Kimse normal olarak bir araç satınalırken servisi nasıldır diye düşünmüyor. Bu tür problemleri sadece Kanuni markasında değil, en bilindik markalarda bile yaşayabilirsiniz. Ne yazık ki Türkiye henüz motosiklet konusunda çok geride. 7-8 sene öncesine kadar yolda motor görmezken artık herkesin altında motor var. Motorların fiyatları düştü, herkesin bütçesine göre motor var ama servis ve yedek parça konusu hala problem. Geçen sene motosiklet satışı 800 bindi, bu sene 1 milyon bekleniyor. Peki bu kadar motora hizmet edecek servis nerde? Servislerde çalışan insanların kalitesi de çok düşük, oradan buradan eli tornavida tutan adamı getirip servise koyuyorlar. Usta, çırak, kalfa kavramı kalmadı artık. Bir işte usta olabilmek için seneler gerekiyordu, artık 16-17 yaşındaki çocuklar usta sayıyor kendilerini.
Size tavsiyem, motor kullanıyorsanız önce motorunuzu iyi tanıyın. Ufak tefek problemleri kendiniz giderebilirsiniz. Ondan sonra iyi bir servis bulun, memnun kalmadığınız her olayı, her yoldan üreticiye şikayet edin, olmadı tüketiciden yana olan bir sürü grup var, sesinizi oralara ulaştırmaya çalışın.