Kanuni Kanuni Caracal 200 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
14 May 2006
Mesajlar
2,188
yava yagissiz oldugu surece ben cikarim.

beyler bu arada sunu sorayim, direksiyonu gectikten sonra ehliyeti teslim almak ne kadar suruyor? bekle bekle hayatim beklemek oldu ya.. sikinti geldi artik, servise gidecem gidemiyorum cevirecekler diye yolda.

Yaklaşık 2 haftada elinde olur ehliyetin.. :wiinkk:

Bu arada 2000. mesajı yazma şerefine nail oldum Caracal topiğinde!
Hehe, Caracal sahiplerinin yapamadığını yaptım.. :p
 
Katılım
6 Haz 2008
Mesajlar
94
Ben daha alamadım, bilemiyorum :(
kursa yazıldım, ocakda alırsın dediler ocakı bekliyorum 15gözle..Alır almaz binmeye başlıcam kış, çamur dinlemem (yağmuru dinleyebilirim :D)
 
Katılım
15 Ağu 2008
Mesajlar
166
Yaklaşık 2 haftada elinde olur ehliyetin.. :wiinkk:

Bu arada 2000. mesajı yazma şerefine nail oldum Caracal topiğinde!
Hehe, Caracal sahiplerinin yapamadığını yaptım.. :p

abicim yok boyle bir beklemek ya. beklemeler ulkesi... iki haftada ne yapiyorlar sertifikalarla. oksayip seviyorlar mi? her harfini buyutec ile inceliyorlar mi. nedir iki hafta suren anlamadim gitti. agustos sonunda aldim motoru 3 ay gecti hala ehliyet alamiyoruz. yolda cevirince ceza kesmesini biliyor ama devlet. ne dandik bir is bu ya.
 
Katılım
2 Haz 2007
Mesajlar
5,075
yava yagissiz oldugu surece ben cikarim.

beyler bu arada sunu sorayim, direksiyonu gectikten sonra ehliyeti teslim almak ne kadar suruyor? bekle bekle hayatim beklemek oldu ya.. sikinti geldi artik, servise gidecem gidemiyorum cevirecekler diye yolda.

en çok 10 gün ben 9 gün sonra almıştım

aynen hem önüne gelene ehliyet verirler . hem böyle bekletirler . türkiyem sana canım feda
 
Son düzenleme:
Katılım
11 Kas 2008
Mesajlar
23
caracal-tal

mrb.arkadaşlar ben geldim caracalımı alalı 1 hafta oluyor ilk vitesli motor deneyimim ..öneri ve tavsiyelerinizi bekliyorum:cat: adana

caracal adana sokaklarında
 
Son düzenleme:
Katılım
15 Ağu 2008
Mesajlar
166
mrb.arkadaşlar ben geldim caracalımı alalı 1 hafta oluyor ilk vitesli motor deneyimim ..öneri ve tavsiyelerinizi bekliyorum:cat: adana

caracal adana sokaklarında

hayirli olsun. kazasiz surusler diliyorum oncelikle.

1) ehliyetin yoksa ehliyet al
2) klasik olacak ama motoru 3-4 dakika isitmadan surme. yag donsun damarlarda.
3) 95 oktan benzin kullan.
4) engebesiz arazide, duz yolda kullanmaya calis. ilk baslarda 4.000 devirde bagirir. cok bagirtma. 3-4-5'inci vitesler arasinda gezin. ilk 500 km'de 60'i zorlama ama surekli 40 ve altinda surme. sonra benim gibi motor niye 70'i gecmiyor diye aglamazsin.
5) bosa almayi iyi ogren. bazen N isigi yansa da bosa almaz. o yuzden bosa aldiginda debriyaji yavas yavas birak. motor bogulur gibi oluyorsa hala viteste demektir. tekrar bosa almayi dene.

kasksiz yola cikmaman gerektigini soylemiyorum bile.

adana'ya selamlar.
 
Katılım
6 Haz 2008
Mesajlar
94
En iyi performansı 95 oktanda aldım :cat:
Bu arada rodajda yapılmaması gereken herşeyi ben yapmışım ama neyseki 1soun yaşamadım.
Örnek: Kullanmayı bilmedimden arkadaşımla kask almaya sirkeciye gittik ben ardçı olarak tabi ve 90km hıza çıktık.
Daha sonraki haftalarda avcılara işimiz düştü 1kere E5den 90km hızla yine, 1kerede yine levente 90km hızla ardçıyla.
Sonra tabi rodajdan çıktı, motoru 1az daha sıkıştırdık 2kişi 100e çıktık.

Şuan hiçç sorun yaşamıyorum. Hatta bigün 1arkadaşı işe bıraktım ben 70 kilo o 85kilo E5'de yol akıyo ozamanda zorlanmadan 90a çıktım.

Rodajda yapılmaması gerekeni yaptım ama sorun yaşamadım açıkca. Tek kullanırken kaç basıcam denemek sırsatım olmadı çünkü tek başıma rüzgardan daha çok tırsıyorum hemen şeritten atıyo beni, en fazla 80 yapabildim.

mrb.arkadaşlar ben geldim caracalımı alalı 1 hafta oluyor ilk vitesli motor deneyimim ..öneri ve tavsiyelerinizi bekliyorum:cat: adana

caracal adana sokaklarında

Motorun hayırlı olsun bu arada sıfırmı aldın?
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 Ocak 2008
Mesajlar
1,231
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
mrb.arkadaşlar ben geldim caracalımı alalı 1 hafta oluyor ilk vitesli motor deneyimim ..öneri ve tavsiyelerinizi bekliyorum:cat: adana

caracal adana sokaklarında

aramıza hoşgeldin :rendeer: yeni caracal'ın hayırlı olsun..arkadaşlar güzel bir şekilde ne yapacağını anlatmışlar :cat: bunları uygularsan sıkıntı yaşamazsın..
 
Son düzenleme:
Katılım
2 Haz 2007
Mesajlar
5,075
caracalcılar . 2010 mayıs 16 kımbılır kımler olacak degılmı . peeh yenı yenı ısımler . aramıza h.g arkadasım
 
Katılım
8 Nis 2008
Mesajlar
348
bu kedilerin ben ya ne dıyım ya kufur etsem ınsan degıl sabah koltugu pert etmışler yaaa zzzzzz geliyolar sabaha kadar bi aile olarak kalıyolar bide pisletiyolar temizlemekten anam gevredı branda varya çiğ yagmıyo tabi çıkıyolar içerden takılıyolar içerde zzzz :S:pr:
 
Katılım
15 Ağu 2008
Mesajlar
166
535 km'de problemlerim:

1) araci kullanip park ettikten sonra calisir durumda vitesi bosa almakta inanilmaz zorlaniyorum. birinci vitesten bosa gecmiyor. takilip kaliyor. zorlamak da istemiyorum. mecbur tekrar hareket ediyorum. alet cok dusuk hizda hala seyir halindeyken N'ye alabiliyorum.
2) arac seyir halindeyken vites kuculturken cok sert bir ses geliyor (taaaak diye)
3) gaz elciginin sonundaki plastik kisim sallaniyor. elcik cok gevsedi, yalama oldu.

arkadaslar 5'inci viteste arac yavas yavas hizlaniyor. yani uzun yol olsa 80-90 gorecem belki.. ama yani o hizlarda gitmek icin illa 5'e gecip gazi verip beklemek gerekiyor. sizde de boyle mi? yoksa 4'uncu viteste bile rahat 70-80 goruyor musunuz?
 
Katılım
2 Haz 2007
Mesajlar
5,075
535 km'de problemlerim:

1) araci kullanip park ettikten sonra calisir durumda vitesi bosa almakta inanilmaz zorlaniyorum. birinci vitesten bosa gecmiyor. takilip kaliyor. zorlamak da istemiyorum. mecbur tekrar hareket ediyorum. alet cok dusuk hizda hala seyir halindeyken N'ye alabiliyorum.
2) arac seyir halindeyken vites kuculturken cok sert bir ses geliyor (taaaak diye)
3) gaz elciginin sonundaki plastik kisim sallaniyor. elcik cok gevsedi, yalama oldu.

arkadaslar 5'inci viteste arac yavas yavas hizlaniyor. yani uzun yol olsa 80-90 gorecem belki.. ama yani o hizlarda gitmek icin illa 5'e gecip gazi verip beklemek gerekiyor. sizde de boyle mi? yoksa 4'uncu viteste bile rahat 70-80 goruyor musunuz?

3 problem dediğin şey bendede var bütün caracallarda var . arada bir .bnelik yapıyor

sen a2 ni aldığın gibi servise git . çünkü ben 4.düzyolda 100 hafif meyilli yolda 105 gördüm
 
Katılım
6 Haz 2008
Mesajlar
94
bence 80-90!a 5nci viteste çok hızlı olmasada hızlı olarak çıkmakta. yani normal bir hız, yavaş yavaş olmaması lazım, ama biraz daha motoru sıkıştır bence yakında oda düzelir.
 
Katılım
14 May 2006
Mesajlar
2,188
535 km'de problemlerim:

1) araci kullanip park ettikten sonra calisir durumda vitesi bosa almakta inanilmaz zorlaniyorum. birinci vitesten bosa gecmiyor. takilip kaliyor. zorlamak da istemiyorum. mecbur tekrar hareket ediyorum. alet cok dusuk hizda hala seyir halindeyken N'ye alabiliyorum.
2) arac seyir halindeyken vites kuculturken cok sert bir ses geliyor (taaaak diye)

Sanırım bu ilk motosikletiniz..?

Vitesli motorlar arabalar gibi değildir. Vites değişikliğinin rahat yapılması için motorun hareket halinde olması gerekir. Ayrıca o tak seside hemen hemen tüm vitesli motorlarda ilk 1000-2000km'de olan ve daha sonra azalan bir sestir. Mekanik aksamın birbirine alışması sürecinden sonra daha sessiz olacaktır..
 
Katılım
11 Tem 2006
Mesajlar
991
Sanırım bu ilk motosikletiniz..?

Vitesli motorlar arabalar gibi değildir. Vites değişikliğinin rahat yapılması için motorun hareket halinde olması gerekir. Ayrıca o tak seside hemen hemen tüm vitesli motorlarda ilk 1000-2000km'de olan ve daha sonra azalan bir sestir. Mekanik aksamın birbirine alışması sürecinden sonra daha sessiz olacaktır..

Ses olayına katılıyorum.Motoru yeni aldığımda bende de çok sesliydi vitesler fakat 1800 Km'deyim sadece ses hareket halinde boştan (N) 2. vitese geçerken yapıyor artık.Motor ayrıca 4. viteste 5000 devirdeyken 65 Km hıza çıkıyor 5. vitestede düz yolda 125 yaptım ama devir malum 7500 - 8000 oldu:queen::cat: fazlada zorlamadım.Ayrıca bu devire çıktıktan sonra devir göstergesi bozuldu kendi kendine geziniyor servis değiştirecek fakat havalar malum:bounce:
 
Katılım
2 Haz 2007
Mesajlar
5,075
Ses olayına katılıyorum.Motoru yeni aldığımda bende de çok sesliydi vitesler fakat 1800 Km'deyim sadece ses hareket halinde boştan (N) 2. vitese geçerken yapıyor artık.Motor ayrıca 4. viteste 5000 devirdeyken 65 Km hıza çıkıyor 5. vitestede düz yolda 125 yaptım ama devir malum 7500 - 8000 oldu:queen::cat: fazlada zorlamadım.Ayrıca bu devire çıktıktan sonra devir göstergesi bozuldu kendi kendine geziniyor servis değiştirecek fakat havalar malum:bounce:

bnm motorda yapıyordu . nalet sonra sonra yapmamaya başladı 115 de kalıyor
 
Katılım
11 Kas 2008
Mesajlar
23
salun arkadaşlar

evet motorumu sıfır aldım önerilerinizi kesinlikle dikkate alacağım ehliyetim yok ama yazıldım hemen ocakta alacağım inşallah bu arada ilk motorum demiştim üstelik bayiden eve getirirken ilk kez vitesli motor sürdüm 2 3 vitesle geldim eve kadar.. dün motor pır pır edip syop ediyordu meğer benzin bitiyormuş ışığına alışamadım daa yedeğe aldım devam:) ha bide motor bağırıyor ama 70 80 e hemen çıkıyor vites değiştirirken ööle tak diye ses gelmiyor belki debriyajı hızlı kullanıyorum ondandır bilmem kolay boşa geçiyor daha 130 km de şu an sorun yok bir de ön lastik ters düzelteyim mi acb.. böyle kayacak gibi geliyor yaw..hepinize hayırlı sürüşler:):cat:

çok sağol efe oktay arkadaşım hayırlı şürüşler...
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst