Kanuni Kanuni Caracal 200 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
7 Ağu 2007
Mesajlar
2,758
bence 120yi geçememe sebebi 0.193lt motor olması. bu hacimde bi cruiserden ben daha fazlasını bekleyemem ama bulanlar oluyo demek.:cherry:

bana rahat 100 yapsın, değme keyfime.:cat: bu motorda 120 ve üzeri büyük tehlike bence.
 
Katılım
13 Mar 2008
Mesajlar
691
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
abi kusura bakma :cherry: koymayı unutmuuşum yani o yazıyı yazarken gülüyordum . Şöyle gösteriyim
aldı roadstarı bizim caracala bok atıyor :cherry::cherry::cherry: alalalaaaa:p:p:cherry:

o'zaman buda benden sana :rendeer: :rendeer: :rendeer: :wiinkk:
 
Katılım
2 Haz 2007
Mesajlar
5,075
o'zaman buda benden sana :rendeer: :rendeer: :rendeer: :wiinkk:


biliyorsun canım abim , senin yakarım bu gezegeni ve hatırlarsın sana laf sokmaya çakışan bir japoncu zibidiyi nasıl yerin dibine sokmuştum . Caracalda ki ilk dostumsun abi sen kırılırmısın senı kırcama kafamı kırarım
 
Katılım
5 Kas 2006
Mesajlar
11
aklım ermiyo ya nasıl 160 arkadaş? 20 dişlimi taktın? bende motora bakıyom diye geçiniyom, 120yi geçmiyo benimki
yaaaaa arkadaşım ben diyorumki 16 km yokuş aşağı artçıyla gittim ve gazı kökledim benim motor evden çıkarken 9771 km idi akşam eve geldiğimde 10552 olmuştu ve ben sürekli yüksek devirde kullanıyorum zaten ve dişli falan depiştirmedim motor katkı maddesini motorsiklet için olanını aldım 800 gr yağ koydum 400 gr katkı maddesi muhteşem oldu 600 km yol yaptım bir günde yalanmı söyleycemevet kadran 160 a dayandı abi ben zaten 4 de 120 yi görüyorum .peki burdaki bütün caracal kullanıcılarına bir sorum olacak 100 km hıza kaç saniyede çıkıyorsunuz düz yolda ?bu günlük bu kadar yarın devam edecem ha birde bi arkadaş bana yardımcı olursa ben buraya resim atamıyorum güzel manzaralar var çektim
 
Katılım
9 Eyl 2008
Mesajlar
182
bence 120yi geçememe sebebi 0.193lt motor olması. bu hacimde bi cruiserden ben daha fazlasını bekleyemem ama bulanlar oluyo demek.:cherry:

bana rahat 100 yapsın, değme keyfime.:cat: bu motorda 120 ve üzeri büyük tehlike bence.

Haklısınız. Fazla bir hız beklenmemeli. Zaten 100-110 bu tip motorlar için ideal süratler. "Benim demek istediğim şu; İllede niye bu motor 120 yi geçmiyor" Diye sorgulanırsa bunun sebebi kalın olan lastiklerdir. Ama tabi ince lastik de görüntüden kaybettiriyor, bu da başka bir gerçek.:wiinkk:
 
Katılım
13 Mar 2008
Mesajlar
691
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
biliyorsun canım abim , senin yakarım bu gezegeni ve hatırlarsın sana laf sokmaya çakışan bir japoncu zibidiyi nasıl yerin dibine sokmuştum . Caracalda ki ilk dostumsun abi sen kırılırmısın senı kırcama kafamı kırarım

eyvallah eray'cım :rendeer: mt'de kendini bir halt zanneden zibidi dolu haklısın :) önemli olan kalıcı dostluk,geçici dostluk değil :cat: sende kalıcı dostlarımdan birisin :wiinkk:

bi arkadaş bana yardımcı olursa ben buraya resim atamıyorum güzel manzaralar var çektim

bu form işini görür arkadaşım resim yüklemek için... http://www.motosiklet.net/forum/for...eshack-us-toolbar-ile-kolay-resim-ekleme.html
 
Son düzenleme:
Katılım
7 Ağu 2007
Mesajlar
2,758
georgegologny, yalan söylüyorsunu kasetmedim, sadece anlamıyorum nasıl yapıyor o hızı, sürekli 12000 devirde motor nasıl dayanır. katkı maddesi krankı sağlamlaştıramaz ki, o maddenin yaptığı iş ne? napıyoda motoru o kadar yüksek sürate çıkarabiliyo? sürtünmeyi 0 a mı çekiyo? benim motor yapamaz kesinlikle ne korsan koy içine. 0 - 100ünü ölçmedim ama ışıklardan sonra 100m kadar fark atabiliyorum arabalara.
 
Katılım
20 Mar 2009
Mesajlar
18
buraya avrupa demek dogru degil kardes

evet avrupada motosikletler daha ucuz sinir komsumuzda almanyada 6000 bin euro luk bir motor bize devlet vergileriyle 17000 euroya maal oluyor. buda buranin bi sistemi..

tasitlarda gumruk vergisi %160 otv ve kdv ise nerden baksan %48 oduyoruz :farao:
 
Katılım
2 Haz 2007
Mesajlar
5,075
evet avrupada motosikletler daha ucuz sinir komsumuzda almanyada 6000 bin euro luk bir motor bize devlet vergileriyle 17000 euroya maal oluyor. buda buranin bi sistemi..

tasitlarda gumruk vergisi %160 otv ve kdv ise nerden baksan %48 oduyoruz :farao:


hocam bu yazı kimeydi . . .



arkadaşım senin kadranda bir bozukluk var gibi . Ama şu da var biz artçımla 150 kg + motor 160 kg bursanın kestel rampasında 140 görmüştük yani bassam daha gidecekti . fren yapmak zorunda kaldım . . . düz yolda 4 .vites benim motor en çok 110 yaptı . Yani çok imkansız bir olayda değil bayır aşağı yapma ihtimali var
 
Katılım
7 Ağu 2007
Mesajlar
2,758
dag.jpg


siz eklemiyceniz bari ben ekliyim.:cherry:
 
Son düzenleme:
Katılım
15 Ağu 2008
Mesajlar
166
ön lastige dikkat!!

kazadan sonra motor yeniden yapildi resmen. on lastik canti degisti. 320 lira. motoru servisten aldim, eve geldim. lastik biraz inik gibi geldi. spordan sonra goturdum benzin istasyonuna. hava bastim. hava pompasini suboptan cekerken hava kacirmaya basladi. kacirdi.. kacirdi.. butun hava gitti. lastik tamamen indi. canttan ayrildi yer yer..

tekrar sisrmeye calisiyorum sismiyor. delirdim. gece 12'ye kadar benzinlikte ugrastim. hava buz... mecburen bagladim orada motoru.

ertesi gun gittim. yakinda lastikci vardi. 20 metre ilerde. lastikciye kadar ittim aleti. lastikci bakti, sibop ignesi bozuk dedi. yenisini takti. havayi bir basti, sisti lastik. 2 gun kullanmadim motoru. 2 gun sonra tekrar gittim yanina. bir baktim on lastik tamamen inmis.. delirecem. lastik patlak herhalde. veya subop bozuk. basindan boyle bir sey gecmis olan var mi?

selamlar.
 
Katılım
7 Ağu 2007
Mesajlar
2,758
mterayes26, tamam yarışalım, yarışımız böyle olsun:p
en fazla 105km yaptım.

efeoktay, ya sen ne dertli, ne talihsiz,şanssız birisin yaa, ben motoru kargodan aldığımdan beri havasına dokunmadım, istanbuldaki fabrikada yada çindeki fabrikada basılan havaya ve ekledim,ne indirdim. Allah sabır versin.

bu arada kanuninin sitesinde baktığım lastik fiyatları 200kusur, bu lastikler çokda kaliteli olmamakla beraber,arkadaşım tiger arka lastiğini 80liraya getirtti. kanuni bu konuda çok çıkarcı.

fotoğraf kalite ama,arkada dumanlı dağlar falan:cherry: masaüstüm
 
Katılım
2 Haz 2007
Mesajlar
5,075
ön lastige dikkat!!

kazadan sonra motor yeniden yapildi resmen. on lastik canti degisti. 320 lira. motoru servisten aldim, eve geldim. lastik biraz inik gibi geldi. spordan sonra goturdum benzin istasyonuna. hava bastim. hava pompasini suboptan cekerken hava kacirmaya basladi. kacirdi.. kacirdi.. butun hava gitti. lastik tamamen indi. canttan ayrildi yer yer..

tekrar sisrmeye calisiyorum sismiyor. delirdim. gece 12'ye kadar benzinlikte ugrastim. hava buz... mecburen bagladim orada motoru.

ertesi gun gittim. yakinda lastikci vardi. 20 metre ilerde. lastikciye kadar ittim aleti. lastikci bakti, sibop ignesi bozuk dedi. yenisini takti. havayi bir basti, sisti lastik. 2 gun kullanmadim motoru. 2 gun sonra tekrar gittim yanina. bir baktim on lastik tamamen inmis.. delirecem. lastik patlak herhalde. veya subop bozuk. basindan boyle bir sey gecmis olan var mi?

selamlar.

pek bilgim olmasa da petrollerde kı hava pompaların tekerlek işaretı olur ona bas , patlak teker şişirmeye yarar
 
Katılım
15 Ağu 2008
Mesajlar
166
pek bilgim olmasa da petrollerde kı hava
pompaların tekerlek işaretı olur ona bas , patlak teker şişirmeye yarar

dostum olay tamamen ustanin lastik icindeki samniyeli cikartmasindan kaynaklanmis. geri takti onu, simdi lastik fistik gibi. ama cok sert ve cok sismis gibi geliyor bana cuknu motor her an altimdan kayacakmis gibi bir his var ve gidon cok kolay kiriliyor saga sola. kitapcikta su kadar hava basilmali gibi birtakim bilgiler vardi ama, onu da nasil uygulayacagimi bilmiyorum.

lastiktek hava miktari onemli arkadaslar. nasil alistiysaniz oyle gidiyor. ama lastik cok sisik olursa, yer ile temas ettigi alan azaldigindan dolayi motorun kayma riski artiyor.

bu arada on frenim iyi tutmuyor. nasil bir mudahale yapilabilir? bilen var mi?
 
Katılım
2 Haz 2007
Mesajlar
5,075
dostum olay tamamen ustanin lastik icindeki samniyeli cikartmasindan kaynaklanmis. geri takti onu, simdi lastik fistik gibi. ama cok sert ve cok sismis gibi geliyor bana cuknu motor her an altimdan kayacakmis gibi bir his var ve gidon cok kolay kiriliyor saga sola. kitapcikta su kadar hava basilmali gibi birtakim bilgiler vardi ama, onu da nasil uygulayacagimi bilmiyorum.

lastiktek hava miktari onemli arkadaslar. nasil alistiysaniz oyle gidiyor. ama lastik cok sisik olursa, yer ile temas ettigi alan azaldigindan dolayi motorun kayma riski artiyor.

bu arada on frenim iyi tutmuyor. nasil bir mudahale yapilabilir? bilen var mi?

ben motora ilk bindiğim gün havasını kontrol edeceğim

şimdi hava filtresini çıkardım sabun ile köpüttüm simsiyah kir çıktı ılık su ile duruladım kalöriferde kuruttum , motora taktım valla motorun sesi değişti sanki rölanti bile fazla geldi , o kadar mutlu oldum ki motor düzgün çalışınca


4 GÜN ÖNCE saat akşam 7 - 8 evime giderken ışıklara doğru giderken kırmızının yandığını gördüm ve yavaşladım ağır ağır gitmeye başladım , ışık yeşile döndü vitesi küçültüm hızlandım 40 -50 civarı , yayalara kırmızı yandığı halde 17 -18 yaşlarında bir genç arkadaş bir fırladı aniden frene bastım ama yerler ıslak nafile korna ile birlikte frene bastım yaklaşık 10 mt kızakladım ve sağ dikiz aynamı sol koluna çarptım aynam kırılmış ben fark etmemişim , çocukta bir şey varmı diye yanında gittim bana önüne bak ......... dedi o sinirle biraz ikaz amaçlı üzerine yürüdüm 30 yaşlarında bir abi geldi çocuğa bağırdı . Hem kırmızıda geçiyorsun hem hakaret edıyorsun diye benide olay yerınden uzaklaştırdı . Keşke ilk önce aynaya baksaymıştım 10 tl masrafa soktu beni . Sonra insanlık namına gittim bir şey olmuşmu diye allah korusun iç kanama olur diye , ben gidince olay yerinden geçen bir doktor bir şey olmadığını ( yara , kırık , kanama ) gibi söylemiş . Çocuk sol kolunun üzerinde çuval taşıyordu yani işe devam

caracalımı çok feci değiştireceğim foto koyunca herkes diyecek bu caracalmı dıye . manyak projelerım var
 
Son düzenleme:
Katılım
15 Ağu 2008
Mesajlar
166
motor saga cekiyor...

evet saka gibi ama gercek. motor sag tarafa dogru cekiyor cok hafif. saga donuslerde altimdan kayacakmis gibi bir his veriyor. eskiden boyle degildi... benzer motosikleti olan birine bindirip denetmek istiyorum. istanbul beylikduzu, avcilar, buyukcekmece civari cruiser sahibi varsa deneyebilir motorumu...

haval filtresi sokup cikarmak kolay midir? nerededir? nasil yapilir?

tesekkurler.
 
Katılım
2 Haz 2007
Mesajlar
5,075
motor saga cekiyor...

evet saka gibi ama gercek. motor sag tarafa dogru cekiyor cok hafif. saga donuslerde altimdan kayacakmis gibi bir his veriyor. eskiden boyle degildi... benzer motosikleti olan birine bindirip denetmek istiyorum. istanbul beylikduzu, avcilar, buyukcekmece civari cruiser sahibi varsa deneyebilir motorumu...

haval filtresi sokup cikarmak kolay midir? nerededir? nasil yapilir?

tesekkurler.


soldakı nıkelajlı kapagı sök gördüğün 7-8 vidalı siyah kapağıda sök karşına cıkan ızgaralı aparattan filtreyi çıkar tmm .

motorun sağa çekmesi zor yaa çekiyorsa eğer 1 den fazla sebebi vardır .
 
Katılım
26 Mar 2009
Mesajlar
4
selam arkdaşlar

size bi sorum olacak.
acaba yakıt musluğu hangi konumda olursa kapalı, açık yada yedek depo açık olur
sağ daki soldaki ve ortadaki gibi olursa musluk ne anlama geliyor yardımcı olur musunuz?
teşekkürler...
76546114.jpg
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst