heheh koptum abı yaaAkira' Alıntı:Beni meraklandıran, bıyığını burarken ne düşündüğü:silent:
keşke ama ortalıkta böyle çok tip var ne yazık ki...xxxxx' Alıntı:ben bunu izleyeli çok zaman oldu ama hala izledikçe gülüyorum yaww:queen:
biri şuna fake desinde bende rahatlıyım artık gerçekten böyle bişey olabilir mi :mrgreen: