Kanuni Kanuni Caracal 200 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
14 May 2006
Mesajlar
2,188
bence çinli makineler arasında en problemsizi caracal ve kee way s.s. 250 araştıtırdığım kadarı ile fiyat-görüntü-servis-performans açısından...bir de adana daöyle 2,3 tane usta var bu işe yıllarını veren ve kanuni yetki belgesini alan mutlaka sizlerin bulunduğu şehirlerde de vardır ustası onları bulup götürün motorunuzu bence burda da var kötü servisler...

Zealsun'nın cruiser'ına da bir göz atın derim.. :wiinkk:
 
Katılım
11 Tem 2006
Mesajlar
991
bnm motorda yapıyordu . nalet sonra sonra yapmamaya başladı 115 de kalıyor

Ben şuna kanat getirdim ayrıca motora iyi bakarsan oda sana iyi davranıyor ve istediğini yapıyor...:queen::cat:

beyler problemler küçükte olsa anladığım kadarıyla oldukça problemli bir makine bu.. heveslenmiştim aslında almaya ama giderek uzaklaşıyorum..

Dostum ben forumdaki hiç bir sorunu yaşamadım.Sadece devir göstergem arzalı geldiğinden beri oda çalışıyor ama 7000 devirden sonra sapıtıyor, servis getir değiştirelim dedi ama ben gidemedim malum havalar.Başka bir sorun yok bende sıfır aldım 1800 Km'deyim ve 125 - 130 rahat yapıyorum...:cat:

cvp bekliyorum sizinde ön teker ters mi takılmış düzelettiniz mi :pale:

Ben bu olayı servise sordum . Onlar isterseniz düzeltelim birde öyle bakın dedi ama iki yönede oluklar aynı şekildeyimiş çevirmeye gerek bile kalmadı...:wiinkk:
 
Son düzenleme:
Katılım
2 Haz 2007
Mesajlar
5,075
Ben şuna kanat getirdim ayrıca motora iyi bakarsan oda sana iyi davranıyor ve istediğini yapıyor...:queen::cat:



Dostum ben forumdaki hiç bir sorunu yaşamadım.Sadece devir göstergem arzalı geldiğinden beri oda çalışıyor ama 7000 devirden sonra sapıtıyor, servis getir değiştirelim dedi ama ben gidemedim malum havalar.Başka bir sorun yok bende sıfır aldım 1800 Km'deyim ve 125 - 130 rahat yapıyorum...:cat:



Ben bu olayı servise sordum . Onlar isterseniz düzeltelim birde öyle bakın dedi ama iki yönede oluklar aynı şekildeyimiş çevirmeye gerek bile almadı...:wiinkk:

motoru bastırmayı bilmezsen motor basmaz dün esk - bursa yolunda denedım 125 i geçti meğersem azcık doyurmak gerekıyormus şimdiki hedef 130


yani marantz . sen benim 15 aydır motora binerken ve binmeden önce görseydin . bunu yazmazdın . 1000 km de bir yağ değişimi . ve hemen hemen tozlandıgı hergun yıkama ve haftada bir cila ;)
 
Son düzenleme:
Katılım
14 May 2006
Mesajlar
2,188
Arkadaşlar, akü sorunuyla ilgili biraz araştırma yaptım.

Akü'ü değiştirince sorun ortadan kalkıyormu acaba diye?
Ancak söylenenler şunlar; "Sorun aküde değil.. Elektrik aksamında kaçak var ve hangi aküyü takarsan tak sorun devam ediyor. Kaçak yapıyor. 3-4 gün çalıştırılmazsa boşalıyor.." dediler..

Birde sizlere sormak istedim. Bu makineyi ciddi ciddi kafaya koydum. Aldığımda lastikleri ve balataları değiştireceğim hemen. Birde şu akü olayını halletmenin yolunu yordamını bulursak yeni bir caracalcı gelecek aranıza..
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 Ocak 2008
Mesajlar
1,231
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Arkadaşlar, akü sorunuyla ilgili biraz araştırma yaptım.

Akü'ü değiştirince sorun ortadan kalkıyormu acaba diye?
Ancak söylenenler şunlar; "Sorun aküde değil.. Elektrik aksamında kaçak var ve hangi aküyü takarsan tak sorun devam ediyor. Kaçak yapıyor. 3-4 gün çalıştırılmazsa boşalıyor.." dediler..

Birde sizlere sormak istedim. Bu makineyi ciddi ciddi kafaya koydum. Aldığımda lastikleri ve balataları değiştireceğim hemen. Birde şu akü olayını halletmenin yolunu yordamını bulursak yeni bir caracalcı gelecek aranıza..

hangi akü sorunu ?? caracal'da bildiğim kadarıyla akü sorunu yok!!benimki öyle.. 1,5'sene oldu caracal'ı alalı aküyü şarz dahi etmedim :cat: diğer caracal kullanan arkadaş'larda akü sorunu oldumu orasını bilemem ..
 
Katılım
2 Haz 2007
Mesajlar
5,075
Arkadaşlar, akü sorunuyla ilgili biraz araştırma yaptım.

Akü'ü değiştirince sorun ortadan kalkıyormu acaba diye?
Ancak söylenenler şunlar; "Sorun aküde değil.. Elektrik aksamında kaçak var ve hangi aküyü takarsan tak sorun devam ediyor. Kaçak yapıyor. 3-4 gün çalıştırılmazsa boşalıyor.." dediler..

Birde sizlere sormak istedim. Bu makineyi ciddi ciddi kafaya koydum. Aldığımda lastikleri ve balataları değiştireceğim hemen. Birde şu akü olayını halletmenin yolunu yordamını bulursak yeni bir caracalcı gelecek aranıza..



onu diyen elektrikçi . akü boşalınca hee bunda kaçak var deyip bir iki kabloyu yenisi ile değiştirip paranı alma peşinde ... tmm ilk aküm rezaletti tamamen . ama 2 akümden çok çok memnunum kendi hatam dolayısı ile az kalsın pert ediyordum . ( suyu bitmiş ) ama suyu koydum bir şarj ettirdim . süper oldu . esk de sabah ayazında bile çoğu sabah ciklesiz çalıştırıyorum...

servise ve bir iki servis abime sordum 15.000 km oldu bıraz zorlasam sorun cıkarmı dedım . olmaz ama iyi ısıt dedıler .15 km gezdım . baktım çok tatlı sıcaklıgı var düz yolda bir bastım 3.vites 100 ü gordum biraz da geçti . ondan sonra motorun çekişi artttı .

arkadasım bırak yaa değiştirsen ne olacak aldıgın balata çok mu sessız olacak . ben gecen hafta bastım ıcıne yanık yagı bulama. yaptım . ama bakın frenler ilk zamanlar cok az tutuyor sonra super tutuyor . fren sesı oa kadar azaldıkı bir iki kere daha basacagım . ve basınca lapadak kilitlemiyor.
 
Katılım
14 May 2006
Mesajlar
2,188
hangi akü sorunu ?? caracal'da bildiğim kadarıyla akü sorunu yok!!benimki öyle.. 1,5'sene oldu caracal'ı alalı aküyü şarz dahi etmedim :cat: diğer caracal kullanan arkadaş'larda akü sorunu oldumu orasını bilemem ..

Burada oldukça fazla bahsedilmiş. Geçmiş sayfalarda yazılı.
Internette de genel olarak bundan şikayetçi Caracal kullanıcıları.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 Ocak 2008
Mesajlar
1,231
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
inanın geçen kış caracalı garaja bıraktığımda akü'sünü bile sökmedim.. 4'ay sonra marşa bastığımda rahat bir şekilde çalıştırdı motoru .. ben şanslıyım demekki :)
 
Katılım
14 May 2006
Mesajlar
2,188
onu diyen elektrikçi . akü boşalınca hee bunda kaçak var deyip bir iki kabloyu yenisi ile değiştirip paranı alma peşinde ... tmm ilk aküm rezaletti tamamen . ama 2 akümden çok çok memnunum kendi hatam dolayısı ile az kalsın pert ediyordum . ( suyu bitmiş ) ama suyu koydum bir şarj ettirdim . süper oldu . esk de sabah ayazında bile çoğu sabah ciklesiz çalıştırıyorum...

servise ve bir iki servis abime sordum 15.000 km oldu bıraz zorlasam sorun cıkarmı dedım . olmaz ama iyi ısıt dedıler .15 km gezdım . baktım çok tatlı sıcaklıgı var düz yolda bir bastım 3.vites 100 ü gordum biraz da geçti . ondan sonra motorun çekişi artttı .

arkadasım bırak yaa değiştirsen ne olacak aldıgın balata çok mu sessız olacak . ben gecen hafta bastım ıcıne yanık yagı bulama. yaptım . ama bakın frenler ilk zamanlar cok az tutuyor sonra super tutuyor . fren sesı oa kadar azaldıkı bir iki kere daha basacagım . ve basınca lapadak kilitlemiyor.

Peki 2. aküyü taktıktan sonra 10 gün falan çalıştırmadığın oldumu makineyi? :)
 
Katılım
2 Haz 2007
Mesajlar
5,075
adamım o kadar kafaya takma yaa . akü basmıyor mu adam buna ayak marşı koymuslar. bas ona çalıştır bu kadar :d ... ayak marsının boşlugunu alın sertlık gelecek sertçe basın bir kaç kere çalışır ... ayak marşınıda kırmayın bu arada :D okadar da degııl saka
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
6,290
arkadaşlar benım motorum CARACAL değil ama motor aksamlarımız aynı,
benım motorum RACER 200 R,

EĞER AKÜ SORUNUNUZ VAR İSE,
VE DEĞİŞTİRSENIZ DAHI 4,5 AY SONRA YINE SORUN CIKARTIYOR İSE,
AKLINIZDA OLSUN,
startör'e baktırın,
sorun orada olabılır.,
ilk aldıgım zamanlarda benımkısınde o sorun vardı,
2 sefer akü değişti,
sonra startör değişti ve sorun kalktı,
ortalama 1,5 yıl oldu,
tık demedi hemen çalıştı...
 
Katılım
2 Haz 2007
Mesajlar
5,075
arkadaşlar benım motorum CARACAL değil ama motor aksamlarımız aynı,
benım motorum RACER 200 R,

EĞER AKÜ SORUNUNUZ VAR İSE,
VE DEĞİŞTİRSENIZ DAHI 4,5 AY SONRA YINE SORUN CIKARTIYOR İSE,
AKLINIZDA OLSUN,
startör'e baktırın,
sorun orada olabılır.,
ilk aldıgım zamanlarda benımkısınde o sorun vardı,
2 sefer akü değişti,
sonra startör değişti ve sorun kalktı,
ortalama 1,5 yıl oldu,
tık demedi hemen çalıştı...


kanuni bu statör işini beceremiyor
 
Katılım
15 Ağu 2008
Mesajlar
166
adamım o kadar kafaya takma yaa . akü basmıyor mu adam buna ayak marşı koymuslar. bas ona çalıştır bu kadar :d ... ayak marsının boşlugunu alın sertlık gelecek sertçe basın bir kaç kere çalışır ... ayak marşınıda kırmayın bu arada :D okadar da degııl saka

caracal akuden dolayi yolda birakmaz arkadaslar. ben tamamen bitirmistim cunku akuyu. kafaniz rahat olsun.

ayak marsi ile calistirma su sekilde oluyor:
1) motoru vitese al.
2) jikleyi acma!
3) ayak marsinin boslugunu al, sertce bas.

olmazsa motoru 2'nci vitese al.

sorunsuz calisiyor. aniden cok gaz vermeyin, boguluyor. ben jikleyi acip yapmaya calistigim icin 10 dakika ugrastim. sonunda jikleyi kapatip bir bastim tik diye calisti.

Bugüne kadar özellikle ince eleyip sık dokuyarak seçtim tüm motorlarımı. Çok şükür çok uzun kilometreler boyunca sorunsuz bindim hepsine. Yani motor alamazsın demek biraz fazla iddialı olmuş.. :)

Novarix Caracal'a da uzun sureler binen insanlar var bu forumda. bu iste gizemli mistik bir seyler yok. bildigin makina. en cok cikan sorunlar da belli. ne kadar yapildiklari da belli. baktin maksimum olasi maliyet senin butceni geciyor veya tadini kaciriyor, almazsin olur biter. bir suru cin yapimi cruiser var. bulabiliyorsan ve butcen varsa sifir regal raptor al. ama onun da rutin sorunlari var. hepsinin var.
 
Son düzenleme:
Katılım
2 Haz 2007
Mesajlar
5,075
caracal akuden dolayi yolda birakmaz arkadaslar. ben tamamen bitirmistim cunku akuyu. kafaniz rahat olsun.

ayak marsi ile calistirma su sekilde oluyor:
1) motoru vitese al.
2) jikleyi acma!
3) ayak marsinin boslugunu al, sertce bas.

olmazsa motoru 2'nci vitese al.

sorunsuz calisiyor. aniden cok gaz vermeyin, boguluyor. ben jikleyi acip yapmaya calistigim icin 10 dakika ugrastim. sonunda jikleyi kapatip bir bastim tik diye calisti.



Novarix Caracal'a da uzun sureler binen insanlar var bu forumda. bu iste gizemli mistik bir seyler yok. bildigin makina. en cok cikan sorunlar da belli. ne kadar yapildiklari da belli. baktin maksimum olasi maliyet senin butceni geciyor veya tadini kaciriyor, almazsin olur biter. bir suru cin yapimi cruiser var. bulabiliyorsan ve butcen varsa sifir regal raptor al. ama onun da rutin sorunlari var. hepsinin var.



vıtesı bosa al ıstedın heralde . viteste basarsan öte atar kendini .

regalraptor de aynı titreşim makinesi hepsi aynı sorunu bitmez
 
Katılım
6 Haz 2008
Mesajlar
94
Walla ben aküyü sorun etmiyorum, iyice alıştım, tek seferde çalıştırıyorum artık :D
Ön lastik hepsinde ters diyolar ben hiç dikkat etmedim :D
Burda okumustum, dışarı çıkınca bakim diyorum unutuyorum :D
 
Katılım
11 Tem 2006
Mesajlar
991
motoru bastırmayı bilmezsen motor basmaz dün esk - bursa yolunda denedım 125 i geçti meğersem azcık doyurmak gerekıyormus şimdiki hedef 130


yani marantz . sen benim 15 aydır motora binerken ve binmeden önce görseydin . bunu yazmazdın . 1000 km de bir yağ değişimi . ve hemen hemen tozlandıgı hergun yıkama ve haftada bir cila ;)

Dostum ben halen binsem veya binmesen bile cilalıyorum...:queen::queen::queen::queen:

Arkadaşlar, akü sorunuyla ilgili biraz araştırma yaptım.

Akü'ü değiştirince sorun ortadan kalkıyormu acaba diye?
Ancak söylenenler şunlar; "Sorun aküde değil.. Elektrik aksamında kaçak var ve hangi aküyü takarsan tak sorun devam ediyor. Kaçak yapıyor. 3-4 gün çalıştırılmazsa boşalıyor.." dediler..

Birde sizlere sormak istedim. Bu makineyi ciddi ciddi kafaya koydum. Aldığımda lastikleri ve balataları değiştireceğim hemen. Birde şu akü olayını halletmenin yolunu yordamını bulursak yeni bir caracalcı gelecek aranıza..

Benim akü ile ilgili bir sorunum yok fakat bu aralar çalıştırırken akü zorlanıyor ve çalışmıyor tabi bir hafta yattıktan sonra motoru bende ayak marşı ile devam ediyom.:queen:

Benim en son takmış olduğum sis lambaları sanırım aküyü çok bitiriyor.Forumdaki bir arkadaşımızın önerisi üzerine "Osram" sis lambalarından aldım ama sis farları yanarken farlar sönük yanıyor ve korna zırıldıyor çalımıyor.:silent: Söndürünce sorun yok acaba akümü bitiyordur hiç kontrol etmedim:cherry: yada akü kalitesinde bir sorunmu var daha 1800 Km'lik akü.:bounce:
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst