- Konu Yazar
- #1
Ben Kanuni Deer 152 Kullanıcısıyım Kullanmaz olaydım !!
eylül 2005 tarihinde aldım motoru yani daha 6 aylık motor..
Motorun düzenli biçimde servisi bakımı yapılıyordu ilk 2. ayındayken radyatör hortumu patladı motorun su eksilttiğini hararet yaptığını fark ettim ve baktım radyatör hortumu patlamış.. Servise götürdüm Garantiye girmez dedi 2 aylık motor yahu benmi patlattım hortumu dedim hız yapma kardeşim bastın sıkıştırdın heralde dediler ....... Motorun belli bir kapasitesi var zaten nekadar sıkıştırabilirimki??
Peki dedim ne olacak değiştirecez hortumu dediler ama garanti dışı peki dedim kaç para 15 milyon iyi dedim fazla değil değiştirin....
Elimizde hortum yok dediler, nezaman gelir ?? 1 hafta da yahu dedim motor elim ayağım işe gidiyorum ... ozaman sanayiden alalım takalım dediler peki dedim gönderdi çırağı hortum aldırdı usta...
Orjinal Hortumunun her iki ucu kıvrımlı es li yani alınıp gelinen hortum düz !!!
Hortumun orjinalinde kıvrık olması gereken yerlerden düz hortumu kıvırıp taktılar kıvrılan katlanan hortumun içinden doğal olarak su geçmedi ve motor devir daim yapamadı bu sebepten dolayı hararet yüksek ancak fan hiç açmaz oldu...... ve bu sebepten dolayı motor conta yaktı ( Silindir kapak contası )
Servise dedik kardeşim ne olacak eeeeeee conta yanmış değişecek dediler tabi conta yandığında sırf contayı değiştirmeyle iş bitmez bazen motor su aldığından pistonlar ve diğer aksamlar zarar görür.. !!!
Contayı isteyecez elimizde yok dediler gelince takarız bu konuşmanın üzerinden tam 25 gün geçti conta gelmedi servise soruyorum yok daha gelmedi geldi yanlış göndermişler geri gönderdik tekrar istedik vs vs.. cevaplar aldım ve anladımki bu iş bu servisle olmayacak... !!!
Gittik servisi değiştirdik ve servise de aynen olayları anlattım bak dedim usta benim ve bu motorun başından bunlar bunlar geçti benim şikayetlerim bu sana geldim sen çözesin diye sende bizi perişan etme....
Sağolsun usta fabrikaya fax çekti 1 hafta içinde conta geldi değişti motora bindik 15 gün geçmedi küt diye yolda kaldım servise arkadaşın kamyonetiyle motoru götürdük söküldü bakıldı ve bu motor gitmiş dedi usta ne olmuş???
Siboplar çalışmıyo sökünce ehemmiyeti belli olacak motor söküldü !!
Piston + sekman + Grank komple + Yatak matak değişecek dedi nasıl yani dedim yahu 6 aylık motor daha 9000 km de fabrikaya fax çekti parçalar gelsin diye garantiye girmezmiş komple motor yapılacak ve garantiye girmiyor sebep kullanıcı hatası.!!!!!
Şimdi soruyorum Bu motorun başına gelenler kullanıcı hatasımı yoksa ilk başta benim motorun servisliğini yapan sorumsuz lakayıt esnaflıkla uzaktan yakından alakası olmayan servismi ?? Bu servisin hatalarından dolayı conta yakan su alan motorun durumunu bilen ve nasıl bir rapor hazırladıysa ve fabrikaya fax çektiyse yeni servis fabrika dediki garantiye girmez 2. servisin hatasımı??
Yoksa bu iş zincirleme bu kanuniye has bir hastalıkmı servisi fabrikası vs ile.... yani balık baştan kokmuş haberimizmi yok ??
Bu işin peşini bırakmıyacağım şu an motorum tamir oldu motor yeniden yapıldı ve çıkan hesap 460 milyon bu parayı ödersem motorumu servisten alabilicem yoksa alamıyacağım garanti nin ne anlamı kaldı ??? Ben bu parayı öderim ama kanunininde yakasını bırakmam arkadaşş !!!
eylül 2005 tarihinde aldım motoru yani daha 6 aylık motor..
Motorun düzenli biçimde servisi bakımı yapılıyordu ilk 2. ayındayken radyatör hortumu patladı motorun su eksilttiğini hararet yaptığını fark ettim ve baktım radyatör hortumu patlamış.. Servise götürdüm Garantiye girmez dedi 2 aylık motor yahu benmi patlattım hortumu dedim hız yapma kardeşim bastın sıkıştırdın heralde dediler ....... Motorun belli bir kapasitesi var zaten nekadar sıkıştırabilirimki??
Peki dedim ne olacak değiştirecez hortumu dediler ama garanti dışı peki dedim kaç para 15 milyon iyi dedim fazla değil değiştirin....
Elimizde hortum yok dediler, nezaman gelir ?? 1 hafta da yahu dedim motor elim ayağım işe gidiyorum ... ozaman sanayiden alalım takalım dediler peki dedim gönderdi çırağı hortum aldırdı usta...
Orjinal Hortumunun her iki ucu kıvrımlı es li yani alınıp gelinen hortum düz !!!
Hortumun orjinalinde kıvrık olması gereken yerlerden düz hortumu kıvırıp taktılar kıvrılan katlanan hortumun içinden doğal olarak su geçmedi ve motor devir daim yapamadı bu sebepten dolayı hararet yüksek ancak fan hiç açmaz oldu...... ve bu sebepten dolayı motor conta yaktı ( Silindir kapak contası )
Servise dedik kardeşim ne olacak eeeeeee conta yanmış değişecek dediler tabi conta yandığında sırf contayı değiştirmeyle iş bitmez bazen motor su aldığından pistonlar ve diğer aksamlar zarar görür.. !!!
Contayı isteyecez elimizde yok dediler gelince takarız bu konuşmanın üzerinden tam 25 gün geçti conta gelmedi servise soruyorum yok daha gelmedi geldi yanlış göndermişler geri gönderdik tekrar istedik vs vs.. cevaplar aldım ve anladımki bu iş bu servisle olmayacak... !!!
Gittik servisi değiştirdik ve servise de aynen olayları anlattım bak dedim usta benim ve bu motorun başından bunlar bunlar geçti benim şikayetlerim bu sana geldim sen çözesin diye sende bizi perişan etme....
Sağolsun usta fabrikaya fax çekti 1 hafta içinde conta geldi değişti motora bindik 15 gün geçmedi küt diye yolda kaldım servise arkadaşın kamyonetiyle motoru götürdük söküldü bakıldı ve bu motor gitmiş dedi usta ne olmuş???
Siboplar çalışmıyo sökünce ehemmiyeti belli olacak motor söküldü !!
Piston + sekman + Grank komple + Yatak matak değişecek dedi nasıl yani dedim yahu 6 aylık motor daha 9000 km de fabrikaya fax çekti parçalar gelsin diye garantiye girmezmiş komple motor yapılacak ve garantiye girmiyor sebep kullanıcı hatası.!!!!!
Şimdi soruyorum Bu motorun başına gelenler kullanıcı hatasımı yoksa ilk başta benim motorun servisliğini yapan sorumsuz lakayıt esnaflıkla uzaktan yakından alakası olmayan servismi ?? Bu servisin hatalarından dolayı conta yakan su alan motorun durumunu bilen ve nasıl bir rapor hazırladıysa ve fabrikaya fax çektiyse yeni servis fabrika dediki garantiye girmez 2. servisin hatasımı??
Yoksa bu iş zincirleme bu kanuniye has bir hastalıkmı servisi fabrikası vs ile.... yani balık baştan kokmuş haberimizmi yok ??
Bu işin peşini bırakmıyacağım şu an motorum tamir oldu motor yeniden yapıldı ve çıkan hesap 460 milyon bu parayı ödersem motorumu servisten alabilicem yoksa alamıyacağım garanti nin ne anlamı kaldı ??? Ben bu parayı öderim ama kanunininde yakasını bırakmam arkadaşş !!!