Kanuni Kanuni Caracal 200 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
2 Haz 2007
Mesajlar
5,075
istanbul tarifesi

debriyaj teli 10 ytl
zincir 30 genelde ama 40 diyelim
buji 5 ytl dır 10 dıyelım
yag ist da 30 ytl
subab ayarı 50 ytl
gev. vid. komple isçilik 2o ytl
motor temizliği , cila 10 ytl

170 tl normal istanbula

ARKADAŞIM NASIL KULLANDIN MOTORU YA:silent:
benim herhangi bi kablo telle ilgili bi sorunum olmadı
2046km de zincir pastan değiştirilmezki:pale: onu sık sık yağlasan 30000kmden daha fazla hiçbi sorun olmaz. ben buji 6000 km civarında değiştirdim, onuda memnun olmadığımdan değil, değişmesi gerek dedi servisci o yüzden, subap ayarlarınıda çook erken yaptırmışsın gerek olmaz daha motor yeni açılmış.

100 liradan fazla işçilik almışlar

bu işler yavaş yavaş öğrenilir .

2500 km değilde 3000 km de subab ayarı normaldir .
zincir olayına üzüldüm açıkçası , subab ayarını hele herkese yaptırmayın
 
Son düzenleme:
Katılım
7 Ağu 2007
Mesajlar
2,758
benim ilçemde;
debriyaj teli bikaç lira, değiştirmediğim için bilmiyorum. en fazla 5 liradır
bujiyi 5 liraya değiştirdim, yağ değiştirmeye gittiğimde, zati ortalama 2000 km de gidiyorum, motorun heryeri kontrol edilir, vidalara bakılır, bi sorun varmı falan + yağ değişimi toplam 15 lira öderim.

istanbul da hayat zor:p
 
Katılım
15 Ağu 2008
Mesajlar
166
benim ilçemde;
debriyaj teli bikaç lira, değiştirmediğim için bilmiyorum. en fazla 5 liradır
bujiyi 5 liraya değiştirdim, yağ değiştirmeye gittiğimde, zati ortalama 2000 km de gidiyorum, motorun heryeri kontrol edilir, vidalara bakılır, bi sorun varmı falan + yağ değişimi toplam 15 lira öderim.

istanbul da hayat zor:p

zinciri altami$sin. demek ki o da 155 lira tutmus :) bundan onceki bakimda sadece yag degismisti 25 lira almislardi. simdi bakinca pahali aslinda evet...
 
Katılım
20 Mar 2007
Mesajlar
234
arkadaslar yaga 20-25 vermeyın bı lokma alın yag petrol ofısı 6,5 lıra ne kadar kullanacaksanız ondan alın bujı champıon 3 ngk 4 lıra onuda kendınız degıstırebılırsınız bosuna el emegı vermeyın bence cebınızde paranız kalır
 
Katılım
2 Haz 2007
Mesajlar
5,075
castrol den şaşmam yağ konusunda , geçmeli debriyaj 5 ytl orjinal tel 10 ytl , subab ayarı zırt bırt yapılmaz 3000 km 5000 km de bir olur .

O SERVİSİ DEĞİŞTİR CAN SIKINTISINA ZİNCİR DEĞİŞMEZ MAZOTA YATIRIRSIN ÇIKARIR HAVA İLE KURULARSIN TAKIP GÜZEEL BİR YAĞLARSIN AL SANA 0 ZİNCİR BEN 16.000 OLDUM HALA AYNI ZİNCİR

VALLA MÜŞTERİ OLSA SATACAĞIM BÜYÜTMEK İSTİYORUM .

BİR TANE ABİ VARDIO CARACAL I SATIP , ÇAKMA VİRAGO ALAN - ROADSTARLI NERDE O ? :D
 
Katılım
7 Ağu 2007
Mesajlar
2,758
2046 dediniz 3000 5000 dediniz, beni kıllandırdınız:cherry: gittim motoru çalıştırdım, dikkatlice dinledim, bi tıkırtı var, subaplardandır diye uçtum servise, adam doktor kulaklığıyla dinledi motoru, bu subaplardan değil , debriyaj balatasından dedi, motoru bana da dinletti, olsun dedim ben sen ayarla subapları, malesef ayar sırasında motorun yanında değildim, soğuması için bikaç saat lazım deyince bazı işlerimi halletmeye gittim, döndüğümde bitmiş ayar, sordum, emme subabında biraz ayarsızlık varmış, egzozda sorun yokmuş, o ses balatan aşınmaya başlamış ondan dedi, ne kadara değişir balata dedim, işçilikle 70 dedi, ama daha kullan şimdilik fuzuli masraf olur dedi:cherry:

bende olur dedim geldim, benzin şamandırasını garantiye verdim değişcek, bikaç kablo yerinden çıış onları sabitledi falan felan 15 lira mı aldı:salut:
 
Katılım
15 Ağu 2008
Mesajlar
166
arkadaslar sabahlari motor inanilmaz zor calisiyor. normal mars ile imkani yok calismiyor. ayak marsi ile 10 dakika ugrasiyorum. abartmiyorum 10 dakika. motor resmen isinmak istiyor. hava soguk diye midir nedir, calismiyor. ayak marsi ile bas babam bas, bas babam bas... sag dizim agirdi. 1 gun yatirdin mi gitti alet. kesin ayak marsina kaliyorsun.

HUYSUZ dostum B.Cekmece'de toprak tarim diye bir kanuni servisi var. cekmece ust gecidini gectikten sonra 20 m sonra sag tarafta. adamlar ilgileniyor su ana kadar memnunum. 170 belki biraz fazla aldilar ama, o da acemiligimden. ben anlamiyorum zincir degistirmeden, yag degistirmeden...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 Ocak 2008
Mesajlar
1,231
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
eray ben cc'yükseltiyorum sen cc'düşürüyorsun oldumu şimdi :) hayırlısı olsun :rendeer: kafana hangisi yatıyorsa onu al ..
 

jr.

Katılım
19 Kas 2006
Mesajlar
2,724
Ben de merak ettim bak şimdi ne iş..Dostlar en yüksek km hanginiz? Kaç bindesiniz?
 
Katılım
7 Ağu 2007
Mesajlar
2,758
jr. mterayes galiba en km li olan benim 9000küsur, daha 9500 olmamış geçende öyle yazmıştım, motoru bi süre çıkarmadığımdan yanlış hatırlamışım. bu arada motorun sesini duymak istediğini sölemiştin. canlı duymak kadar olmaz ama mail adresimi eklersen mp3 dosyasını gönderebilirim en fazla:cherry:
 
Katılım
15 Ağu 2008
Mesajlar
166
arkadaslar bugun cok ciddi bir kaza gecirdim. saatte 70 km suratle giderken aniden duran bir 2007 model bmw arabaya sag arkadan girdim. motor kullanmaya basladigimdan beri ilk defa dizlik takmadim. ve sansa bakin ki kaza oldu. sol dizimden yaralandim. rongen falan cekildi ciddi bir sey yok cok sukur. kask vardi tabii ki. cok hizli carptim kafami arabaya ama kaskim kaliteli bir kask oldugundan en ufak bir yara bere olmadi. kaska neredeyse bir sey olmadi. verdigim her kurusa helal olsun.

gelelim motora.. motor koruma demirinin motor icin ne kadar onemli oldugunu gormus olduk. motor kisminda herhangi bir problem yok. on camurluk catladi. amortisorler yamuldu. degisecek. vites yamuldu degisecek. sol on sinyal bozuldu. ve en kotusu de benzin deposunun sag tarafinda eziklik olustu. sola dusmus olmama ragmen oyle bir sey olmasi cok sasirtici geldi ilk basta fakat sonra farkettim ki motor yere dusunce elcik oraya bindi ve iceri buktu. sadece buna uzuldum yoksa diger parcalar degisecek zaten. ezikligi yaptirabilir miyim bilmiyorum. toplamda 700 lira masraf bekliyorum.

kasksiz ve korumasiz cikmayin arkadaslar. o kadar yavas ve dikkatli kullanmama ragmen kaza yaptim.

selamlar..
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 Ocak 2008
Mesajlar
1,231
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arkadaslar bugun cok ciddi bir kaza gecirdim. saatte 70 km suratle giderken aniden duran bir 2007 model bmw arabaya sag arkadan girdim. motor kullanmaya basladigimdan beri ilk defa dizlik takmadim. ve sansa bakin ki kaza oldu. sol dizimden yaralandim. rongen falan cekildi ciddi bir sey yok cok sukur. kask vardi tabii ki. cok hizli carptim kafami arabaya ama kaskim kaliteli bir kask oldugundan en ufak bir yara bere olmadi. kaska neredeyse bir sey olmadi. verdigim her kurusa helal olsun.

gelelim motora.. motor koruma demirinin motor icin ne kadar onemli oldugunu gormus olduk. motor kisminda herhangi bir problem yok. on camurluk catladi. amortisorler yamuldu. degisecek. vites yamuldu degisecek. sol on sinyal bozuldu. ve en kotusu de benzin deposunun sag tarafinda eziklik olustu. sola dusmus olmama ragmen oyle bir sey olmasi cok sasirtici geldi ilk basta fakat sonra farkettim ki motor yere dusunce elcik oraya bindi ve iceri buktu. sadece buna uzuldum yoksa diger parcalar degisecek zaten. ezikligi yaptirabilir miyim bilmiyorum. toplamda 700 lira masraf bekliyorum.

kasksiz ve korumasiz cikmayin arkadaslar. o kadar yavas ve dikkatli kullanmama ragmen kaza yaptim.

selamlar..

off be hocam kötü olmuş..neyse sende bir olmaması sevindirici geçmiş olsun allah tekrarını yaşatmasın :rendeer: motorunu nasıl olsa bir şekilde yaptırırsın :cat: tekrar geçmiş olsun
 
Katılım
21 Kas 2007
Mesajlar
3,832
@efe oktay
çok kötü
geçmiş olsun inşallah bi daha kaza yapmazsınız
peki sağ şeritten mi gidiyordunuz sol şeritten mi o sırada bmw neden fren yaptı siz yola bakıyormuydunuz yoksa dalgınlığınıza mı geldi frenlere basabildiniz mi
biraz daha açıklarmısınız bize de bir uyarı olması açısından diyorum
 
Katılım
2 Haz 2007
Mesajlar
5,075
efe oktay çok geçmiş olsun , cbf 150 ye bındım çekişi fln çok harika şehir içi çok daha rahat kullanımlı benzini kokluyor .

15500 km 2007 model 2300 -2500 tl
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst