kanal d okan bayülgen motorsiklet seyret

Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
6,290
motor delileri 2.3 sefer oluyor çıkıyorlar okana,
bır seferınde hedıye vermışlerdi,
mini motosıklet :D
 
Katılım
15 Haz 2008
Mesajlar
211
bizim grubumuz bu gece konuk...başkanımız hakan abi de var,motordelisi.com grubu kingodisco'da..
 
Katılım
2 Eyl 2008
Mesajlar
248
dün programı keyifle izledim güzeldi bu okan güzel şeyler yapıyor bazen:)) BÖyle devam okan BAYÜLGEN :)
 
Katılım
10 Eyl 2007
Mesajlar
1,741
mt olarak bizde katılalım ya Md deki dostlar abiler her zaman katılıyor.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
7 Mar 2009
Mesajlar
195
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Video Çeken Varsa Eklesin İzleyelim Arkadaşlar Tekrardan.
 
Katılım
8 Kas 2007
Mesajlar
372
programı bende seyrettım .hocanın konusmaları superdı..nede olsa bır egıtmen işte..ama ben okan ın bazı dedıgi şeylere pek katılmıyorum.yani köpruden gecerken nıye motorlardan ücret alınmasın yada park alınmasın?bende bır motor kullanıcısıyım ama devletın yolunu kullanıyorsam,uçarak gidemeyeceğime göre..yada park..dığer araclarla park yaptıgımda aynı özenı göreceksem-genelde öne arkaya oynatılar ya-park parasıda verım.mtv kalksınmış..tabıkı para ödemek istemem kimse ödemesin.ama biz de arabalar gibi motorlu taşıtız.yerı geldiği zaman bağrınıyoruz 2 tekerim yok diyemı bu işlem diye..benim istediğim herkes birbirine saygılı olur da kurallara uyarsa herşey ortadan kalkar.
 
Katılım
12 Eki 2008
Mesajlar
251
bildiğim kadarıyla okan da bi motosiklet sürücüsü hatta ikiteker'in fan sitesinin haftalık buluşmalarına falan da katılıyo. bravo valla ilk kez takdir ettim bu adamı :cat:
 
Katılım
27 Eyl 2007
Mesajlar
1,686
bi 10-15 gün önce de ntv de 12 civarında güvenli sürüşle ilgili programı vardı.Video filan gösterdiler 2 tane d ekonuğu vardı baya faydalıydı benim görüşüm,belki izleyeniniz vardır...:cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst