- Katılım
- 15 Ağu 2008
- Mesajlar
- 166
@efe oktay
çok kötü
geçmiş olsun inşallah bi daha kaza yapmazsınız
peki sağ şeritten mi gidiyordunuz sol şeritten mi o sırada bmw neden fren yaptı siz yola bakıyormuydunuz yoksa dalgınlığınıza mı geldi frenlere basabildiniz mi
biraz daha açıklarmısınız bize de bir uyarı olması açısından diyorum
tesekkur ederim arkadaslar. yola tabii ki bakiyordum. araba baya bir uzaktaydi. seyir halindeydi. o kadar ani durdu ki frenlere sonuna kadar yuklenmeme ragmen duramadim. emniyet seridinden gidiyordum. tek ve en buyuk hatam buydu. araba da emniyet seridinden seyrediyordu. sag taraftaki restorana girmek uzere ani frenledi. altimda motor degil ne olursa olsun duramazdim. carpacagimi anladigim andan sonraki birkac saniye gercekten cok kotuydu. ne yaparsaniz yapin sert bir carpisma olacagini bilmek insani cok korkutuyor. trafigi normal seritte takip etmekte fayda var. sol olmasa da orta serit inanin en guvenlisi. cunku sag serit de arac sollamak icin kullaniliyor ve yolun saginda bakkal dukkan gibi yerler oldugu icin arabalar ani yavaslayabiliyor.
allah kimsenin basina vermesin kimseye yasatmasin. korkunc bir duygu.