Kanuni Kanuni Caracal 200 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
15 Ağu 2008
Mesajlar
166
@efe oktay
çok kötü
geçmiş olsun inşallah bi daha kaza yapmazsınız
peki sağ şeritten mi gidiyordunuz sol şeritten mi o sırada bmw neden fren yaptı siz yola bakıyormuydunuz yoksa dalgınlığınıza mı geldi frenlere basabildiniz mi
biraz daha açıklarmısınız bize de bir uyarı olması açısından diyorum

tesekkur ederim arkadaslar. yola tabii ki bakiyordum. araba baya bir uzaktaydi. seyir halindeydi. o kadar ani durdu ki frenlere sonuna kadar yuklenmeme ragmen duramadim. emniyet seridinden gidiyordum. tek ve en buyuk hatam buydu. araba da emniyet seridinden seyrediyordu. sag taraftaki restorana girmek uzere ani frenledi. altimda motor degil ne olursa olsun duramazdim. carpacagimi anladigim andan sonraki birkac saniye gercekten cok kotuydu. ne yaparsaniz yapin sert bir carpisma olacagini bilmek insani cok korkutuyor. trafigi normal seritte takip etmekte fayda var. sol olmasa da orta serit inanin en guvenlisi. cunku sag serit de arac sollamak icin kullaniliyor ve yolun saginda bakkal dukkan gibi yerler oldugu icin arabalar ani yavaslayabiliyor.

allah kimsenin basina vermesin kimseye yasatmasin. korkunc bir duygu.
 
Katılım
13 Tem 2008
Mesajlar
161
Geçmiş olsun sende birsey yokya en önemlisi bu sigorta yada carptıgın adam hasarı karsılıyormu peki?
 
Katılım
7 Ağu 2007
Mesajlar
2,758
efeoktay, geçmiş olsun. şükür bişeyin yok, cana gelmemiş mala gelsin, depoda değişir önemli değil. aynı kazanın hafifini bende yaşadım, önümdeki arabanın önüne bi kamyon çıktı, durunca bende frene asıldım ama çıt dedi, ön çamurluk biraz çatladı, değiştirecek dar bile değildi benimki.
 
Katılım
7 Ağu 2007
Mesajlar
2,758
georgegologny, subap ayarı kaza yapmadıkça yapılmaz mı? çok yanlış düşünüyon, motorun kitlenir kalır bigün. + yakıt sarfiyatı, düzenli yapılan bi işlem o
 
Katılım
15 Ağu 2008
Mesajlar
166
degisecek parcalarin listesi ve cikan masraf asagidaki gibi.. tabii bu benim tespitim. servis birkac parca daha ekleyebilir.

benzin deposu 216,41
far 89,24
amortisorler 152,76 * 2
on camurluk 48,23
sag egzost 162,23
vites, basamak 66,96

888,59
vergi dahil 1048.

en az 100 lira da iscilik koyar. 1148 tl. motoru zaten 3.500'e aldim.

cope atsan atilmaz, satsan kimse almaz... moralim bozuk.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 Ocak 2008
Mesajlar
1,231
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
degisecek parcalarin listesi ve cikan masraf asagidaki gibi.. tabii bu benim tespitim. servis birkac parca daha ekleyebilir.

benzin deposu 216,41
far 89,24
amortisorler 152,76 * 2
on camurluk 48,23
sag egzost 162,23
vites, basamak 66,96

888,59
vergi dahil 1048.

en az 100 lira da iscilik koyar. 1148 tl. motoru zaten 3.500'e aldim.

cope atsan atilmaz, satsan kimse almaz... moralim bozuk.


benim sorduğumda depo en son 160'liraydı bu fiyatları nereden aldınız ?
 
Katılım
20 Ara 2008
Mesajlar
26
hepsini birden yaptırma para geçtikçe eline parça parça yaptırırsın motor düzelincede eski keyfin yerine gelir merak etme üzme kendine bu ülkede tek kolu olmadan yaşayan kardeşlerimiz var o yüzden nimet içersinde yüzüyoruz saglıklıyız kalbini böyle şeyler için üzmeye degmez ama duygulanıyorsun hak veriyorum
dedim gibi birden hepsini yaptırmaya kalkarsan çok agır gelir parça parça yaptır ozaman agrınada gitmez zorlanmazsında maddi olarak bak göreceksin motor eski haline gelince neşen eskisi gibi gene yerine gelcek bu arada geçmiş olsun Allah bida kimseye böyle korkulu anlar yaşatmasın amin ecmain

chooper hastasıyım özellikle bunda arnoldun terminator adlı filmin rolü büyüktür orda chooper bir motorla arnoldun kovalama sahnesi vardı :D süper bi sahneydi daha sonra izledim bir kanalımızda bir zamanlar renagade kara şahin adlı yabancı dizinin etkiside çok oldu ordada bir kanun kaçagı vardı aslında suçsuzdu iftiraya ugramıştı neyse o sürekli chooper motor kullanırdı ve her yere onla giderdi hep özenmişimdir muhteşem sesi ve dizaynıyla bu chooperlar tam efsane yolların padişahı modern paytonu veyada ghost rideri ne derseniz diyinghost rider filmindeki chopper sahneleride manyak deli çekecen ful korumalı deri ceketi güneş gözlügü kafada kask marş dügmesine basacaksın chooperin öksürcek burdayım diyecek homur homur homurdanarak titreyerek merhaba dicek sana sonrasımı senden dikkat isteyerek yollarda onu gezdirmenin keyfini sunacak sana ve senle konuşcak yolda motorunun sesiyle chooperlarla ilk nerde tanıştınız ve nasıl etkilendiniz hikayenizi anlatmamınızı istiyorum ve duygu ve düşünceleriniz ne mesela :):mrgreen::wiinkk:
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Ara 2008
Mesajlar
26
fark etmiyor benim için cruiser içinde aynı şeyi soruyorum cruiser chooper berki aradaki farkı çok bilmeye bilirim iskeleti deposu kasası böyle olan motorlara bayılıyorum motorunun sesiyle cruiserle ilk nerde tanıştınız ve nasıl etkilendiniz hikayenizi anlatmanızı istiyorum ve duygu ve düşünceleriniz ne mesela ben bayılıyorum caracala bu tip dizaynı olan motorlar hastasıyım anlıcanız yukarda yazdım her kelimeyi aslında cruiserler içinde yazdım chooper tipli oldukları için aynı sanıyordum aradaki farkı bilen biride anlatırsa sevinirim teşekkür ederim herkeze
 
Son düzenleme:
Katılım
7 Ağu 2007
Mesajlar
2,758
chopper (yazılışıda bu chooper değil) özel üretim motosikletlerdir, dünyada 1 tanedir, markası yoktur, seri üretilmez, kendi motorunu kendin yaparsan o chopperdir, başkasına yaptırırsanda öyledir, yani seri üretilmeyen, özel olan motosikletler. cruiser motosikletler ise, gezi yani touring sınıfındadır, seri üretilir, markası vardır. . . bizim motorlar ve cruiser motorların simgesi harley davidson tarzı motosikletler cruiserdir. umarım anlatabilmişimdir.
 
Katılım
2 Haz 2007
Mesajlar
5,075
degisecek parcalarin listesi ve cikan masraf asagidaki gibi.. tabii bu benim tespitim. servis birkac parca daha ekleyebilir.

benzin deposu 216,41
far 89,24
amortisorler 152,76 * 2
on camurluk 48,23
sag egzost 162,23
vites, basamak 66,96

888,59
vergi dahil 1048.

en az 100 lira da iscilik koyar. 1148 tl. motoru zaten 3.500'e aldim.

cope atsan atilmaz, satsan kimse almaz... moralim bozuk.

depo bırak ezik kalsın
sag egsoz patlak degılse bırak vıtes ve basamagı da yamultarak düzelt imklanı varsa eger motor ınıp bınecekse 200 de işçilik en az
 
Katılım
20 Ara 2008
Mesajlar
26
chopper (yazılışıda bu chooper değil) özel üretim motosikletlerdir, dünyada 1 tanedir, markası yoktur, seri üretilmez, kendi motorunu kendin yaparsan o chopperdir, başkasına yaptırırsanda öyledir, yani seri üretilmeyen, özel olan motosikletler. cruiser motosikletler ise, gezi yani touring sınıfındadır, seri üretilir, markası vardır. . . bizim motorlar ve cruiser motorların simgesi harley davidson tarzı motosikletler cruiserdir. umarım anlatabilmişimdir.

teşekkür ederim bilgilendirdigin için süper bir bilgiydi bence sagol arkadaşım bende inş motorum yok şuan ama bu yaza bir crusier alcam inş hayallerimin modern paytonu :D padişah gibi hisseder insan kendini üzerinde süper motorlar motosiklet ehliyetini yeni aldım zaten
 

jr.

Katılım
19 Kas 2006
Mesajlar
2,724
Solmyr saol dostum yuğtuptan buldum motor sesini.

Mterayes kardeşim cbf 150nin yakıt tuketimi honda beat ile neredeyse aynı benim beat 2,73lt/100km ya da 7krş/km tüketim değerlerine sahip.

Cbfnin çekişi-hızlanması-2 kişilik performans değerleri caracaldan iyi mi kötü mü? Yannış seçim yapmayayım :silent:
 
Katılım
2 Haz 2007
Mesajlar
5,075
valla bende git gel yapıyorum diyorum şu motoru custom yapayım , yada satıp cbf mı alayım

cbf 2 kişi ile caracalı geçemez
 
Son düzenleme:

jr.

Katılım
19 Kas 2006
Mesajlar
2,724
saol mterayes! zaten az önce kıyaslama ihtimalim silindi cbf 3980 olmuş + 200 plaka. kalsın istemiyorum.
 
Katılım
7 Ağu 2007
Mesajlar
2,758
bugün aralıksız 148km yol yaptım, yarında geziye devam edicem, sonra paylaşırım hepsini. denizli gezisi:cherry:

hakan şimdiden hayırlı olsun
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst