- Katılım
- 13 Mar 2008
- Mesajlar
- 691
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
abi kusura bakma ama aynı hıyarlığı sen 2. kez yaptın
ikinci'si yerinde bir hıyarlık oldu be eray .. ikinci el fiyatına sıfır motor
abi kusura bakma ama aynı hıyarlığı sen 2. kez yaptın
sevgili arkadaşalr önce herkese yeniden selam benim balıkesir yolculuğum vardı onu yarım bıraktım memleketime gitmek zorunda kaldım annem vefat etti
devam edelim arkadaşa cevabım önce ben isatnbulda çağlayanda murat otomativ var ona bi gitmeni tavsiye ederim servisler konusundaki fikrinin tamamıyla değişeceğini garanti ediyorum nosunu verim 0212 220 66 00
benim ismimi söylersen sana gereken ilgiyi gösterirler elin boş dönmezsin
ben(olgun duman)ayrıca siyahını istersen bulursun orda var zaten birde ben foto yollaycam da nasıl olduğunu bilmiyorum yardımcı olursanız sevinirim
çok sağolun arkadaşlar allah hepimize uzun ömürler versin ama allah a çok çok dua edin herkese ve hepimize annem gibi ölüm nasip etsin annemAbi başın sağolsun çok üzüldüm . Allah kalanlara ömür ve sabır versin
sevgili arkadaşalr önce herkese yeniden selam benim balıkesir yolculuğum vardı onu yarım bıraktım memleketime gitmek zorunda kaldım annem vefat etti
devam edelim arkadaşa cevabım önce ben isatnbulda çağlayanda murat otomativ var ona bi gitmeni tavsiye ederim servisler konusundaki fikrinin tamamıyla değişeceğini garanti ediyorum nosunu verim 0212 220 66 00
benim ismimi söylersen sana gereken ilgiyi gösterirler elin boş dönmezsin
ben(olgun duman)ayrıca siyahını istersen bulursun orda var zaten birde ben foto yollaycam da nasıl olduğunu bilmiyorum yardımcı olursanız sevinirim
kanuninin orjinal lastiği 191.25 lira,o bile yeterince dandikse, o zaman kanuni iyi kazıklıyo:farao: helal olsun :cat:
caracalcılaarr uyumayın