ben daha değiştirmedim ama orjinal almam.
 
Katılım
2 Haz 2007
Mesajlar
5,075
ne bu yaa , it gibi gezıyorum yine de buraya giriyorum .

Hani biri vardı caracal satıp roadstar alan o abi nerde ?
 
Katılım
2 Haz 2007
Mesajlar
5,075
bu motoru v motor yapıp 500 tl daha istemeyen kanuninin , km sayacı vites göstergesi koymayan kanuninin allah iyiliğini versin

lifan 400 gordum nette harıka olmus ne gürler o makıne valla
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
6,290
arkadaşlar geçen sene kanuni orjınal lastiği,
(130,70,18)
benım motor lastıgının ebadı buydu (racer 200)
60 lıraydı,
motorunuza parca ve malzeme gerektıgı zaman farklı yerlerden fıyat alarak alışveriş yapın,
fiyatlar her tarafta değişiyor,
ve eğer 1oo lira veya üzeri değerde lastık alacaksanız,
kesınlıkle kalıte alın,
50 lıra fazla verın ama farkını öğrenın,
yol tutuş olsun,
frenleme esnasında olsun her yonlü işinizi görecektır...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst