Kanuni Kanuni Caracal 200 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
2 Haz 2007
Mesajlar
5,075
selam arkdaşlar

size bi sorum olacak.
acaba yakıt musluğu hangi konumda olursa kapalı, açık yada yedek depo açık olur
sağ daki soldaki ve ortadaki gibi olursa musluk ne anlama geliyor yardımcı olur musunuz?
teşekkürler...
76546114.jpg

soldakı normal depo , ortada ki kapalı , sağ daki yedek depo

muslugun uzerınde bir ok var onu gör önce . sana püf noktalar , benzin musluguna bak kucuk kap cızımlerı goreceksın ustte agzına kadar dolu kap ( normal depo ) altta kabın dibinde kalmış ( yedek depo ) sağ daki nokta da kapalı demek oluyor

arkadaşlar depoma bir çalışma yaptım benzin girişinden depo monte vidasına kadar uzanacak 6 tl ye mal oldu tamamen kendi el yapımım



yarın monte edip fotograflarını koyacağım
 
Son düzenleme:
Katılım
15 Ağu 2008
Mesajlar
166
[/SIZE][/COLOR]

soldakı nıkelajlı kapagı sök gördüğün 7-8 vidalı siyah kapağıda sök karşına cıkan ızgaralı aparattan filtreyi çıkar tmm .

motorun sağa çekmesi zor yaa çekiyorsa eğer 1 den fazla sebebi vardır .

bugun de sola cekiyor gibi geliyordu. problem motorda degil bende herhalde :) kazadan sonra kafayi toparlayamadim.
 
Katılım
26 Mar 2009
Mesajlar
4
soldakı normal depo , ortada ki kapalı , sağ daki yedek depo

muslugun uzerınde bir ok var onu gör önce . sana püf noktalar , benzin musluguna bak kucuk kap cızımlerı goreceksın ustte agzına kadar dolu kap ( normal depo ) altta kabın dibinde kalmış ( yedek depo ) sağ daki nokta da kapalı demek oluyor
bende öyle biliyordum.
ama dün motoru çıkartınca çalışmadı melet. benzin bitmiş. yedeğe getirdim öyle çalıştı.
ama hiç göstergedeki depo uyarı ışığı yanmadığı için sordum. acaba ben yanlışıkla yedek depoda mı gidiyormuşum şimdiye kadar die :)
 
Katılım
2 Haz 2007
Mesajlar
5,075
bugun de sola cekiyor gibi geliyordu. problem motorda degil bende herhalde :) kazadan sonra kafayi toparlayamadim.

baba sen önce mevlid mi okutcan kurşun mu döktürcen bilmem ama hayır yap bir sağa bir sola allah muhafaza öte tarafa , artık kaza geride kaldı düşünme onları hayatın tadını çıkar

bende öyle biliyordum.
ama dün motoru çıkartınca çalışmadı melet. benzin bitmiş. yedeğe getirdim öyle çalıştı.
ama hiç göstergedeki depo uyarı ışığı yanmadığı için sordum. acaba ben yanlışıkla yedek depoda mı gidiyormuşum şimdiye kadar die :)


yedek deponun içinde 1 lt yakın benzin varken kırmızı ışık yanıyor . Ben artık bu motoru her türlü çözdüm deponun şıkırtısı şehir içi kaç km gider onu biliyorum , şehir içi 50 yi geçmeyin yakıtınızın ne kadar düştüğünü göreceksiniz en eski caracalcı olarak her türlü konuda yardımcı olurum
 
Son düzenleme:
Katılım
26 Mar 2009
Mesajlar
4
teşekkür ederim kardeşim bilgiler için.
peki hangi marka ve kaça kaç yağ kullanmayı önerirsin?
 
Katılım
6 Haz 2008
Mesajlar
94
arkadaşlar, motor bugun gaz yemedi neden olabilir?
2nci viteste hızlanmak için bastım 1an gazı aldı ondan sonra hızlanmadı kaldı,
motor soğuktu ondan olabilirmi yoksa başka bir problem olabilirmi? buji falan gibi?
 
Katılım
2 Haz 2007
Mesajlar
5,075
arkadaşlar, motor bugun gaz yemedi neden olabilir?
2nci viteste hızlanmak için bastım 1an gazı aldı ondan sonra hızlanmadı kaldı,
motor soğuktu ondan olabilirmi yoksa başka bir problem olabilirmi? buji falan gibi?

motor soğuk ben , 50 km yol yapmadan motordan performans beklemiyorum

GDR kask kullanıyorsun sanırım?
Memnun musun? Ses geçirme oranı felan nasıl? Kafan içinde rahat mı?

en az 10 kere yere düştü hala sağlam , güzel sesi içeri alıyor ses almasın dersen ya kulak tıkacı yada çok kaliteli bir kask alacaksın . ben kask ımı sevıyorum parlak siyak manyak karizma duruyor
 
Son düzenleme:
Katılım
26 May 2008
Mesajlar
3,547
vizörü beyaz mı?
ve kaç paraya aldın kaskını? bende GDR almayı düşünüyorum da
 
Katılım
2 Haz 2007
Mesajlar
5,075
şeffaf vizör içinde güneş gözlüğü çeneden açılır . 150 tl - 10 taksıt pesınde baya düşer
 
Katılım
6 Haz 2008
Mesajlar
94
Arkadaşlar 4.04.2009 tarihinde cruiser gezisine katılacakmısınız?
Ben katılmayı dusunuyorum eger katılacak varsa tabiki..
 
Katılım
26 May 2008
Mesajlar
3,547
slm arkdaşlar..
sizin caracaldaki titreşim durumu ne alemde.
ne tür değişikler yapsam acaba titreşim azalır. yada azalabilir mi?
 
Katılım
2 Haz 2007
Mesajlar
5,075
ben katılmayacağım . titreşim rodajdan sonra , düşüyor . Ağzınla kuş tutsan titreşimi engellenmez
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
6,290
dostum tıtreşimin azalması için,
motor bağlantı cıvataları var,
6 adet sanırım,
o cıvataların altlarına saglıklı sağlam yani,kauçuk pullar var,onlardan alacaksınız ve monte edeceksınız,
her cıvataya 2 adet somun takılarak KONTRA uygulaması yapılır,
kaldıkı cıvatalar gevsemesın ezıldıgı zaman pullar dıye,

motor sarsılmasını o pullar kesecek,
yanı o pullar sarsılacakoldugundan tıtreşim azalacaktır,

şahsen denemiş olup tavsiye ediyorum...

komple bitmiyor ama azalıyor...

Çünki Motorlarımız Aynı,
Görselliği Farklı Bir Tek...
 
Katılım
2 Haz 2007
Mesajlar
5,075
dostum tıtreşimin azalması için,
motor bağlantı cıvataları var,
6 adet sanırım,
o cıvataların altlarına saglıklı sağlam yani,kauçuk pullar var,onlardan alacaksınız ve monte edeceksınız,
her cıvataya 2 adet somun takılarak KONTRA uygulaması yapılır,
kaldıkı cıvatalar gevsemesın ezıldıgı zaman pullar dıye,

motor sarsılmasını o pullar kesecek,
yanı o pullar sarsılacakoldugundan tıtreşim azalacaktır,

şahsen denemiş olup tavsiye ediyorum...

komple bitmiyor ama azalıyor...

Çünki Motorlarımız Aynı,
Görselliği Farklı Bir Tek...

mesela civatayı yuvadan soktuk obur taraftan çıktı . Çıktığı anda pulları takıp 1 yerine 2 civata mı takılacak kontra teknıgını bılıyorum ama senın ne anlattıgını anlamadım
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
6,290
evet aynen oyle olacak,


''Civatayı Sokuyorsun,
Yuvasından Çıkartıyorsun,
Ayrılıyorya Yerınden,
Almış olduğun Veya Kendin Kesmış Oldugun,
yeterınce Kalın Lastık Veya Kauçuk Pulu Motor Baglantı Yerı İle,
Şasi Baglantı Yerının Arasına Monte Edıyorsun,
Ve Cıvatayı Yerıne Sokuyorsun,

işte bu kadar,

işte resım ile anlatım,
ama kusura bakma baska resım bulamadım,
en net olan bu idi,

sonumlara kontra yapma sebebı ise,
motor baglantısı ıle şasi arasında olacagından pulun,
belkı sıkıştırmadan koparda düşer diye,
saglıklı sıkılıkta olmasıdır,
kaldıki düşme olmuyor,
sıkıldıkca bır nevı yapısıyor cunki...

komple sıkmıyorsunuz ama,
arada pul oldugu bellı olsun,
tıtreme esnasında motor şasiyi etkılememesı için fazla sıkılmamalıdır...
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst