kanal D'nin ayıbı

Katılım
29 Tem 2005
Mesajlar
40
kanal D'nin (Dizi yapımcılarının ) ayıbı

Kaskın önemini her fırsatta dile getiriyoruz ve sorumluluk sahibi herkezdende bunu bekliyoruz bu akşam beyaz şovu beklerken ıhlamurlar altında adlı dizide motosiklete binen dizinin başrol oyuncusu arkasında birkaç çocukla kasksız motosiklet kullanıyordu tabi çocuklar 7 -8 yaşında ve hiçbir koruma yok sonra diğer sahnelerde (görebildiğim kadarıyla) kaskı ve korumaları tamdı.
Tamam hatadır olabilir derken Davut Güloğlu'nun oynadığı yeni dizinin tanıtımı girdi burdada sürücünün kaskı vardı fakat artçı kızın yine hiçbir koruması yoktu
Zaten büyük çoğunluk bilgisizlik yada ihmalkarlıktan kask kullanmazken böyle küçük görülen ama bence çok önemli hatalar yapılmasın
çok canım sıkıldı sizlerle paylaşmak istedim
 
Son düzenleme:
Katılım
8 Tem 2004
Mesajlar
7,735
Kanal D'nin değil de yapımcı şirketin ayıbı desek daha doğru sanırım. Bugün hiçbir kanal kendi dizisini kendi çekmiyor.
Daha önce ben de bir dizide bir çocuğun motorla tek tekere kalktığını izlemiştim otoyolda. Korumaları tamdı ama yine de bizim evdekilerin küfür etmesine engel olmadı bu korumalar :)

Bu tarz şeyler, tv izleyen ailelerimizi germekten ve onları bize karşı doldurmaktan başka işe yaramıyor.
 
Katılım
10 Ocak 2006
Mesajlar
272
selam dodem. hassasiyetini paylaşıyorum ve kanal d yi kınıyorum. hatta tüm kanalları programları yaparken duyarlılığa davet ediyorum. çoğu kanal bir çok konuda bilinçsiz çünkü alanında uzman olan kişilerle çalışmıyorlar. paylaşımın için teşekkürler...:cat:
 
Katılım
24 Ocak 2006
Mesajlar
342
üstad ıhlamurlar altındaki elemanın motorun markasını görebildinmi??
ayrıca kask konusunda haklısın bende dikkat ettim, üç tane çocuğu aldı arkasına kak yok bişey yok, ayıp valla...
 
Katılım
29 Tem 2005
Mesajlar
40
haklısın o kızgınlıkla kanal d yi suçladım yapımcıların bilgisizliği diyelim
biraz düzelttim sanırım
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Ocak 2006
Mesajlar
272
Prometheus' Alıntı:
Kanal D'nin değil de yapımcı şirketin ayıbı desek daha doğru sanırım. Bugün hiçbir kanal kendi dizisini kendi çekmiyor.
Daha önce ben de bir dizide bir çocuğun motorla tek tekere kalktığını izlemiştim otoyolda. Korumaları tamdı ama yine de bizim evdekilerin küfür etmesine engel olmadı bu korumalar :)

Bu tarz şeyler, tv izleyen ailelerimizi germekten ve onları bize karşı doldurmaktan başka işe yaramıyor.
evet haklısın tv dizilerini kanallar kendi çekmiyor. fakat kanalın hassasiyetini gösterip bu sahnelerin tekrarını istemesi ya d göstermemesi gerekir ama nerdeee... ayrıca buna gelene kadar daha çoook sosyal bozukluğa sebep olacak temalar var programlarda.
 
Katılım
15 Eyl 2005
Mesajlar
2,381
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ehe bunamı kafa yordunuz:mrgreen:
diziyi ilk başlarda izliyordum
sonradan konu canısının aynısı bıraktım izlemeyi
43ah.png
 
Katılım
15 Eyl 2005
Mesajlar
2,381
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yağmur ajans olabülü:p
 
Katılım
30 Kas 2005
Mesajlar
397
bugun o dızıyı ızlemedım ama the imam adlı fılmı ızledım ve fılmın hıçbır sahnesınde kask kullanan olmamasını çok yadırgamıştım
 
Katılım
29 Haz 2005
Mesajlar
410
Ayrica adam cruiser motorla racing motor montu giyiyor butun karizmayi dagitiyor haberi yok! :queen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Ocak 2006
Mesajlar
199
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yaa kardeşim bu kadar abartılmasına gerek yokki yaa.hehe :queen:
 
Katılım
10 Eyl 2005
Mesajlar
42
Bende dizinin o yerine denk geldim. Yalnız bana o kadar kötü gelmedi. Sonuçta adam bisiklet hızında bir sokaktan diğerine çocukları taşıdı. Bence bundan daha fazlası geçen gün stardaki bir dizide tek teker Arif'in şovuydu. Ekipmanlar tamdı ama trafik içinde akrobatik hareketler yapıyordu. Buradaki neredeyse herkes onun ne kadar usta olduğunu biliyor ama o diziyi izleyen büyük çoğunluk bilmiyor.

Yani demek istediğim buna kadar ona karşı çıkmamız gerekirdi diye düşünüyorum. Lütfen yazdıklarım çarpıtılmasın sonra :)
 
Katılım
29 Haz 2005
Mesajlar
767
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Abartmaya gerek yok demeyelim arkadaşlar.Bu gibi ufak ayrıntılar milletimizde önyargıya neden oluyor.Senelerdir motorcuların zibidi,serseri,ahlaksız...olduğunu benimsemiş bir kafa yapısına sahip milletimiz var maalesef,ve bunun en büyük sebebi amerikalı,zincirli,serseri motorcularla çevrilen filmlerdir.Bu yüzden türkiye de hala motorcuların saygısız olduğunu benimsetmek istercesine filmeler çevriliyor,prodüksiyonlar bunlara ok veriyorlarsa,bu;Türkiye'nin ayınıdır diye düşünüyorum!!!
Saygılar:rendeer:
 
Katılım
30 Ara 2005
Mesajlar
4,358
dikkat çeken yerlerde ve insanlarda kask olmalı. gözönündeler çünkü
 
Katılım
5 Eyl 2005
Mesajlar
544
Ben diziyi hiç kaçırmam abartmayın. Adam her zaman korumalar ve kaskını takıyor. Hatta kız arkadaşını motos,iklete bindirmeden önce ona bile kask ve mot aldı. Çok hassas bu konuda. Diğer motoru kullanan çocukta kaskını takıyor kız arkadaşı da. Bu konuda tebrik etmek gerekirken. bir evden öbür evin önüne kadar saatte 10 km bile hızı yokken çocuklara kask takmadı demenin mantığı yok.

Gereksiz bir topik olmuş bence. Dizi techizatlı motor kullanmaya örnek bir dizi bence. Dikkat ederseniz gündüz bile farları yanıyor. Hatta park halinde bile parklarını yakkılı bırakıyor adam.

Bu arada motorun markasını sormuş biri. Motor Yamaha Dragstar. Eski motoru da Mondial. Mondial'ciyi dövenlerin racinglerin markasına gelince hepsi net görünmedi ama kıl çocuğun ki Yamaha sanırım. :queen:
 
Katılım
25 Haz 2005
Mesajlar
22
bence dızılerde motorun on planda olması guzel tabıkı hayatımızda herkes bazen kaskı takmıyor ben dahıl bunun yanlıs oldugu dogru ama ınsanlara motoru sevdırmemız lazım tabıkı kurllara uyucaz ama bence ıksıde guzel yapımlar
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst