programı bende seyrettım .hocanın konusmaları superdı..nede olsa bır egıtmen işte..ama ben okan ın bazı dedıgi şeylere pek katılmıyorum.yani köpruden gecerken nıye motorlardan ücret alınmasın yada park alınmasın?bende bır motor kullanıcısıyım ama devletın yolunu kullanıyorsam,uçarak gidemeyeceğime göre..yada park..dığer araclarla park yaptıgımda aynı özenı göreceksem-genelde öne arkaya oynatılar ya-park parasıda verım.mtv kalksınmış..tabıkı para ödemek istemem kimse ödemesin.ama biz de arabalar gibi motorlu taşıtız.yerı geldiği zaman bağrınıyoruz 2 tekerim yok diyemı bu işlem diye..benim istediğim herkes birbirine saygılı olur da kurallara uyarsa herşey ortadan kalkar.