- Katılım
- 3 Ocak 2011
- Mesajlar
- 259
- Motosikleti
- PİAGGİO BEVERLY 500
- Konu Yazar
- #1
arkadaşlar ufak tefek gezmek için,getir götür işi için kullandığım sccoterimi tamirciye bıraktım..bugün teslim alacağım..telefonda'' kam milinin'' arızalı olduğunu söyledi.acaba kam mili arızalı ise hangi sıkıntılara yol açar.bilgisi olan arkadaşlar var ise yardımcı olabilirmi..